Drugs is zo ontzettend onnodig op een feest zoals dit...wrote:
Had 4 pillen, 3xtc en 1 pep pil en 0,2 gram pep bij me. Had ook nog nooit zoveel meegenomen. Je mocht overigens 4 pillen of 0,5g van wat dan ook bij je hebben, dan kreeg je geen boete. Boete was 50 euro per pil, maar omdat ik ook pep had(dus 2 verschillende drugs) was de boete hoger.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016
op elk feest..wrote:Drugs is zo ontzettend onnodig op een feest zoals dit...wrote:
Had 4 pillen, 3xtc en 1 pep pil en 0,2 gram pep bij me. Had ook nog nooit zoveel meegenomen. Je mocht overigens 4 pillen of 0,5g van wat dan ook bij je hebben, dan kreeg je geen boete. Boete was 50 euro per pil, maar omdat ik ook pep had(dus 2 verschillende drugs) was de boete hoger.
Heeeeeuuuujjjj Moraalriddertjes heeeeeeeuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjwrote:op elk feest..wrote:Drugs is zo ontzettend onnodig op een feest zoals dit...wrote:
Helaas niet bij kunnen zien omdat ik op reis was. Sets teruggeluisterd, klinkt allemaal fantastisch. Hopen dat dit concept nog een keertje terug kan komen!
Mensen die voor anderen gaan bepalen of drugs nuttig is of niet. Jezus wat ben je dan bekrompen.
Hey knul neem jij je pilletjes eens .wrote:Mensen die voor anderen gaan bepalen of drugs nuttig is of niet. Jezus wat ben je dan bekrompen.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
wrote:Mensen die voor anderen gaan bepalen of drugs nuttig is of niet. Jezus wat ben je dan bekrompen.
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Nuttig is anders dan dom, en dom is het altijd.
Oneens. Wie zegt dat de gezonde optie per se slimmer is dan de ongezonde optie? Plezier hebben is ook wel eens belangrijk.wrote:Nuttig is anders dan dom, en dom is het altijd.
Onnodig = niet nuttig, en dat is het niet altijd.wrote:Nuttig is anders dan dom, en dom is het altijd.
-
PHardtraxxer
- last seen Feb 2016
Hoezo ? het is toch ook onnodigwrote:Onnodig = niet nuttig, en dat is het niet altijd.wrote:Nuttig is anders dan dom, en dom is het altijd.
Voor wat is het onnodig? Voor ontwikkeling van m'n geheugen of voor het vergroten van m'n feestvreugde?
-
PHardtraxxer
- last seen Feb 2016
Nou je moet zelf weten voor welke reden je het wilt gebruiken..wrote:Voor wat is het onnodig? Voor ontwikkeling van m'n geheugen of voor het vergroten van m'n feestvreugde?
Maar ik zelf vind het onnodig.
Is al wat anders dan:wrote: ik zelf vind het onnodig
wrote: Is onnodig op elk feest
-
PHardtraxxer
- last seen Feb 2016
Dat ligt dus aan hoe jij het opvat. Ik kan toch niet voor een ander gaan uitspreken wat onnodig is voor diegene?wrote:Is al wat anders dan:wrote: ik zelf vind het onnodig
Maar aangezien je er zo over struikelt, wat is voor jou de meerwaarde om het wel te gebruiken ?
Ik krijg er een beetje een punthoofd van
swagwrote:Dat ligt dus aan hoe jij het opvat. Ik kan toch niet voor een ander gaan uitspreken wat onnodig is voor diegene?wrote:Is al wat anders dan:wrote: ik zelf vind het onnodig
Maar aangezien je er zo over struikelt, wat is voor jou de meerwaarde om het wel te gebruiken ?
Ten eerste: het woordje 'drugs' staat in meervoud - drugs zijn
Ten tweede: Timothy, laat lkkr gaan, mensen die zich graag sterk profileren als non-gebruikers hebben een uitlaatklepje nodig. Bespreken of iets wel of niet 'nodig' is gaat helemaal nergens over, alsof het besluit om drugs te gebruiken ooit iets te maken heeft gehad met noodzaak... Tim, hoezo eet je die dikke vette jus bij je aardappelen? Dat is toch niet nodig?
OT: Zit gewoon nog steeds na te genieten van dit geweldige feest!
Vooral Zany & Pavo staat vaak aan
Ten tweede: Timothy, laat lkkr gaan, mensen die zich graag sterk profileren als non-gebruikers hebben een uitlaatklepje nodig. Bespreken of iets wel of niet 'nodig' is gaat helemaal nergens over, alsof het besluit om drugs te gebruiken ooit iets te maken heeft gehad met noodzaak... Tim, hoezo eet je die dikke vette jus bij je aardappelen? Dat is toch niet nodig?
OT: Zit gewoon nog steeds na te genieten van dit geweldige feest!
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
aftermovie
View on YouTube
View on YouTube
Jordi @ 4:13 
Maar leuke aftermovie van heerlijk feestje
Maar leuke aftermovie van heerlijk feestje
Gave aftermovie van een ontiegelijk bazenfeest!!
Dit.wrote: OT: Zit gewoon nog steeds na te genieten van dit geweldige feest!Vooral Zany & Pavo staat vaak aan
Hier staat Headhunterz regelmatig aan.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Niet veel feesten gehad waar je drie weken na afloop nog gewoon kippenvel van kan krijgen, wat was dit gaaf
Perfecte aftermovie ook, kan niet anders zeggen 
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 21 days ago
Boooh het doet nog steeds pijn van binnen dat ik hier niet aanwezig kon zijn
((((((