Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nu vraag ik me af of ze de tracks gaan draaien uit hun X-Qlusive jaar?

Als ze dat gaan doen, is dit voor mij zelfs een optie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook m'n ticket aangeschaft. Als ze allemaal uit het jaar van hun eigen X-Qlusive gaan draaien, wordt dit zo episch :$ En wat een ontzettend gave trailer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D

Basshunterzz schreef:
Nu vraag ik me af of ze de tracks gaan draaien uit hun X-Qlusive jaar?

Denk het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo maak je dus een trailer. Gewoon even twee keer bekeken xd. Naja is niet eens een mogelijkheid maar gewoon een zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Technoboy draagt een button met I Love Showtek, dus wie weet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Technoboy draagt een button met I Love Showtek, dus wie weet ^^

Voor als je dat niet kunt zien:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:56 
 

Dit ziet er goed uit, hier moet ik bij aanwezig zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:05 
 

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Badass trailer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als Showtek zou komen :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat dat meer is om hun respect te betuigen ofzo ze zijn de enigen die er niet staan toch?, heb nou niet de indruk dat Showtek zich erg om hun hardstyle verleden bekommeren. Maar je weet het nooit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Denk dat dat meer is om hun respect te betuigen ofzo ze zijn de enigen die er niet staan toch?, heb nou niet de indruk dat Showtek zich erg om hun hardstyle verleden bekommeren. Maar je weet het nooit idd.

We kunnen alleen maar hopen. :)
Zou toch wel erg vet zijn als allerlaatste hardstyle feest. Maar ja, zoals je zegt is de kans natuurlijk erg klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat Showtek wel komt, ze draaien die avond namelijk in de Ziggo Dome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat halen ze dan nooit.. ja of ze moeten een helikopter huren ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat halen ze dan nooit.. ja of ze moeten een helikopter huren ofzo


HMH/Ziggodome.. Nog geen 5 minuten lopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dat halen ze dan nooit.. ja of ze moeten een helikopter huren ofzo


HMH/Ziggodome.. Nog geen 5 minuten lopen xd

Oh serieus? Hmm dan kan het technisch gezien wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gekocht. Als ik dr achter kom dat deze avond niet draait om oudere plaatjes dan verkoop ik m weer denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kaartje gekocht. Als ik dr achter kom dat deze avond niet draait om oudere plaatjes dan verkoop ik m weer denk ik.


denk dat niemand je kaartje na het feest nog koopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste trailer sinds tijden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat halen ze dan nooit.. ja of ze moeten een helikopter huren ofzo


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Daveytl schreef:
Kaartje gekocht. Als ik dr achter kom dat deze avond niet draait om oudere plaatjes dan verkoop ik m weer denk ik.


denk dat niemand je kaartje na het feest nog koopt.

Wordt van tevoren wel bekend gemaakt lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pete schreef:
Daveytl schreef:
Kaartje gekocht. Als ik dr achter kom dat deze avond niet draait om oudere plaatjes dan verkoop ik m weer denk ik.


denk dat niemand je kaartje na het feest nog koopt.

Wordt van tevoren wel bekend gemaakt lijkt me

bedankt voor de serieuze reactie.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten