Dat is het eerste waar ik aan dacht: waar is Fusion? Ik sla deze over.wrote:Poe.. dit is op z'n zachts gezegd niet mijn line-up.. Wel vaag dat er gewoon geen 1 fusion artiest bij staat, bij Fusion hebben ze deze heren toch echt groot gemaakt.. Beetje jammer.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Voor dit geld zo'n line up?
Laat me niet lachen..
Laat me niet lachen..
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Het zou zo een 2e editie van XQ Scantraxx kunnen zijn. Ik kan wel janken zo hard baal ik van deze line-up! Misschien zelfs m'n kaartje wel verkopen..
Dit dus.wrote:Hallelujah! Stiekem nu toch blij dat ik tentamenweek dan heb.
Dit is toch lachwekkend? Dat wordt dus op naar Beesd voor Fusion Label Night
Ik wil wel met je meeeewrote:Er moet nog wel iemand mee.
DAFUQ IS DIT VOOR EEN LINE-UP?
Begin nu ook wel te twijfelen hoorwrote:Er moet nog wel iemand mee.
zo'n tegenvaller heb ik ook met de QD11 lineup :p
Triest duo hoor de Noisecontrollers. De man die ze echt groot heeft gemaakt laten ze in de kou staan. Alleen de fancy handsup producers staan er nu :')
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dat. Had Zany toch echt wel verwacht hier, dikke tegenvaller dit.wrote:Triest duo hoor de Noisecontrollers. De man die ze echt groot heeft gemaakt laten ze in de kou staan. Alleen de fancy handsup producers staan er nu :')
Ja hahawrote:Triest duo hoor de Noisecontrollers. De man die ze echt groot heeft gemaakt laten ze in de kou staan. Alleen de fancy handsup producers staan er nu :')
En wtf doet ea hier
Was goedkoper, Kelly moest al in zaal 2 draaien.
-
C
Hahaha, hahahahahha, hahahaha, haha....
damn, meer krijg ik niet uit me als ik die line-up zie.
Dit is echt bagger!
damn, meer krijg ik niet uit me als ik die line-up zie.
Dit is echt bagger!
2 hardcore artiesten? Geen Zany of Pitcher? Pff... maar ik ga toch. Hopelijk Frontliner en Arkaine of DP niet tijdens NC/HHz/Wsz. Maar goed, ga me hier sowieso wel goed vermaken.
Teleurstellende line-up imo.
Maar wordt toch wel een mooi feestje waarschijnlijk
Maar wordt toch wel een mooi feestje waarschijnlijk
Vind 't eerlijk gezegd schandalig dat er niemand van Fusion staat.. Heb ze ook effe getweet. Dankzij wie zijn ze nou groot geworden 
Owja, en waar is Renegade??
Owja, en waar is Renegade??
Fusion artiesten staan in Beesd. X-Qlusive Fusion. Voor 10 euro ga ik daar liever heen dan hierwrote:Triest duo hoor de Noisecontrollers. De man die ze echt groot heeft gemaakt laten ze in de kou staan. Alleen de fancy handsup producers staan er nu :')
Nou.. Dit was op zijn zachtst gezegd niet waar ik op gehoopd had. Te veel hardcore en dan eigenlijk geen echte rauwe act in zaal 1. Jammer! Ik ben eigenlijk aan het twijfelen of ik nog wel wil.
De zaal uitverkopen gaat hiermee wel lukken..
De zaal uitverkopen gaat hiermee wel lukken..
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Had het net nog over met vrienden om hierheen te gaan.. Maar zie net die lineup en ik ga nu echt twijfelen. Ik vind de line up wel aardig, maar had er eigenlijk meer van verwacht.. eventjes afwachten nog