Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan beamen dat de controle totaal willekeurig was. Voor mij werden twee personen uit de rij gepikt die gewoon de eerstvolgende waren om gefouilleerd te worden. Er stond op dat moment geen rij dus ze waren nog niet gadegeslagen.

Ik las op PF dat er een quotum m.b.t. het aantal aanhoudingen ingesteld was. Ik vermoed zelf dat dat te maken heeft gehad met het incident in The Sand. Ik denk dat de Driehoek in Amsterdam heeft besloten aan de hand van dat incident dat ze wat meer uit moeten stralen dat het niet 'alles kan' in Amsterdam. Dit is natte vingerwerk, maar hetgeen op PF werd gezet kwam volgens degene die het postte uit rechtstreekse bron van een beveiliger.

Het ging zo; je werd random uit de rij gepikt en gevraagd of je drugs bij je had. Indien je positief antwoordde kon je direct mee met politie (naar de overkant, daar zit het bureau). Indien je negatief antwoordde, en schijnbaar overtuigend genoeg was, hoefde je verder niets te doen en kon je gewoon naar binnen.

Ik vermoed tevens dat we dit soort verhalen volgende week met het ADE wat meer zullen horen.

Wat betreft VOG en strafblad. Op een gegeven moment verjaren zaken, indien je niet met gek grote aantallen gepakt wordt. Als je hier zekerheid over wil krijgen kun je misschien eens bellen met DAS, volgens mij geven zij gratis juridisch advies. Als je het echt zeker wilt weten kun je natuurlijk gewoon om een VOG vragen bij je gemeente, om te kijken of je die nu nog krijgt (en of er een aantekening op staat).

Ook nog; ik sprak naderhand een kerel op het perron die gepakt was en ook gelijk had aangegeven dat hij wat bij zich had. Hij had drie pillen, kreeg geen boete (seponering) maar mocht het feest niet meer in.

Hoop dat iemand wat heeft aan het bovenstaande. Erg schandelijk dit soort zaken, maar goed dat is slechts mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 00:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Full Impact schreef:
Toen ik de wildstylez set terug luisterde viel het me op dat The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix) anders klinkt. dan de orginele wildstylez remix. Misschien een 2014 remake?!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EyvNt3z9TYU[/youtube]

Skip m naar 5:33 :)


Is de 2013 edit

Mag ie thuis laten van mij
Ieder zo zijn eigen mening, maar ik ben er serieus pissig om dat ie nooit is gereleased. Want ik vind het een pracht nummer. Kan alleen maar een versie vinden waar die kut Villain er door heen schreeuwt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 12:04 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

Ik las op PF dat er een quotum m.b.t. het aantal aanhoudingen ingesteld was. Ik vermoed zelf dat dat te maken heeft gehad met het incident in The Sand. Ik denk dat de Driehoek in Amsterdam heeft besloten aan de hand van dat incident dat ze wat meer uit moeten stralen dat het niet 'alles kan' in Amsterdam. Dit is natte vingerwerk, maar hetgeen op PF werd gezet kwam volgens degene die het postte uit rechtstreekse bron van een beveiliger.

Het ging zo; je werd random uit de rij gepikt en gevraagd of je drugs bij je had. Indien je positief antwoordde kon je direct mee met politie (naar de overkant, daar zit het bureau). Indien je negatief antwoordde, en schijnbaar overtuigend genoeg was, hoefde je verder niets te doen en kon je gewoon naar binnen.

Ik vermoed tevens dat we dit soort verhalen volgende week met het ADE wat meer zullen horen.


Dat was ik en ze hadden inderdaad een X aantal wat ze wouden hebben.
alleen dat snel naar de politie gaan was in ieder geval in 1 geval niet gelukt (politie gebeld terwijl hij al aangehouden was en ze hebben er 2 uur(en 3 of 4 belletjes) op zitten wachten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 15:54 
 

weer wat om te luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 06:03 
 
Hardtraxxer

In de HMH zie ik ook zo vaak op de wc dat er willekeurig mensen van de wc afgetrokken worden.. zelfs mensen die alleen staan te pissen..

Kan je mooi ff mee komen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik kan beamen dat de controle totaal willekeurig was. Voor mij werden twee personen uit de rij gepikt die gewoon de eerstvolgende waren om gefouilleerd te worden. Er stond op dat moment geen rij dus ze waren nog niet gadegeslagen.

Ik las op PF dat er een quotum m.b.t. het aantal aanhoudingen ingesteld was. Ik vermoed zelf dat dat te maken heeft gehad met het incident in The Sand. Ik denk dat de Driehoek in Amsterdam heeft besloten aan de hand van dat incident dat ze wat meer uit moeten stralen dat het niet 'alles kan' in Amsterdam. Dit is natte vingerwerk, maar hetgeen op PF werd gezet kwam volgens degene die het postte uit rechtstreekse bron van een beveiliger.

Het ging zo; je werd random uit de rij gepikt en gevraagd of je drugs bij je had. Indien je positief antwoordde kon je direct mee met politie (naar de overkant, daar zit het bureau). Indien je negatief antwoordde, en schijnbaar overtuigend genoeg was, hoefde je verder niets te doen en kon je gewoon naar binnen.

Ik vermoed tevens dat we dit soort verhalen volgende week met het ADE wat meer zullen horen.

Wat betreft VOG en strafblad. Op een gegeven moment verjaren zaken, indien je niet met gek grote aantallen gepakt wordt. Als je hier zekerheid over wil krijgen kun je misschien eens bellen met DAS, volgens mij geven zij gratis juridisch advies. Als je het echt zeker wilt weten kun je natuurlijk gewoon om een VOG vragen bij je gemeente, om te kijken of je die nu nog krijgt (en of er een aantekening op staat).

Ook nog; ik sprak naderhand een kerel op het perron die gepakt was en ook gelijk had aangegeven dat hij wat bij zich had. Hij had drie pillen, kreeg geen boete (seponering) maar mocht het feest niet meer in.

Hoop dat iemand wat heeft aan het bovenstaande. Erg schandelijk dit soort zaken, maar goed dat is slechts mijn mening.


Heb je een link naar dat PF artikel/post?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
gevraagd of je drugs bij je had

Ook een keer gehad, door een boom van een kerel. Vroeg ik aan hem of dat een strikvraag was, vond hij niet grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik werd uit de rij gepikt door een beveiliger die er van overtuigd was dat ik drugs op / bij me had. Was niet het geval, maar werd meegenomen naar een tent naast de rij waar ik me tot m'n ondergoed moest uitkleden. Meneer was niet blij dat ie ongelijk had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik werd uit de rij gepikt door een beveiliger die er van overtuigd was dat ik drugs op / bij me had. Was niet het geval, maar werd meegenomen naar een tent naast de rij waar ik me tot m'n ondergoed moest uitkleden. Meneer was niet blij dat ie ongelijk had.


Dat mogen ze niet zomaar doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
JVDM schreef:
Ik werd uit de rij gepikt door een beveiliger die er van overtuigd was dat ik drugs op / bij me had. Was niet het geval, maar werd meegenomen naar een tent naast de rij waar ik me tot m'n ondergoed moest uitkleden. Meneer was niet blij dat ie ongelijk had.


Dat mogen ze niet zomaar doen.

Tis dat of geen feest.. keuze snel gemaakt denk ik voor menig mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
En heb nu natuurlijk een aantekening dus een vog aanvragen zit er niet meer in :/

Ligt eraan. Voor het werken bij financiƫle instelling gaat de VOG alleen in op je financiƫle verleden bijvoorbeeld.

TiMOTHYb schreef:
Erg schandelijk dit soort zaken, maar goed dat is slechts mijn mening.

Niet mee eens. Als je drugs meeneemt, heb je gewoon het risico geaccepteerd dat je gepakt wordt. Iedereen weet dondersgoed dat het verboden is, dus achteraf klagen vind ik onterecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Kepro schreef:
JVDM schreef:
Ik werd uit de rij gepikt door een beveiliger die er van overtuigd was dat ik drugs op / bij me had. Was niet het geval, maar werd meegenomen naar een tent naast de rij waar ik me tot m'n ondergoed moest uitkleden. Meneer was niet blij dat ie ongelijk had.


Dat mogen ze niet zomaar doen.

Tis dat of geen feest.. keuze snel gemaakt denk ik voor menig mens.


Eens maar een beveiliger mag dat niet zomaar doen en al helemaal niet je kleden laten uitkleden.
Een beveiliger mag bijna niets zonder de Politie.
(heb zelf het diploma vandaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik dacht al dat iemand dat zou zeggen ja chicken. In principe ben ik het wel met je eens dat je iets doet wat niet mag kan, en dat je dus altijd de kans hebt om gepakt te worden. Het is echter wel heel wrang als je willekeurig uit de rij gepakt wordt, je niet genoeg bij hebt voor vervolging (dus gedoogd) en vervolgens niet terug mag.

Vind het ook nog wat anders als een hondje gaat zitten bij je. Dan is er vermoeden. Nu pakken ze gewoon willekeurig mensen uit de rij om aan een quotum te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je betrapt wordt heeft de organisatie alle recht om jou te weigeren. De hoeveelheid die je bij hebt heeft daar geen belang toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Als je betrapt wordt heeft de organisatie alle recht om jou te weigeren. De hoeveelheid die je bij hebt heeft daar geen belang toe.

Waar ergens in mijn reactie staat dat ik van mening bent dat een organisatie dat recht niet heeft? Ik kies nog expres voor de term 'wrang'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Nouja, je zegt hierboven dat het schandelijk is. Als uitleg hiervan zeg je dat het wrang is wanneer je willekeurig uit de rij gehaald kan worden en toegang kan worden ontzegd. Een logisch verband is dat je het schandelijk vindt dat organisaties je niet meer binnen laten nadat je gepakt bent met drugs. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 21:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met schandelijk doelde ik vooral op de speculatie dat die razzia's verband zouden houden met dat incident in The Sand. Je hoeft me echt niet te vertellen dat indien je iets illegaals doet er altijd een risico bestaat dat je gepakt zal worden, en dus op de blaren zal moeten zitten.

De aanleiding en de manier waarop ben ik echter minder over te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:30 
 
Hardtraxxer

Protoss schreef:
:cry:

next event tijdmachine xxl in de gelderdome?

Daar teken ik voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Speakafreak schreef:
Protoss schreef:
:cry:

next event tijdmachine xxl in de gelderdome?

Daar teken ik voor!

Doe dan maar iets in de HMH of Klokgebouw ofzo. Waar het geluid stukken beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:41 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Doe dan maar iets in de HMH of Klokgebouw ofzo. Waar het geluid stukken beter is.


Zal wel een grote locatie moeten zijn. Ben er van overtuigt dat hier een hele grote menigte bij willen zijn!
Alhoewel het klokgebouw echt een top locatie kwa geluid is, HMH heb ik geen ervaring mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Speakafreak schreef:
Citaat:
Doe dan maar iets in de HMH of Klokgebouw ofzo. Waar het geluid stukken beter is.


Zal wel een grote locatie moeten zijn. Ben er van overtuigt dat hier een hele grote menigte bij willen zijn!
Alhoewel het klokgebouw echt een top locatie kwa geluid is, HMH heb ik geen ervaring mee.

beter qua geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HMH-geluid is goddelijk. En Tijdmachine gaat echt niet meer trekken dan HMH of Klokgebouw-capaciteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:07 
 
Hardtraxx Elite

Een keer midden in de zaal aangesproken op een feest door een beveiliger die zag dat ik wat in mn mond stopte en wegdronk, dus ik zei dat dat niet zo was, moest ik meekomen, maar ineens was ik in de menigte verdwenen ^^
t werkte.
We got a bad ass over here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Een keer midden in de zaal aangesproken op een feest door een beveiliger die zag dat ik wat in mn mond stopte en wegdronk, dus ik zei dat dat niet zo was, moest ik meekomen, maar ineens was ik in de menigte verdwenen ^^
t werkte.
We got a bad ass over here.


Mag je nou ookal geen aspirientje's meer slikken op een feestje... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 12:37 
 
Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:
Hard4Us schreef:
Een keer midden in de zaal aangesproken op een feest door een beveiliger die zag dat ik wat in mn mond stopte en wegdronk, dus ik zei dat dat niet zo was, moest ik meekomen, maar ineens was ik in de menigte verdwenen ^^
t werkte.
We got a bad ass over here.


Mag je nou ookal geen aspirientje's meer slikken op een feestje... :thumbdown:


Hahaha +1
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten