Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Rickzel schreef:
ik waarschuw mensen alvast dat ze niet al te veel uit moeten kijken naar Showtek, die waren laatst zo stellig over dat nieuws bericht dat ze weer nieuwe hardstyle tracks zouden gaan maken... zie het niet gebeuren dat ze nu plotseling op X-qlusive staan

maar het zou een bizarre surprise zijn...

Er is een verschil tussen een track maken en nog een keer draaien als afsluiting.
maar we zullen zien. :)


ja sure, maar ze hebben toch ook al redelijk vaak laten weten dat ze weinig met de hardstyle te maken meer willen hebben...

begrijp me niet verkeerd hoor, het zou opzich best kunnen, maar een button bij Technoboy in de trailer, en een mention van Zany en men weet al bijna zeker dat ze langs gaan komen...

denk dat er namelijk mensen alleen al voor die kleine kans een kaartje willen aanschaffen, die kunnen dan ernstig teleurgesteld worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
maar een button bij Technoboy in de trailer, en een mention van Zany en men weet al bijna zeker dat ze langs gaan komen...


Ze draaien die avond ook in Amsterdam. En voor een bak geld willen ze vast wel een half uurtje hardstyle draaien, zo erg is het nou ook weer niet.

Maar ik ben er ook nog steeds niet zeker van dat ze komen, ik hoop het gewoon. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vaassenaar schreef:
En voor een bak geld willen ze vast wel een half uurtje hardstyle draaien, zo erg is het nou ook weer niet.

Ik denk inderdaad dat een bak geld hier de drijfveer zal zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:39 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Vaassenaar schreef:
En voor een bak geld willen ze vast wel een half uurtje hardstyle draaien, zo erg is het nou ook weer niet.

Ik denk inderdaad dat een bak geld hier de drijfveer zal zijn..

En hopelijk wakkert het hun oude vlam dan weer aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vaassenaar schreef:
En voor een bak geld willen ze vast wel een half uurtje hardstyle draaien, zo erg is het nou ook weer niet.

Ik denk inderdaad dat een bak geld hier de drijfveer zal zijn..


Wss wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen waarschijnlijk kaartje kopen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Morgen waarschijnlijk kaartje kopen :clap:


optie? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
SL8492 schreef:
Morgen waarschijnlijk kaartje kopen :clap:


optie? :$

Het is (zo goed als) zeker dat ik ga, maar het is nog niet helemaal zeker dat ik morgen al een kaartje koop, kan zijn dat ik er niet aan denk ofzo of geen zin heb, dus vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 03:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Optie dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 09:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Optie dus


Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat kan je verwachten?
Blackbox (area): Die lekkere hardstyle sound van nu
Beatbox (area): Legendarische early hardstyle


Bron: https://www.facebook.com/Qdance.be/post ... 0996797544
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen XQ dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Geen XQ dus :thumbup:


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
cb92 schreef:
Geen XQ dus :thumbup:


Dit dus


Of ik moet nog een kaartje paar dagen ervoor op de kop tikken voor 25 euro oid. Maar dit is zo zonde, want als ze het in de beatbox doen ga je amper ruimte hebben om los te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterf Q-Dance.
Jullie hadden de kans om eenmalig een gigantisch feest te organiseren waarin men terug kan naar de oude tijden en de (redelijke) nieuwkomers kennis laten maken met het begin en het verloop van de scene. Jullie hebben al genoeg feesten waarbij altijd de nieuwe hardstyle aan bod komt. Nu komen er oude legendes en die moeten dan lekker nieuwe hardstyle draaien. Ik zie Dana al de nieuwste pitchkickplaatjes draaien in de blackbox, leuk zeg!
Of Dana gaat wel oude plaatjes draaien, in de fucking beatbox. Zo hoor je niet met de grondlegger(s) van de scene om te gaan. Had dan lekker de "legendarische hardstyle" in de blackbox gedaan, maar dat zal commercieel gezien wel niet aantrekkelijk genoeg zijn. Bij deze ben ik dus al afgehaakt.
Nogmaals: Sterf Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Sterf Q-Dance.
Jullie hadden de kans om eenmalig een gigantisch feest te organiseren waarin men terug kan naar de oude tijden en de (redelijke) nieuwkomers kennis laten maken met het begin en het verloop van de scene. Jullie hebben al genoeg feesten waarbij altijd de nieuwe hardstyle aan bod komt. Nu komen er oude legendes en die moeten dan lekker nieuwe hardstyle draaien. Ik zie Dana al de nieuwste pitchkickplaatjes draaien in de blackbox, leuk zeg!
Of Dana gaat wel oude plaatjes draaien, in de fucking beatbox. Zo hoor je niet met de grondlegger(s) van de scene om te gaan. Had dan lekker de "legendarische hardstyle" in de blackbox gedaan, maar dat zal commercieel gezien wel niet aantrekkelijk genoeg zijn. Bij deze ben ik dus al afgehaakt.
Nogmaals: Sterf Q-Dance.


is toch heel simpel, is toch al jaren bekend dat Q-dance weinig met sentiment doet, en gewoon de HMH vol moeten zien te krijgen, als je ziet wat voor publiek er tegenwoordig voor een groot deel op hardstyle af komt, die zijn alleen geinteresseerd in Minus Militia of Gunz 4 Hire, die zitten echt niet te wachten op die "ouwe meuk"

ben het overigens wel met je eens, erg jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Rawbin schreef:
Sterf Q-Dance.
Jullie hadden de kans om eenmalig een gigantisch feest te organiseren waarin men terug kan naar de oude tijden en de (redelijke) nieuwkomers kennis laten maken met het begin en het verloop van de scene. Jullie hebben al genoeg feesten waarbij altijd de nieuwe hardstyle aan bod komt. Nu komen er oude legendes en die moeten dan lekker nieuwe hardstyle draaien. Ik zie Dana al de nieuwste pitchkickplaatjes draaien in de blackbox, leuk zeg!
Of Dana gaat wel oude plaatjes draaien, in de fucking beatbox. Zo hoor je niet met de grondlegger(s) van de scene om te gaan. Had dan lekker de "legendarische hardstyle" in de blackbox gedaan, maar dat zal commercieel gezien wel niet aantrekkelijk genoeg zijn. Bij deze ben ik dus al afgehaakt.
Nogmaals: Sterf Q-Dance.


is toch heel simpel, is toch al jaren bekend dat Q-dance weinig met sentiment doet, en gewoon de HMH vol moeten zien te krijgen, als je ziet wat voor publiek er tegenwoordig voor een groot deel op hardstyle af komt, die zijn alleen geinteresseerd in Minus Militia of Gunz 4 Hire, die zitten echt niet te wachten op die "ouwe meuk"

ben het overigens wel met je eens, erg jammer


Wanneer ze hadden gezegd dat Showtek zou komen en het ook echt een early avond, of hoe je het ook wil noemen, zou zijn dan had die HMH ook gewoon vol geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:16 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Rawbin schreef:
Sterf Q-Dance.
Jullie hadden de kans om eenmalig een gigantisch feest te organiseren waarin men terug kan naar de oude tijden en de (redelijke) nieuwkomers kennis laten maken met het begin en het verloop van de scene. Jullie hebben al genoeg feesten waarbij altijd de nieuwe hardstyle aan bod komt. Nu komen er oude legendes en die moeten dan lekker nieuwe hardstyle draaien. Ik zie Dana al de nieuwste pitchkickplaatjes draaien in de blackbox, leuk zeg!
Of Dana gaat wel oude plaatjes draaien, in de fucking beatbox. Zo hoor je niet met de grondlegger(s) van de scene om te gaan. Had dan lekker de "legendarische hardstyle" in de blackbox gedaan, maar dat zal commercieel gezien wel niet aantrekkelijk genoeg zijn. Bij deze ben ik dus al afgehaakt.
Nogmaals: Sterf Q-Dance.


is toch heel simpel, is toch al jaren bekend dat Q-dance weinig met sentiment doet, en gewoon de HMH vol moeten zien te krijgen, als je ziet wat voor publiek er tegenwoordig voor een groot deel op hardstyle af komt, die zijn alleen geinteresseerd in Minus Militia of Gunz 4 Hire, die zitten echt niet te wachten op die "ouwe meuk"

ben het overigens wel met je eens, erg jammer


Helemaal met je eens, alleen ik denk dat als ze die zalen zouden omdraaien het zeker ook uitverkocht raakt. Als je ziet hoeveel mensen hier en op facebook het hiermee oneens zijn, bijna iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q had met een tijdmachine-achtig concept de HMH makkelijk vol kunnen krijgen (2e editie van de tijdmachine had volgens mij al flink wat meer bezoekers in vergelijking met de eerste keer. Daarnaast heb je nog artiesten die momenteel nog headliners zijn in de scene als HHZ, Wildstylez, NC en DBSTF, die trekken ook een breed publiek aan, publiek dat er volgens mij niet eens bij na denkt of er nieuwere of oudere hardstyle gedraaid wordt, maar die puur op de artiestennaam af gaan. Dan moet je een HMH met de capaciteit van 5500 in de blackbox en 700 in de beatbox met groot gemak vol kunnen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NEEEEEEEEEEEEE :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:19 
 
Hardtraxxer

Schandalig, mensen een legendarische avond beloven en er dan gewoon een ordinair mainstream hardstyle feestje van maken. Had dat dan meteen vermeld, en geen valse verwachting geschept. Van legendarisch naar een 13 in een dozijn feestje, wat een wanvertoning van Q-Dance!

Hoeveel lef heb je eigenlijk wanneer je aan de meuk van tegenwoordig het woord 'legendarisch' durft te hangen..? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stelletje sukkels daar bij Q-Dance zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Achja, weinig nieuws onder de zon, de nieuwe aanhangers worden gepleased en de vaste klanten van weleer worden afgedankt. Aparte marketingstrategie want vol raakt zo'n locatie toch wel en alle andere feesten worden ook ingericht voor alle nieuwe feestgangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die marketingstrategie is op de korte termijn erg succesvol, op de langere termijn wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme Q-Dance >.< ben ik even blij dat ik nog geen kaartje hen gekocht.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten