Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!


Rauw?

Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 13:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Khadber schreef:
Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!


Rauw?

Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd. :P

Samara, Night After Night, Ctrl Alt Delete, Crump etc. zijn toch anders vrij duistere platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Khadber schreef:
Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!


Rauw?

Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd. :P

ze hebben ook nog wel wat hardere nummers of nummers met en duister tintje op hun naam hoor.
In ieder geval niet te vergelijken met het handje klap niveau van deze line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Khadber schreef:
Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!


Rauw?

Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd. :P

Ik mis de huillach!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
hoebedoelje schreef:
Khadber schreef:
Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!


Rauw?

Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd. :P

ze hebben ook nog wel wat hardere nummers of nummers met en duister tintje op hun naam hoor.
In ieder geval niet te vergelijken met het handje klap niveau van deze line-up.

Precies en daarbij komt dat Crypsis wel gewoon in hun Thrillogy line-up stond. Had toch meer op een line-up in die richting gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:01 
 
Hardtraxx Elite

Dit valt me heel erg tegen! Geen Pavelow, teveel hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een crypsis hoeft niet extreem nodig van mij, maar toch 1 Fusion naam had wel eraf gekund toch? Een Pitcher kan prima hiertussen zijn werk doen, misschien had dat voor de afwisseling best wel leuk kunnen zijn.

Fanny West is geloof ik 1 iemand van de Opposites. Heb nu (naar het schijnt) een mixtape van hem gevonden. Is een hiphop-artiest. Wil ik dat als start? Nah!

Edit: op LSDB staat hij ook als house geregistreerd. Het zal mij benieuwen, dat kan eventueel nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Bleh, en dan nog niet eens zozeer de NC, maar vooral de line up die er van af komt.

Waar ik dus al bang voor was. Whaha wat een line up xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat me ook opvalt: Waar is MC Renegade? Dit lijkt me JUIST het evenement om hem in de spotlights te zetten. Ik vond hem op WiSH en een aantal keer met NC live zijn werk echt prima doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha wat een drama zeg. De enige boeiende namen zijn Frontliner en Kasparov... xd

Het waren ooit mn favoriete producers, maar dit geef wel aan dat ze totaal uit mijn richting zijn gaan produceren en draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd. :P

Ja, je kan overal op klappen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hahaha wat een drama zeg. De enige boeiende namen zijn Frontliner en Kasparov... xd

Het waren ooit mn favoriete producers, maar dit geef wel aan dat ze totaal uit mijn richting zijn gaan produceren en draaien.


Als je NC zelf al niks vindt, dan hoef je natuurlijk überhaupt al niks van de line-up van het feest te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo dit valt even vies tegen zeg!
Had hier van te voren toch best veel van verwacht.
Beetje teveel van hetzelfde allemaal, en 2 hardcore acts vind ik ook totaal onnodig.
Ook best weinig gast dj's in vergelijking met bijv. vorig jaar.
Gaat hem voor mij dus niet worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens: Naar het schijnt stond Fanny West samen met Carina la Nina op de VIP van Qlimax. Zij is een house/techno artieste.

Hier die set: http://podcast.q-dance.nl/audio/373.Car ... Lounge.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:56 
 
Hardtraxx Elite

Fanny West begint dus dat is overduidelijk...

Maar Pavelow staat wel op Qountdown, maar niet op X-Qlusive! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF :lol:

Wat hebben die met nc :p?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
DBSTF :lol:

Wat hebben die met nc :p?

hetzelfde publiek.. net zoals de rest van de line up zo goed als gefocust is op naamsbekendheid (op de opening na)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, voor het eerst dat ik het huillach-poppetje mis, die was zeer gepast voor deze line-up. Dit feest streep ik in ieder geval door, net als Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:27 
 
Hardtraxxer

Slechts 3 extra hardstyle artiesten tegenover 2 hardcore namen?? :/ Op zn zachtst gezegd vind ik dat bijzonder raar.. En wat voor een extra artiesten.. Wildstylez en Heady is oké en is ook niet meer dan logisch. Maar DBSTF? :x

Waar is Zany, waar is de Pitcher, waar zijn de Donkey Rollers om zomaar eens iets op te noemen :cry:

Heb mn kaartje al gekocht, maar om vanuit Enschede hiervoor naar Amsterdam te komen.. Tsjah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsjaa, dit is inderdaad niet te best :/
Had zo'n mooi feest kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat Noisecontrollers vergeten waar ze ooit zijn begonnen. We gaan er toch wat leuks van maken. Ben wel nieuwsgierig hiernaar, verwachten liggen nu ERG laag, dus kan het alleen maar beter worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis de huillach :lol: .
Entschuldigung voor de mensen die al een kaartje hebben, maar wat een draak van een line up zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoals gezegd is het heel misselijk om Zany niet uit te nodigen, het is weliswaar hun eigen feest, maar een beetje respect voor de man die ze groot heeft gemaakt is toch wel op zijn plaats.

Ik had eigenlijk ook wel de Donkey Rollers verwacht, hebben (net als Zany trouwens) een remix gemaakt voor hun album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iedereen zeikt NC zelf nu wel af, en het is natuurlijk ook een drama line up. Maar zouden ze echt met opzet Zany of Donkeys niet uitgenodigd hebben? Misschien kunnen ze wel helemaal niet. Ik weet het ook niet, anders zou het idd wel heel raar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:50 
 
Hardtraxxer

ik klaag niet snel maar vind dit ook wel een beetje jammer..
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten