Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het laatste Q-Feest in de HMH? Bron? Want dat zou ik wel erg jammer vinden!

Volgens mij bedoelt hij het enige Q-feest in de HMH nog.
Wat dus niet zo is, aangezien Qore ook nog van Q-Dance is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er dan een bron die zegt dat Qore ook in 2012 weer terugkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Khadber schreef:
Het laatste Q-Feest in de HMH? Bron? Want dat zou ik wel erg jammer vinden!

Volgens mij bedoelt hij het enige Q-feest in de HMH nog.
Wat dus niet zo is, aangezien Qore ook nog van Q-Dance is.


Nee, alles gaat naar het Ziggodome zodra die klaar is. Dan worden er geen feesten meer gegeven in de HMH door Q-Dance.

En dat zou volgens de planning in Juni al open gaan, meende ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het enige wat bekend is volgens mij is dat er OOK feesten in de Ziggo dome gehouden gaan worden. Ik vind het wel jammer. Tribunes erbij zijn veel beter voor luistersessies en het geluid zoals bij de HMH krijgen is nog behoorlijk lastig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het enige wat bekend is volgens mij is dat er OOK feesten in de Ziggo dome gehouden gaan worden. Ik vind het wel jammer. Tribunes erbij zijn veel beter voor luistersessies en het geluid zoals bij de HMH krijgen is nog behoorlijk lastig..

Er is maar 1 plek in Nederland met een beter geluid dan de HMH, dat is het Vredenburg in Utrecht. Zonde dus als er geen feesten meer worden gegeven in de HMH :( In Vredenburg worden er ook geen Hardstyle-feesten gegeven volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar ben ik nooit geweest, dus daar kan ik niet over oordelen.
HMH is wel echt ontzettend gaaf qua geluid. Ik hoop dat ze dat met de Ziggo Dome kunnen evenaren. Alleen het idee van die grote tribunes op de zijkanten weet ik niet zo goed wat ik ermee moet. Ik ben bang dat ze die veelal tot extra ruimte gaan rekenen waardoor het best wel eens heel druk kan worden op de vloer. Zeker op het begin van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 23:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geluid in de HMH heeft ze betere tijden ook wel gehad, vond het de laatste paar feesten maar tegen vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, uiteindelijk is de man achter de knoppen verantwoordelijk, maar de voorwaarden en mogelijkheden die de HMH scheppen zijn natuurlijk subliem met zo'n grote blackbox.

In ieder geval erg benieuwd hoe dit feest uit gaat pakken. Dit zal mijn eerste artist XQ worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 23:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar heb je gelijk in. Bij Qore 3.0 was het geluid wel weer subliem, dat werd gemeld dan op Partyflock.

Maar kom er met Qountdown wel achter, zal vast wel goed zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 23:20 
 

Op q-dance presents fusion vond ik het geluid zwaar tegenvallen na alle verhalen erover gehoord te hebben. Maar op qountdown vorig jaar stond het kneiter hard, helemaal in de zaal boven (daar was het zelfs te hard als je het mij vraagt, want als je boven achterin stond hoorde je alleen maar BRRRFFFBRRFBRBRBRFBRBFRBBRBFBBRBFBFBRBFBFBkraakiekraakiekrakrak).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Tja, uiteindelijk is de man achter de knoppen verantwoordelijk, maar de voorwaarden en mogelijkheden die de HMH scheppen zijn natuurlijk subliem met zo'n grote blackbox.

In ieder geval erg benieuwd hoe dit feest uit gaat pakken. Dit zal mijn eerste artist XQ worden.

De reden dat de HMH zo'n goed geluid heeft, is mede te danken aan de vorm van de zaal.
Het podium zweeft ook nog eens, en onder de grond zit ook nog iets waardoor het geluid gewoon echt piekfijn is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gekregen vanuit Spanje! Dank u Sinterklaasje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woohoo, sta op de gastenlijst. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 16:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Woohoo, sta op de gastenlijst. :D

Lucky bastard :P Waarom heb ik niet zulke vriendjes :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Woohoo, sta op de gastenlijst. :D


En hoe heeft u dit geregeld?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje asslicken hier en daar.
Ja tok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk dit jaar meer tijd om kaarten te halen nadat line-up bekend is, gasten waar ik mee ga willen eerst line-up afwachten.
Hun halen kaarten voor mij en spreek ze eigenlijk bijna nooit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
Nando schreef:
Woohoo, sta op de gastenlijst. :D


En hoe heeft u dit geregeld?? :D

Haha, een neef van mij kent iemand die nogal een hoge baan heeft bij Q. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De HMH heeft sinds XQ - DBSTF nieuwe boxen en dit jaar helemaal niks te klagen over het geweld wat daar uit komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foxbuster schreef:
De HMH heeft sinds XQ - DBSTF nieuwe boxen en dit jaar helemaal niks te klagen over het geweld wat daar uit komt :P

Het geluid was op X-Qlusive DBSTF inderdaad dik in orde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 09:55 
 

haal die poll es weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:32 
 

Doe het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Doe het zelf.


:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 10:41 
 
Hardtraxxer

Ik denk/ hoop op zo iets:

Grote zaal:
22.30-00.00 Pavelow, The Pitcher of Slim Shore
00.00-01.00 Noisecontrollers (Old tracks)
01.00-02.00 Noisecontrollers & Wildstylez
02.00-03.00 Noisecontrollers & Headhunterz
03.00-03.30 Noisecontrollers LIVE (Album showcase)
03.30-04.30 Noisecontrollers & Zany
04.30-05.00 Donkey Rollers LIVE
05.00-06.00 Noisecontrollers en Alpha2 of B-front
06.00-07.00 Noisecontrollers & Kasparov
MC: Renegade

Kleine zaal:
21.30-23.30 SMD of Killer Clown?
23.30-01.30 Arkaine
01.30-03.30 Toneshifterz
03.30-05.30 Iets met Hardcore

Als 't zo iets wordt ga ik wel :) Ik hoop op nog net wat meer variatie maar die kan ik zelf zo gauw niet bedenken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartjes gehaald dus aanwezig :woot:. Nog eens een euphorisch feestje met hopelijk nog een paar beuk setjes :).
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten