Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
:cry: :cry:

Edit: Na het zien van het filmpje verbaast het me hoeveel mensen hun shirt nog aan hebben, dat is altijd een goed teken. :P


De mensen die er waren bestonden voornamelijk uit wat oudere ipv anabolen, daarom herkende de meeste ook alle nummers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
chas1n schreef:
:cry: :cry:

Edit: Na het zien van het filmpje verbaast het me hoeveel mensen hun shirt nog aan hebben, dat is altijd een goed teken. :P


De mensen die er waren bestonden voornamelijk uit wat oudere ipv anabolen, daarom herkende de meeste ook alle nummers :)


Dit! Eindelijk een shirt vol met m'n eigen zweet in plaats van andermans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Ook hier en daar wat mensen gezien waar aan je het zag dat ze al lang niet meer op een hardstyle feest waren geweest maar voor deze xqlusive toch nog eens kwamen. Kom je ze later op de avond nog eens tegen en zie je ze genieten dat het niet meer normaal is. :D

Ook verrassend weinig telefoons vergeleken met andere feesten. Toont ook dat er meer liefhebbers waren die echt voor de muziek komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En bovenal: geen enkele hey ho, sitdown of andere meuk gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind een sitdown altijd wel vet om mee te maken, mits bij het juiste nummer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 14:27 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
En bovenal: geen enkele hey ho, sitdown of andere meuk gehad :D

een sitdown is best leuk als het spontaan gebeurt op het juiste nummer.
hee hoo heb ik een keer mee gemaakt vlak voordat we naar binnen konden, was toen al bang maar was blij dat het totaal niet voor kwam binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
hee hoo heb ik een keer mee gemaakt vlak voordat we naar binnen konden, was toen al bang maar was blij dat het totaal niet voor kwam binnen.


Kwam toen juist het plein opgewandeld, dacht toen ook al het ergste maar gelukkig helemaal niet voorgekomen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 18:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:


:loving: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :worship: :worship: :yay: :yay: :yay: :yay:

Jezus, wat ontzettend gaaf om terug te zien :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweldig gemonteerd filmpje, haalt de avond weer even terug (L) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 12:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Toen ik de wildstylez set terug luisterde viel het me op dat The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix) anders klinkt. dan de orginele wildstylez remix. Misschien een 2014 remake?!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EyvNt3z9TYU[/youtube]

Skip m naar 5:33 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:47 
 

Full Impact schreef:
Toen ik de wildstylez set terug luisterde viel het me op dat The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix) anders klinkt. dan de orginele wildstylez remix. Misschien een 2014 remake?!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EyvNt3z9TYU[/youtube]

Skip m naar 5:33 :)


Is de 2013 edit

Mag ie thuis laten van mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn god die video, de intro van de avond :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 14:40 
 
Hardtraxxer

kan nog steeds wel janken dat ik hier niet bij kon zijn :cry: meer mensen die deze pijn met mij voelen&delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:07 
 
Hardtraxx Addict

dennisje030 schreef:
kan nog steeds wel janken dat ik hier niet bij kon zijn :cry: meer mensen die deze pijn met mij voelen&delen?

ik heb nog steeds pijn in mijn benen van dat feest, telt dat ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg gisteren tranen in mijn ogen in de bus bij het herbeluisteren van HHZ's setje terugdenkend aan die geweldige nacht. :cry: Was zo mooi. Hoop dat het delen van deze ervaring je heeft geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was werkelijk 1 van de beste ooit. Zal deze avond nooit vergeten (L)

Wel zo zonde dat velen dit hebben moeten missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 18:59 
 
Hardtraxxer

dennisje030 schreef:
kan nog steeds wel janken dat ik hier niet bij kon zijn :cry: meer mensen die deze pijn met mij voelen&delen?

Ja, was 5 min binnen en toen werd ik meegenomen voor een random drugscontrole :cry: :cry:
Met tranen in mn ogen zitten kijken, gvd zeg wat een smerige actie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ja geen drugs doen is misschien een betere actie. Toch echt je eigen domme schuld en niet die van hun. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 19:38 
 
Hardtraxx Addict

Davy schreef:
dennisje030 schreef:
kan nog steeds wel janken dat ik hier niet bij kon zijn :cry: meer mensen die deze pijn met mij voelen&delen?

Ja, was 5 min binnen en toen werd ik meegenomen voor een random drugscontrole :cry: :cry:
Met tranen in mn ogen zitten kijken, gvd zeg wat een smerige actie :x

die controle deden ze extra zo omdat de politie zo nodig een X aantal aanhoudingen wou hebben bij dit feest (dit weet ik van een bevriende beveiliger die daar aan het werk was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 19:43 
 
Hardtraxxer

Het is natuurlijk niet toegestaan om drugs bij je te hebben, en dat had ik wel dus in dat opzicht is het mn eigenschuld ja. Maar als je in de rij staat om muntjes te halen en je word zomaar meegenomen voor een controle is in mijn ogen toch wel heel erg triest. 5 minuten binnen geweest, heb de zaal niet eens gezien :cry: :cry:
Wijze les geweest :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Davy schreef:
Het is natuurlijk niet toegestaan om drugs bij je te hebben, en dat had ik wel dus in dat opzicht is het mn eigenschuld ja. Maar als je in de rij staat om muntjes te halen en je word zomaar meegenomen voor een controle is in mijn ogen toch wel heel erg triest. 5 minuten binnen geweest, heb de zaal niet eens gezien :cry: :cry:
Wijze les geweest :( :cry:


Neem je volgende keer niks meer mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was de controle echt willekeurig? Niet aan je te zien dat je drugs bij je had / op had? En hoezo was de boete zo hoog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Was de controle echt willekeurig? Niet aan je te zien dat je drugs bij je had / op had? En hoezo was de boete zo hoog?


En het strafblad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 21:51 
 
Hardtraxxer

Dat ik niks meer meeneem zeg ik niet. Maar ik zal NOOIT meer zelf mn drugs afgeven bij een controle. Kun je denken ja logisch. Maar op het moment dat ze me meenamen schoot ik zwaar in de stress omdat ik wist dat ik ook gwn te veel bij me had. Dan staan daar een hoop bewakers en politie om je heen die van alles en nog wat zeggen en vragen. Blijven vragen of je wat hebt, zeggen dat het op video staat (wat niet eens mogelijk was) en dat je maar beter kan meewerken en je shit moet geven. Daar trap ik dus nooit meer in. Blijven volhouden dat je niks hebt. Uitkleden doen ze toch niet (deden ze pas op het politiebureau). Kleden ze je wel uit ben je als nog de lul, mr als je het geeft bent je dat sws al. Vraag me eigenlijk af of ze je wel mogen uitkleden zolang ze niet zeker zijn dat je iets hebt.

Had nog niks op, zooi zat nog verstopt... Ben echt zomaar meegenomen zonder enige aanleiding daarvoor. Had ook gwn te veel bij me, was wel voor eigengebruik maar niet met intentie om alles op te maken. Had zoiets van ja kan beter te veel bij hebben dan nog wat gaan bijkopen op het feest zelf, achteraf goed spijt van gehad xd :x

Had 4 pillen, 3xtc en 1 pep pil en 0,2 gram pep bij me. Had ook nog nooit zoveel meegenomen. Je mocht overigens 4 pillen of 0,5g van wat dan ook bij je hebben, dan kreeg je geen boete. Boete was 50 euro per pil, maar omdat ik ook pep had(dus 2 verschillende drugs) was de boete hoger.

En heb nu natuurlijk een aantekening dus een vog aanvragen zit er niet meer in :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat strafblad valt volgens mij wel mee. Ze doen bij vog volgens mij niet zo heel moeilijk als je een keer met drugs bent gepakt, je moet alleen niet vaker gepakt worden.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten