Als ze dat gaan doen, is dit voor mij zelfs een optiewrote:Nu vraag ik me af of ze de tracks gaan draaien uit hun X-Qlusive jaar?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ook m'n ticket aangeschaft. Als ze allemaal uit het jaar van hun eigen X-Qlusive gaan draaien, wordt dit zo episch
En wat een ontzettend gave trailer 
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Aanwezig 
Denk het welwrote:Nu vraag ik me af of ze de tracks gaan draaien uit hun X-Qlusive jaar?
Zo maak je dus een trailer. Gewoon even twee keer bekeken
. Naja is niet eens een mogelijkheid maar gewoon een zekerheid.
Technoboy draagt een button met I Love Showtek, dus wie weet 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Voor als je dat niet kunt zien:wrote:Technoboy draagt een button met I Love Showtek, dus wie weet

-
I
Dit ziet er goed uit, hier moet ik bij aanwezig zijn 
-
S
Denk dat dat meer is om hun respect te betuigen ofzo ze zijn de enigen die er niet staan toch?, heb nou niet de indruk dat Showtek zich erg om hun hardstyle verleden bekommeren. Maar je weet het nooit idd.
We kunnen alleen maar hopen.wrote:Denk dat dat meer is om hun respect te betuigen ofzo ze zijn de enigen die er niet staan toch?, heb nou niet de indruk dat Showtek zich erg om hun hardstyle verleden bekommeren. Maar je weet het nooit idd.
Zou toch wel erg vet zijn als allerlaatste hardstyle feest. Maar ja, zoals je zegt is de kans natuurlijk erg klein.
Ik denk dat Showtek wel komt, ze draaien die avond namelijk in de Ziggo Dome.
Dat halen ze dan nooit.. ja of ze moeten een helikopter huren ofzo
HMH/Ziggodome.. Nog geen 5 minuten lopenwrote:Dat halen ze dan nooit.. ja of ze moeten een helikopter huren ofzo
Oh serieus? Hmm dan kan het technisch gezien wel.wrote:HMH/Ziggodome.. Nog geen 5 minuten lopenwrote:Dat halen ze dan nooit.. ja of ze moeten een helikopter huren ofzo
Kaartje gekocht. Als ik dr achter kom dat deze avond niet draait om oudere plaatjes dan verkoop ik m weer denk ik.
denk dat niemand je kaartje na het feest nog koopt.wrote:Kaartje gekocht. Als ik dr achter kom dat deze avond niet draait om oudere plaatjes dan verkoop ik m weer denk ik.
wrote:Dat halen ze dan nooit.. ja of ze moeten een helikopter huren ofzo
Wordt van tevoren wel bekend gemaakt lijkt mewrote:denk dat niemand je kaartje na het feest nog koopt.wrote:Kaartje gekocht. Als ik dr achter kom dat deze avond niet draait om oudere plaatjes dan verkoop ik m weer denk ik.
bedankt voor de serieuze reactie.wrote:Wordt van tevoren wel bekend gemaakt lijkt mewrote:denk dat niemand je kaartje na het feest nog koopt.wrote:Kaartje gekocht. Als ik dr achter kom dat deze avond niet draait om oudere plaatjes dan verkoop ik m weer denk ik.