Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou hier meteen een kaartje voor kopen, maar zit dan in Dubai, ook leuk! Helaas aan mij voorbij laten gaan.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets binnen! Wordt m'n eerste X-Qlusive ^^
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wil graag heen maar moet nog even groepje vinden, iemand een gok/idee hoe snel dd verkoop hier van kan gaan?
Neem aan dat niet kan gaan wachten op lineup?
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 14:17 
 
Hardtraxx Addict

mikeee schreef:
Wil graag heen maar moet nog even groepje vinden, iemand een gok/idee hoe snel dd verkoop hier van kan gaan?
Neem aan dat niet kan gaan wachten op lineup?

Xq holland was 4 dagen ofzo
Xq brennan heart een week voor het feest.

Er is niet echt een pijl op te trekken, zou gewoon niet te lang wachten.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 21:42 
 
Hardtraxx Newbie

Ben heel benieuwd wat ze hiermee gaan doen!

mikeee schreef:
Wil graag heen maar moet nog even groepje vinden, iemand een gok/idee hoe snel dd verkoop hier van kan gaan?
Neem aan dat niet kan gaan wachten op lineup?

Je kan altijd een kaartje kopen en dan weer verkopen als je toch niet gaat.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kan, maar het is raar dat je iets moet kopen, zonder dat je weet waar je, gedeeltelijk, voor betaald.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 22:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dat kan, maar het is raar dat je iets moet kopen, zonder dat je weet waar je, gedeeltelijk, voor betaald.


Ik blijf het ook nog steeds een raar iets vinden ja :P
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk het nog even aan, met een goede line up misschien wel aanwezig.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 23:20 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
Dat kan, maar het is raar dat je iets moet kopen, zonder dat je weet waar je, gedeeltelijk, voor betaald.


Daar heb je zeker gelijk in. Helaas koopt een groot deel van de bezoekers toch wel een kaartje voor de grote feesten en ben je soms al te laat bij het vrijgeven van de line-up.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Baco33 schreef:
patrickjeb schreef:
Dat kan, maar het is raar dat je iets moet kopen, zonder dat je weet waar je, gedeeltelijk, voor betaald.


Daar heb je zeker gelijk in. Helaas koopt een groot deel van de bezoekers toch wel een kaartje voor de grote feesten en ben je soms al te laat bij het vrijgeven van de line-up.

Dus maar weer wachten tot bijna uitverkocht medling en dan besluit nemen die dag zelf nog, liever wachten op meer info :/
Bericht Geplaatst op 26 jun 2014 02:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
mikeee schreef:
Wil graag heen maar moet nog even groepje vinden, iemand een gok/idee hoe snel dd verkoop hier van kan gaan?
Neem aan dat niet kan gaan wachten op lineup?

Xq holland was 4 dagen ofzo
Xq brennan heart een week voor het feest.

Er is niet echt een pijl op te trekken, zou gewoon niet te lang wachten.

Die van Holland werden alleen na het bekend maken van de lineup allemaal weer te koop gezet. Was totaal geen probleem om nog aan kaarten te komen toen.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2014 11:32 
 

Berenburg schreef:
Die van Holland werden alleen na het bekend maken van de lineup allemaal weer te koop gezet. Was totaal geen probleem om nog aan kaarten te komen toen.


Reken maar dat veel mensen spijt hebben gehad van de verkoop van die kaarten, was maximaal fissa.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2014 12:47 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Berenburg schreef:
Die van Holland werden alleen na het bekend maken van de lineup allemaal weer te koop gezet. Was totaal geen probleem om nog aan kaarten te komen toen.


Reken maar dat veel mensen spijt hebben gehad van de verkoop van die kaarten, was maximaal fissa.

Op het kansloze "woord" fissa na heb je helemaal gelijk.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen spijt hier
Bericht Geplaatst op 26 jun 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Geen spijt hier

Doe eens niet zo stoer, anders krijg je morgen een klabangs om de oren
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran



Dana
Headhunterz
Luna
Pavo
The Prophet
Zany
Technoboy
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
Brennan Heart
Wildstylez
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heldig :worship:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nu vraag ik me af of ze de tracks gaan draaien uit hun X-Qlusive jaar?
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:11 
 
Hardtraxxer

Ben dan nog net niet terug van vakantie :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel bij het zien van het filmpje :$

Zo ontzettend gaaf dat ze allemaal komen!! :yay:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een trailer :cool: Echt heel vet gedaan! En die line-up! :drool:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heady ziet er grappig uit xd

Hopen dat ze ook tracks van vroeger draaien.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb het gevoel dat dit heel erg vet gaat worden!
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:19 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Kippenvel bij het zien van het filmpje :$

Zo ontzettend gaaf dat ze allemaal komen!! :yay:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Het enige jaar dat ontbreek is 2008, het X-Qlusive jaar van Showtek. Jammer.. Tenzij Q-Dance een hele mooie verassing heeft :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten