Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Davy schreef:

Had 4 pillen, 3xtc en 1 pep pil en 0,2 gram pep bij me. Had ook nog nooit zoveel meegenomen. Je mocht overigens 4 pillen of 0,5g van wat dan ook bij je hebben, dan kreeg je geen boete. Boete was 50 euro per pil, maar omdat ik ook pep had(dus 2 verschillende drugs) was de boete hoger.

:/


Drugs is zo ontzettend onnodig op een feest zoals dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 15:22 
 
Hardtraxxer

Civil Mindz schreef:
Davy schreef:

Had 4 pillen, 3xtc en 1 pep pil en 0,2 gram pep bij me. Had ook nog nooit zoveel meegenomen. Je mocht overigens 4 pillen of 0,5g van wat dan ook bij je hebben, dan kreeg je geen boete. Boete was 50 euro per pil, maar omdat ik ook pep had(dus 2 verschillende drugs) was de boete hoger.

:/


Drugs is zo ontzettend onnodig op een feest zoals dit...


op elk feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Civil Mindz schreef:
Davy schreef:

Had 4 pillen, 3xtc en 1 pep pil en 0,2 gram pep bij me. Had ook nog nooit zoveel meegenomen. Je mocht overigens 4 pillen of 0,5g van wat dan ook bij je hebben, dan kreeg je geen boete. Boete was 50 euro per pil, maar omdat ik ook pep had(dus 2 verschillende drugs) was de boete hoger.

:/


Drugs is zo ontzettend onnodig op een feest zoals dit...


op elk feest..

Heeeeeuuuujjjj Moraalriddertjes heeeeeeeuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjj
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet bij kunnen zien omdat ik op reis was. Sets teruggeluisterd, klinkt allemaal fantastisch. Hopen dat dit concept nog een keertje terug kan komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mensen die voor anderen gaan bepalen of drugs nuttig is of niet. Jezus wat ben je dan bekrompen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 12:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mensen die voor anderen gaan bepalen of drugs nuttig is of niet. Jezus wat ben je dan bekrompen.

Hey knul neem jij je pilletjes eens .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 14:59 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Mensen die voor anderen gaan bepalen of drugs nuttig is of niet. Jezus wat ben je dan bekrompen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 23:14 
 
Hardtraxxer

Nuttig is anders dan dom, en dom is het altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doemaariets schreef:
Nuttig is anders dan dom, en dom is het altijd.


Oneens. Wie zegt dat de gezonde optie per se slimmer is dan de ongezonde optie? Plezier hebben is ook wel eens belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

doemaariets schreef:
Nuttig is anders dan dom, en dom is het altijd.

Onnodig = niet nuttig, en dat is het niet altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:18 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
doemaariets schreef:
Nuttig is anders dan dom, en dom is het altijd.

Onnodig = niet nuttig, en dat is het niet altijd.


Hoezo ? het is toch ook onnodig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor wat is het onnodig? Voor ontwikkeling van m'n geheugen of voor het vergroten van m'n feestvreugde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:26 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Voor wat is het onnodig? Voor ontwikkeling van m'n geheugen of voor het vergroten van m'n feestvreugde?


Nou je moet zelf weten voor welke reden je het wilt gebruiken..
Maar ik zelf vind het onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
ik zelf vind het onnodig

Is al wat anders dan:

Punthoofd schreef:
Is onnodig op elk feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:37 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Punthoofd schreef:
ik zelf vind het onnodig

Is al wat anders dan:

Punthoofd schreef:
Is onnodig op elk feest


Dat ligt dus aan hoe jij het opvat. Ik kan toch niet voor een ander gaan uitspreken wat onnodig is voor diegene?
Maar aangezien je er zo over struikelt, wat is voor jou de meerwaarde om het wel te gebruiken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik krijg er een beetje een punthoofd van
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
TiMOTHYb schreef:
Punthoofd schreef:
ik zelf vind het onnodig

Is al wat anders dan:

Punthoofd schreef:
Is onnodig op elk feest


Dat ligt dus aan hoe jij het opvat. Ik kan toch niet voor een ander gaan uitspreken wat onnodig is voor diegene?
Maar aangezien je er zo over struikelt, wat is voor jou de meerwaarde om het wel te gebruiken ?


swag
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ten eerste: het woordje 'drugs' staat in meervoud - drugs zijn

Ten tweede: Timothy, laat lkkr gaan, mensen die zich graag sterk profileren als non-gebruikers hebben een uitlaatklepje nodig. Bespreken of iets wel of niet 'nodig' is gaat helemaal nergens over, alsof het besluit om drugs te gebruiken ooit iets te maken heeft gehad met noodzaak... Tim, hoezo eet je die dikke vette jus bij je aardappelen? Dat is toch niet nodig? :D

OT: Zit gewoon nog steeds na te genieten van dit geweldige feest! :bomb: Vooral Zany & Pavo staat vaak aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:04 
 
Hardtraxx Addict

aftermovie
https://www.youtube.com/watch?v=N78FuJ4 ... e=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi @ 4:13 :lol:

Maar leuke aftermovie van heerlijk feestje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gave aftermovie van een ontiegelijk bazenfeest!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
OT: Zit gewoon nog steeds na te genieten van dit geweldige feest! :bomb: Vooral Zany & Pavo staat vaak aan


Dit.

Hier staat Headhunterz regelmatig aan. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:31 
 
Hardtraxxer

Niet veel feesten gehad waar je drie weken na afloop nog gewoon kippenvel van kan krijgen, wat was dit gaaf :loving: Perfecte aftermovie ook, kan niet anders zeggen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 18:04 
 
Hardtraxxer

Boooh het doet nog steeds pijn van binnen dat ik hier niet aanwezig kon zijn :(((((((
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

niet heeeleeemaal weg vd after, maar alsnog wel vet. Kzag onthafloor nog voorbij komen geloof ik klopt dat?
Ik had ook nog wel een knallertje op t einde verwacht eigenlijk...
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten