Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd, ik wil, alleen heb geen geld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Gvd, ik wil, alleen heb geen geld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F*cking klote examens dan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
El Mare schreef:
Gvd, ik wil, alleen heb geen geld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb wel geld.
Ik heb dan al examens gehad.


Like a boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:51 
 
Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Ik heb wel geld.
Ik heb dan al examens gehad.


Like a boss


Ik ook, maar 2 weken later ook hardbass

gezondheid etc :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik heb wel geld.
Ik heb dan al examens gehad.


Like a boss

Eindelijk weer een feestje samen doen ouwe! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 10:46 
 
Hardtraxx Elite

Kaartje binnen, zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 09:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Ik denk/ hoop op zo iets:

Grote zaal:
22.30-00.00 Pavelow, The Pitcher of Slim Shore
00.00-01.00 Noisecontrollers (Old tracks)
01.00-02.00 Noisecontrollers & Wildstylez
02.00-03.00 Noisecontrollers & Headhunterz
03.00-03.30 Noisecontrollers LIVE (Album showcase)
03.30-04.30 Noisecontrollers & Zany
04.30-05.00 Donkey Rollers LIVE
05.00-06.00 Noisecontrollers en Alpha2 of B-front
06.00-07.00 Noisecontrollers & Kasparov
MC: Renegade

Kleine zaal:
21.30-23.30 SMD of Killer Clown?
23.30-01.30 Arkaine
01.30-03.30 Toneshifterz
03.30-05.30 Iets met Hardcore

Als 't zo iets wordt ga ik wel :) Ik hoop op nog net wat meer variatie maar die kan ik zelf zo gauw niet bedenken :P


Toneshifterz in de KLEINE ZAAL??? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
opaa schreef:
Ik denk/ hoop op zo iets:

Grote zaal:
22.30-00.00 Pavelow, The Pitcher of Slim Shore
00.00-01.00 Noisecontrollers (Old tracks)
01.00-02.00 Noisecontrollers & Wildstylez
02.00-03.00 Noisecontrollers & Headhunterz
03.00-03.30 Noisecontrollers LIVE (Album showcase)
03.30-04.30 Noisecontrollers & Zany
04.30-05.00 Donkey Rollers LIVE
05.00-06.00 Noisecontrollers en Alpha2 of B-front
06.00-07.00 Noisecontrollers & Kasparov
MC: Renegade

Kleine zaal:
21.30-23.30 SMD of Killer Clown?
23.30-01.30 Arkaine
01.30-03.30 Toneshifterz
03.30-05.30 Iets met Hardcore

Als 't zo iets wordt ga ik wel :) Ik hoop op nog net wat meer variatie maar die kan ik zelf zo gauw niet bedenken :P


Toneshifterz in de KLEINE ZAAL??? :/


Ja, kan makkelijk + is wenselijk (voor mij dan) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
hoebedoelje schreef:
Toneshifterz in de KLEINE ZAAL??? :/


Ja, kan makkelijk + is wenselijk (voor mij dan) :P


Hoop op Toneshifterz in de main. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik heb wel geld.
Ik heb dan al examens gehad.


Like a boss

Eindelijk weer een feestje samen doen ouwe! :D


Idd is alweer te lang geleden, zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeeel misschien.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Heeeel misschien.......


Dat kan je niet menen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 10:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ook van de partij. Hoop wel dat er dik afgesloten wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://events.q-dance.nl/2012-01_21-jan ... ntrollers/

edit< te lui om line up neer te zetten maar wat een pauper line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een super skirre line-up is dit dan xd
Gaat 'm weer niet worden dit jaar, weekie derna weer ouderwets naar de matrixx :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line-up

Blackbox

Noisecontrollers &
Wildstylez
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Kasparov
Evil Activities
Fanny West
MC DV8

Beatbox

Max Enforcer
Frontliner
Digital Punk
Prankster
Arkaine
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een scheit line-up ben blij dat ik niet gaa :thumbdown: Nu snap ik ook waarom ze zolang w88 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

baal je van kut line up ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechtere lineup dan waar ik al bang voor was :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een line-up zeg. :P Beatbox is nog wel leuk, denk dat ik daar het meest te vinden ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallelujah! Stiekem nu toch blij dat ik tentamenweek dan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poe.. dit is op z'n zachts gezegd niet mijn line-up.. Wel vaag dat er gewoon geen 1 fusion artiest bij staat, bij Fusion hebben ze deze heren toch echt groot gemaakt.. Beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 12:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hahaha xd Dan is die van Qountdown nog beter :P
Oke hier hoef ik dus gelukkig niet heen. Bespaart me weer wat geld
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten