Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 22 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Khadber wrote:Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!
Rauw?

Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd. :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
hoebedoelje wrote:
Khadber wrote:Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer!
Rauw?

Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd. :P
Samara, Night After Night, Ctrl Alt Delete, Crump etc. zijn toch anders vrij duistere platen
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
hoebedoelje wrote:
Rauw?

ze hebben ook nog wel wat hardere nummers of nummers met en duister tintje op hun naam hoor.
In ieder geval niet te vergelijken met het handje klap niveau van deze line-up.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
hoebedoelje wrote:
Rauw?

Ik mis de huillach!!
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
tommetjeuh wrote:
hoebedoelje wrote:
Rauw?

ze hebben ook nog wel wat hardere nummers of nummers met en duister tintje op hun naam hoor.
In ieder geval niet te vergelijken met het handje klap niveau van deze line-up.
Precies en daarbij komt dat Crypsis wel gewoon in hun Thrillogy line-up stond. Had toch meer op een line-up in die richting gehoopt.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Dit valt me heel erg tegen! Geen Pavelow, teveel hardcore.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Een crypsis hoeft niet extreem nodig van mij, maar toch 1 Fusion naam had wel eraf gekund toch? Een Pitcher kan prima hiertussen zijn werk doen, misschien had dat voor de afwisseling best wel leuk kunnen zijn.

Fanny West is geloof ik 1 iemand van de Opposites. Heb nu (naar het schijnt) een mixtape van hem gevonden. Is een hiphop-artiest. Wil ik dat als start? Nah!

Edit: op LSDB staat hij ook als house geregistreerd. Het zal mij benieuwen, dat kan eventueel nog wel.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Rik wrote:Bleh, en dan nog niet eens zozeer de NC, maar vooral de line up die er van af komt.
Waar ik dus al bang voor was. Whaha wat een line up xD
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Wat me ook opvalt: Waar is MC Renegade? Dit lijkt me JUIST het evenement om hem in de spotlights te zetten. Ik vond hem op WiSH en een aantal keer met NC live zijn werk echt prima doen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hahaha wat een drama zeg. De enige boeiende namen zijn Frontliner en Kasparov... xd

Het waren ooit mn favoriete producers, maar dit geef wel aan dat ze totaal uit mijn richting zijn gaan produceren en draaien.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
hoebedoelje wrote: Bij Noisecontrollers? Zij hebben nog nooit iets anders dan handje-klap geproduceerd. :P
Ja, je kan overal op klappen natuurlijk.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 4 days ago
dawasiknie wrote:Hahaha wat een drama zeg. De enige boeiende namen zijn Frontliner en Kasparov... xd

Het waren ooit mn favoriete producers, maar dit geef wel aan dat ze totaal uit mijn richting zijn gaan produceren en draaien.
Als je NC zelf al niks vindt, dan hoef je natuurlijk überhaupt al niks van de line-up van het feest te verwachten.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 18 days ago
Zo dit valt even vies tegen zeg!
Had hier van te voren toch best veel van verwacht.
Beetje teveel van hetzelfde allemaal, en 2 hardcore acts vind ik ook totaal onnodig.
Ook best weinig gast dj's in vergelijking met bijv. vorig jaar.
Gaat hem voor mij dus niet worden!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Overigens: Naar het schijnt stond Fanny West samen met Carina la Nina op de VIP van Qlimax. Zij is een house/techno artieste.

Hier die set: http://podcast.q-dance.nl/audio/373.Car ... Lounge.mp3
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Fanny West begint dus dat is overduidelijk...

Maar Pavelow staat wel op Qountdown, maar niet op X-Qlusive! :mad:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
DBSTF :lol:

Wat hebben die met nc :p?
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Rik wrote:DBSTF :lol:

Wat hebben die met nc :p?
hetzelfde publiek.. net zoals de rest van de line up zo goed als gefocust is op naamsbekendheid (op de opening na)
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Wauw, voor het eerst dat ik het huillach-poppetje mis, die was zeer gepast voor deze line-up. Dit feest streep ik in ieder geval door, net als Hard Bass.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Slechts 3 extra hardstyle artiesten tegenover 2 hardcore namen?? :/ Op zn zachtst gezegd vind ik dat bijzonder raar.. En wat voor een extra artiesten.. Wildstylez en Heady is oké en is ook niet meer dan logisch. Maar DBSTF? :x

Waar is Zany, waar is de Pitcher, waar zijn de Donkey Rollers om zomaar eens iets op te noemen :cry:

Heb mn kaartje al gekocht, maar om vanuit Enschede hiervoor naar Amsterdam te komen.. Tsjah.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Tsjaa, dit is inderdaad niet te best :/
Had zo'n mooi feest kunnen worden.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Jammer dat Noisecontrollers vergeten waar ze ooit zijn begonnen. We gaan er toch wat leuks van maken. Ben wel nieuwsgierig hiernaar, verwachten liggen nu ERG laag, dus kan het alleen maar beter worden :D
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Ik mis de huillach :lol: .
Entschuldigung voor de mensen die al een kaartje hebben, maar wat een draak van een line up zeg :')
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Zoals gezegd is het heel misselijk om Zany niet uit te nodigen, het is weliswaar hun eigen feest, maar een beetje respect voor de man die ze groot heeft gemaakt is toch wel op zijn plaats.

Ik had eigenlijk ook wel de Donkey Rollers verwacht, hebben (net als Zany trouwens) een remix gemaakt voor hun album.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Iedereen zeikt NC zelf nu wel af, en het is natuurlijk ook een drama line up. Maar zouden ze echt met opzet Zany of Donkeys niet uitgenodigd hebben? Misschien kunnen ze wel helemaal niet. Ik weet het ook niet, anders zou het idd wel heel raar zijn.
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
ik klaag niet snel maar vind dit ook wel een beetje jammer..