Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij ook bedankt voor de grappige opmerking
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:20 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
ErikZ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dat halen ze dan nooit.. ja of ze moeten een helikopter huren ofzo


HMH/Ziggodome.. Nog geen 5 minuten lopen xd

Oh serieus? Hmm dan kan het technisch gezien wel.

the prophet moet toch ook nog naar pussy lounge xxl ;) das ff verder en ook te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf ik kwam er later achter dat ik er met open ogen in was getrapt xd

Thnx Miwer voor de lach van de dag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel leuke trailer en line-up. Maar hoe krijgen we zekerheid dat ze hoofdzakelijk oudere plaatjes gaan draaien? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Als Showtek zou komen :cry: :cry: :cry:


Ze zijn dat weekend wel in Amsterdam, want ze draaien die avond ook in het Ziggodome. Ik zie wel een suprise act aankomen :love:
Aanwezig! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 21:46 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Zelf ik kwam er later achter dat ik er met open ogen in was getrapt xd

Thnx Miwer voor de lach van de dag :lol:

Daar zijn we hier voor he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar aanwezig denk ik zo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig.

Ben zelf pas vaker naar hardstyle beginnen luisteren halverwege 2008 - begin 2009, dus hoop hier een mooie les in hardstyle geschiedenis te krijgen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig met fluxion, en benieuwd naar timetable en of ze tracks uit eigen xq jaar draaien of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas weg! Ontzettend vet concept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ook aanwezig.

Ben zelf pas vaker naar hardstyle beginnen luisteren halverwege 2008 - begin 2009, dus hoop hier een mooie les in hardstyle geschiedenis te krijgen. :thumbsup:


Prima tijd voor hardstyle hoor :thumbsup: X-Qlusive Technoboy staat nog altijd in mijn top 3.
Ben ook aanwezig en hoop zoals velen hier alle X-Qlusives nog eens dunnetjes over te doen, Zou een fantastische uitwerking van het concept zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets in de pocket :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 17:59 
 

Als er ook echt daadwerkelijk muziek uit die jaren gedraaid wordt wil ik hier absoluut heen!! Zou eigenlijk naar Supremacy gaan met wat maten maar dat had ik sowieso al geschrapt, dit zou een mooie vervanger zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje binnen! Ben heel erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 17:08 
 
Hardtraxx Addict

http://www.q-dance.com/global/en/news/x ... ends-zany/
interview met zany over zijn XQ in 2007

(en er word weer gehint naar showtek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 17:19 
 

Citaat:
The most special part of the night was our unique LIVE act together with Showtek. It was called “The Donkeytek Show”. Maybe we should do this again ;-)


WANTZ :cry:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 17:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat zou zo episch zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin steeds meer hoop te krijgen dat ze een surprise-act zijn. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we dit soort acts gaan krijgen, krijg ik misschien zelfs wel geen spijt dat ik erheen ga xd begin toch wel benieuwd te worden nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

De laatste 2 jaar was er altijd een speciale verassing. Vorig jaar bij Brennan Heart was dat Dana, bij Wildstylez was dat Project 1. Dus waarom zou Southstylers/Donkeytek Show niet nog een keer live kunnen gaan rammen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik waarschuw mensen alvast dat ze niet al te veel uit moeten kijken naar Showtek, die waren laatst zo stellig over dat nieuws bericht dat ze weer nieuwe hardstyle tracks zouden gaan maken... zie het niet gebeuren dat ze nu plotseling op X-qlusive staan

maar het zou een bizarre surprise zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:00 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
De laatste 2 jaar was er altijd een speciale verassing. Vorig jaar bij Brennan Heart was dat Dana, bij Wildstylez was dat Project 1. Dus waarom zou Southstylers/Donkeytek Show niet nog een keer live kunnen gaan rammen?

Dat was wel steeds in de editie in februari en niet die in oktober. (xq holland en Q presents hhz in de ziggodome hadden geen surprise act)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:00 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
ik waarschuw mensen alvast dat ze niet al te veel uit moeten kijken naar Showtek, die waren laatst zo stellig over dat nieuws bericht dat ze weer nieuwe hardstyle tracks zouden gaan maken... zie het niet gebeuren dat ze nu plotseling op X-qlusive staan

maar het zou een bizarre surprise zijn...

Er is een verschil tussen een track maken en nog een keer draaien als afsluiting.
maar we zullen zien. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten