Rauw?wrote:Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!
Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd.
Rauw?wrote:Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!
Samara, Night After Night, Ctrl Alt Delete, Crump etc. zijn toch anders vrij duistere platenwrote:Rauw?wrote:Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!
Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd.
ze hebben ook nog wel wat hardere nummers of nummers met en duister tintje op hun naam hoor.wrote:Rauw?wrote:Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!
Ik mis de huillach!!wrote:Rauw?wrote:Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!
Precies en daarbij komt dat Crypsis wel gewoon in hun Thrillogy line-up stond. Had toch meer op een line-up in die richting gehoopt.wrote:ze hebben ook nog wel wat hardere nummers of nummers met en duister tintje op hun naam hoor.wrote:Rauw?wrote:Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!
In ieder geval niet te vergelijken met het handje klap niveau van deze line-up.
Waar ik dus al bang voor was. Whaha wat een line up xDwrote:Bleh, en dan nog niet eens zozeer de NC, maar vooral de line up die er van af komt.
Ja, je kan overal op klappen natuurlijk.wrote: Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd.
Als je NC zelf al niks vindt, dan hoef je natuurlijk überhaupt al niks van de line-up van het feest te verwachten.wrote:Hahaha wat een drama zeg. De enige boeiende namen zijn Frontliner en Kasparov...![]()
Het waren ooit mn favoriete producers, maar dit geef wel aan dat ze totaal uit mijn richting zijn gaan produceren en draaien.
hetzelfde publiek.. net zoals de rest van de line up zo goed als gefocust is op naamsbekendheid (op de opening na)wrote:DBSTF![]()
Wat hebben die met nc :p?