Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartje in het zakje, let's rock :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan geen kaart halen met Ideal van ING >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Kan geen kaart halen met Ideal van ING >.<

Stond er bij mij net ook bij Qountdown, maar heb het gedaan en heb ticket binnen. Dus moet geen probleem zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat dit maar niet te snel is uitverkocht, heb er nu geen geld voor, maar wil dit niet missen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hooli schreef:
Kan geen kaart halen met Ideal van ING >.<

Stond er bij mij net ook bij Qountdown, maar heb het gedaan en heb ticket binnen. Dus moet geen probleem zijn. :P

Je weet dat je al een kaartje hebt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hooli schreef:
Kan geen kaart halen met Ideal van ING >.<

Stond er bij mij net ook bij Qountdown, maar heb het gedaan en heb ticket binnen. Dus moet geen probleem zijn. :P


Net gedaan, toppie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nando schreef:
Hooli schreef:
Kan geen kaart halen met Ideal van ING >.<

Stond er bij mij net ook bij Qountdown, maar heb het gedaan en heb ticket binnen. Dus moet geen probleem zijn. :P

Je weet dat je al een kaartje hebt? :P

Heb voor Iris voorgeschoten aangezien het bijna uitverkocht is. Kan raar klinken ja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook deze pakken we weer mee :) vond hun avond op Thrillogy ook al super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat dit niet voor 10 december uitverkocht is.. Iemand die me wil voorschieten, dat ik in januari terugbetaal? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hopen dat dit niet voor 10 december uitverkocht is.. Iemand die me wil voorschieten, dat ik in januari terugbetaal? :$

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 20:40 
 
Hardtraxx Newbie

Waar is te vinden wat je voor extra's krijgt met een VIP ticket. Kon dit namelijk nergens terug vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

MOSHterd schreef:
Waar is te vinden wat je voor extra's krijgt met een VIP ticket. Kon dit namelijk nergens terug vinden.


Speciale ingang, Kluisje, 2 vip balkons met een waterkraan


Ot: zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MOSHterd schreef:
Waar is te vinden wat je voor extra's krijgt met een VIP ticket. Kon dit namelijk nergens terug vinden.

Gewoon altijd regular halen, VIP heeft helemaal geen toegevoegde waarde.
Niet dat dit je vraag beantwoordt trouwens :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe groot is de kans dat dit binnenkort uitverkocht is? Kan ik halverwege/eind december nog een ticket kopen of is dat risico te groot..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:00 
 

Duruz schreef:
Hoe groot is de kans dat dit binnenkort uitverkocht is? Kan ik halverwege/eind december nog een ticket kopen of is dat risico te groot..

denk et wel, want dat ben ik ook van plan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend worden kaarten gehaald. Na 1.5 jaar afwezigheid weer in de HMH. Nu al zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks maar ns 1 of 2 kaartjes halen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 04:43 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dit weekend worden kaarten gehaald. Na 1.5 jaar afwezigheid weer in de HMH. Nu al zin in!


Gezellig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dankzij Hooli een volle 100% na die ervaring op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze sla ik over, XXlerator Raw Pirates is de week erna en aangezien ik geen geldboom in de tuin heb, moet ik keuzes maken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Deze sla ik over, XXlerator Raw Pirates is de week erna en aangezien ik geen geldboom in de tuin heb, moet ik keuzes maken -.-


Sla het laatste Q feest in de HMH maar over :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
El Mare schreef:
Deze sla ik over, XXlerator Raw Pirates is de week erna en aangezien ik geen geldboom in de tuin heb, moet ik keuzes maken -.-


Sla het laatste Q feest in de HMH maar over :thumbdown:

Qore is nog steeds in de HMH ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
El Mare schreef:
Deze sla ik over, XXlerator Raw Pirates is de week erna en aangezien ik geen geldboom in de tuin heb, moet ik keuzes maken -.-


Sla het laatste Q feest in de HMH maar over :thumbdown:


Tsja, als jullie zo graag willen dat ik hierbij ben, betaal mijn kaartje dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het laatste Q-Feest in de HMH? Bron? Want dat zou ik wel erg jammer vinden!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten