Volgens mij bedoelt hij het enige Q-feest in de HMH nog.wrote:Het laatste Q-Feest in de HMH? Bron? Want dat zou ik wel erg jammer vinden!
Wat dus niet zo is, aangezien Qore ook nog van Q-Dance is.
Volgens mij bedoelt hij het enige Q-feest in de HMH nog.wrote:Het laatste Q-Feest in de HMH? Bron? Want dat zou ik wel erg jammer vinden!
Nee, alles gaat naar het Ziggodome zodra die klaar is. Dan worden er geen feesten meer gegeven in de HMH door Q-Dance.wrote:Volgens mij bedoelt hij het enige Q-feest in de HMH nog.wrote:Het laatste Q-Feest in de HMH? Bron? Want dat zou ik wel erg jammer vinden!
Wat dus niet zo is, aangezien Qore ook nog van Q-Dance is.
Er is maar 1 plek in Nederland met een beter geluid dan de HMH, dat is het Vredenburg in Utrecht. Zonde dus als er geen feesten meer worden gegeven in de HMHwrote:Het enige wat bekend is volgens mij is dat er OOK feesten in de Ziggo dome gehouden gaan worden. Ik vind het wel jammer. Tribunes erbij zijn veel beter voor luistersessies en het geluid zoals bij de HMH krijgen is nog behoorlijk lastig..
De reden dat de HMH zo'n goed geluid heeft, is mede te danken aan de vorm van de zaal.wrote:Tja, uiteindelijk is de man achter de knoppen verantwoordelijk, maar de voorwaarden en mogelijkheden die de HMH scheppen zijn natuurlijk subliem met zo'n grote blackbox.
In ieder geval erg benieuwd hoe dit feest uit gaat pakken. Dit zal mijn eerste artist XQ worden.
Lucky bastardwrote:Woohoo, sta op de gastenlijst.
En hoe heeft u dit geregeld??wrote:Woohoo, sta op de gastenlijst.
Haha, een neef van mij kent iemand die nogal een hoge baan heeft bij Q.wrote:En hoe heeft u dit geregeld??wrote:Woohoo, sta op de gastenlijst.
Het geluid was op X-Qlusive DBSTF inderdaad dik in orde!wrote:De HMH heeft sinds XQ - DBSTF nieuwe boxen en dit jaar helemaal niks te klagen over het geweld wat daar uit komt