Dat ik niks meer meeneem zeg ik niet. Maar ik zal NOOIT meer zelf mn drugs afgeven bij een controle. Kun je denken ja logisch. Maar op het moment dat ze me meenamen schoot ik zwaar in de stress omdat ik wist dat ik ook gwn te veel bij me had. Dan staan daar een hoop bewakers en politie om je heen die van alles en nog wat zeggen en vragen. Blijven vragen of je wat hebt, zeggen dat het op video staat (wat niet eens mogelijk was) en dat je maar beter kan meewerken en je shit moet geven. Daar trap ik dus nooit meer in. Blijven volhouden dat je niks hebt. Uitkleden doen ze toch niet (deden ze pas op het politiebureau). Kleden ze je wel uit ben je als nog de lul, mr als je het geeft bent je dat sws al. Vraag me eigenlijk af of ze je wel mogen uitkleden zolang ze niet zeker zijn dat je iets hebt.
Had nog niks op, zooi zat nog verstopt... Ben echt zomaar meegenomen zonder enige aanleiding daarvoor. Had ook gwn te veel bij me, was wel voor eigengebruik maar niet met intentie om alles op te maken. Had zoiets van ja kan beter te veel bij hebben dan nog wat gaan bijkopen op het feest zelf, achteraf goed spijt van gehad
Had 4 pillen, 3xtc en 1 pep pil en 0,2 gram pep bij me. Had ook nog nooit zoveel meegenomen. Je mocht overigens 4 pillen of 0,5g van wat dan ook bij je hebben, dan kreeg je geen boete. Boete was 50 euro per pil, maar omdat ik ook pep had(dus 2 verschillende drugs) was de boete hoger.
En heb nu natuurlijk een aantekening dus een vog aanvragen zit er niet meer in