Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 23:29 
 
Hardtraxxer

Aristo schreef:
Ik doelde meer op die oranje Q die er normaal ook iedere xqlusive hangt, in de HMH dacht ik. Niet het XQ logo die heb ik wel zien hangen in de stage.

Snap trouwens ook niet waarom iedereen loopt te janken over die zogenaamde miscommunicatie. Voor mij en velen anderen was het prima duidelijk dat deze avond in het teken van oudere platen zou staan.


Was niet 100% zekerheid, maar zat er idd wel aan te komen.

Wildstylerz schreef:
De grootste teleurstelling in m'n leven dat ik hier niet bij ben geweest... wat mede komt door dat bericht van q-dance.

Ben begonnen bij de tijdmachine in maart, toen op defqon op de magenta gestaan, later nog craft festival en daar de tijdmachine stage geweest. Toen op decibel bij de back in time gestaan en op qbase ook... En dan moest ik deze missen, kon geen kaartje meer aankomen.. heb nog 2/3 weken op ticketswap gekeken. :cry:

Wat het nog erger maakt is dat ik showtek had kunnen zien en hhz voor de laatste keer met oude hardstyle :cry:


Ik voel je broeder... ik voel je... hopelijk ziet Q-dance ook de teleurstelling bij de mensen die dit legendarische evenement niet hebben kunnen meemaken. Misschien doen ze het wel nog een keer ;)
Qua succes, ben ik van overtuigt dat ook deze in no-time is uitverkocht en het voor q-dance veel opbrengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Voor mij en velen anderen was het prima duidelijk dat deze avond in het teken van oudere platen zou staan.

Voor mij en vele anderen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 09:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap dat veel mensen zeggen: ik hoop dat ze het nog een keer organiseren maar daar kun je ook je kanttekeningen bij plaatsen. Nu ontstond er echt een unieke sfeer door de exclusiviteit. Ik denk (ben bang) dat je dat in mogelijke volgende edities niet meer zult krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 09:23 
 
Hardtraxxer

Ondanks dat ik een heerlijke vakantie heb gehad ben ik zwaar verdrietig dat ik hier niet bij kon zijn... Het heeft nog nooit zoveel pijn gedaan dat ik een feestje heb moeten missen :(

Kan nog steeds wel janken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Speakafreak schreef:
Aristo schreef:
Ik doelde meer op die oranje Q die er normaal ook iedere xqlusive hangt, in de HMH dacht ik. Niet het XQ logo die heb ik wel zien hangen in de stage.

Snap trouwens ook niet waarom iedereen loopt te janken over die zogenaamde miscommunicatie. Voor mij en velen anderen was het prima duidelijk dat deze avond in het teken van oudere platen zou staan.


Was niet 100% zekerheid, maar zat er idd wel aan te komen.

Wildstylerz schreef:
De grootste teleurstelling in m'n leven dat ik hier niet bij ben geweest... wat mede komt door dat bericht van q-dance.

Ben begonnen bij de tijdmachine in maart, toen op defqon op de magenta gestaan, later nog craft festival en daar de tijdmachine stage geweest. Toen op decibel bij de back in time gestaan en op qbase ook... En dan moest ik deze missen, kon geen kaartje meer aankomen.. heb nog 2/3 weken op ticketswap gekeken. :cry:

Wat het nog erger maakt is dat ik showtek had kunnen zien en hhz voor de laatste keer met oude hardstyle :cry:


Ik voel je broeder... ik voel je... hopelijk ziet Q-dance ook de teleurstelling bij de mensen die dit legendarische evenement niet hebben kunnen meemaken. Misschien doen ze het wel nog een keer ;)
Qua succes, ben ik van overtuigt dat ook deze in no-time is uitverkocht en het voor q-dance veel opbrengt.


Ik hoop het van harte, maar ben ik bang voor de exclusiviteit van z'n xq legends, net als xq holland, de qdance feestfabriek/xq italie. Maar mocht er komend jaar nog z'n concept van q-dance komen dan ben ik er 100% bij.
Ik kan wel janken bij die set van hhz, zo gaaf, zo veel emoties komen naar boven. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:13 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Ik hoop het van harte, maar ben ik bang voor de exclusiviteit van z'n xq legends, net als xq holland, de qdance feestfabriek/xq italie. Maar mocht er komend jaar nog z'n concept van q-dance komen dan ben ik er 100% bij.
Ik kan wel janken bij die set van hhz, zo gaaf, zo veel emoties komen naar boven. :cry:


Tja daar heb je wel gelijk...

Ik ben er 100000% zeker van als er een soortgelijk feest van Q-dance in het gelredome wordt gehouden dat het met t zelfde tempo als Qlimax uitverkocht is. Minimaal 1/8 van "Headhunterz-fans" op facebook zou daar heen willen gaan, dat is allemaal de oude garde (pakweg +100k).

Het is voor mij een mooie gedachte en een droom. Als het gebeurd weet ik zeker dat ik het beste feest van mijn leven zou meemaken.

Wie weet verrast Q-dance ons ooit nog een keer, laten we het maar hopen. Ik ga gelukkig wel naar Qlimax, hopelijk staat er iemand op de line up die ook weer eens lekker een "oldskoolish" set neerzet zoals Technoboy toen op Qlimax 2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Tweede editie van XQ (naast Holland) en beide zijn m'n nummer 1 & 2. Godver wat is de HMH vet, wat waren de sets vet, wat was de sfeer goed. :loving:


+++++ DANA
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GEWELDIG FEEST, kan niet anders zeggen.

Ik snap de frustratie van sommige die er niet waren wel, maar ik ging er (met mijn vrienden allemaal) heen met de gedachte een goed aandeel te horen van wat we gehoord hebben. Het was uit eindelijk best duidelijk vond ik dat het een LEGENDARISCH avondje ging worden... Lag niet echt aan Q-dance imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 15:27 
 
Hardtraxx Addict

mr_vertigo schreef:
GEWELDIG FEEST, kan niet anders zeggen.

Ik snap de frustratie van sommige die er niet waren wel, maar ik ging er (met mijn vrienden allemaal) heen met de gedachte een goed aandeel te horen van wat we gehoord hebben. Het was uit eindelijk best duidelijk vond ik dat het een LEGENDARISCH avondje ging worden... Lag niet echt aan Q-dance imo

Dat was om 21:30 al te zien, ik ben er altijd om die tijd en heb nog nooit zo'n grote rij gezien 30 min van te voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 15:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Dat was om 21:30 al te zien, ik ben er altijd om die tijd en heb nog nooit zo'n grote rij gezien 30 min van te voren.

Die rij was echt abnormaal. Paar honderd meter lang en toen begon het ook nog eens keihard te regenen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 15:44 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Miwer schreef:
Dat was om 21:30 al te zien, ik ben er altijd om die tijd en heb nog nooit zo'n grote rij gezien 30 min van te voren.

Die rij was echt abnormaal. Paar honderd meter lang en toen begon het ook nog eens keihard te regenen...

op dat moment stapten ik echt net onder de tenten waar gefouileerd werd (echt net want de persoon achter me werd zeiknat :P )
moet zeggen dat het wel lekker snel door liep ondanks de lengte van de rij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 15:46 
 
Hardtraxxer

Op het allerlaatste moment nog besloten te gaan. Om 8 uur een kaartje weten te bemachtigen na een half uur f5en op ticketswap. Zou eigenlijk niet gaan omdat ik het druk had met school maar wat ben ik blij dat ik ben gegaan. :thumbsup: Beste indoor feest wat ik ooit heb meegemaakt :love: en dat terwijl ik normaal alleen maar 'raw' luister. Wat beukt die oude hs toch zoveel harder dan de nieuwe. Bij een normaal HS feest heb ik t na 2 uurtjes melodieuse hs wel gehad maar kreeg er deze keer maar geen genoeg van. Zegt maar weer hoe slecht de melodieuze hardstyle van nu is t.o.v vroeger..

Hoop echt dat dit concept terugkeert alleen niet te vaak want dan is het speciale er van af. Mooi in de HMH laten. 1e keer HMH en wat een locatie :worship: Alles aan deze locatie is gewoon perfect. Decor, lichtshow en geluid waren allemaal perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 15:49 
 
Hardtraxxer

ivo024 schreef:
Op het allerlaatste moment nog besloten te gaan. Om 8 uur een kaartje weten te bemachtigen na een half uur f5en op ticketswap. Zou eigenlijk niet gaan omdat ik het druk had met school maar wat ben ik blij dat ik ben gegaan. :thumbsup: Beste indoor feest wat ik ooit heb meegemaakt :love: en dat terwijl ik normaal alleen maar 'raw' luister. Wat beukt die oude hs toch zoveel harder dan de nieuwe. Bij een normaal HS feest heb ik t na 2 uurtjes melodieuse hs wel gehad maar kreeg er deze keer maar geen genoeg van. Zegt maar weer hoe slecht de melodieuze hardstyle van nu is t.o.v vroeger..

Hoop echt dat dit concept terugkeert alleen niet te vaak want dan is het speciale er van af. Mooi in de HMH laten. 1e keer HMH en wat een locatie :worship: Alles aan deze locatie is gewoon perfect. Decor, lichtshow en geluid waren allemaal perfect.


Nog steeds dronken ? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
dawasiknie schreef:
Echt, de reacties hier... Hoe naïef zijn jullie met zn allen zeg. Geloven jullie ook in Sinterklaas?

Dat idealistische gelul over die muzikale tijdreis, schei nou toch eens uit. Q-dance is de marktleider in hardstyle feesten met een doelgroep die helemaal niets heeft met dat verleden. Die mensen vervelen zich dood als er allemaal oude nummers gedraaid worden die ze niet kennen.

En in commercieel opzicht (ja, Q-dance is best wel commercieel anders zouden ze geen marktleider zijn) is zoiets ook totaal niet aantrekkelijk, ook niet voor een artiest. Zo'n feest is voor artiesten een podium om zich volop te promoten. Dan wil je juist je nieuwe populaire platen promoten en de verkoop stimuleren van je huidige gereleasde materiaal. Zo werkt dat tegenwoordig.

5 jaar geleden, toen wij waarschijnlijk zo'n beetje net naar hardstyle luisterden, had Technoboy zn eigen Xqlusive. Hoe debiel was het geweest als ze tegen al die DJ's hadden gezegd "hey, laten we de hele avond oude Italiaanse early draaien". Dat wil je dan toch niet horen? 99% van de bezoekers luisteren naar de muziek van dat moment, en niet naar muziek uit een ver verleden. Ik zag net de tracklist van de enige early set die die avond gedraaid werd, en denk dat ik in 2009 nog geen tien procent van die lijst kende. Als ze heel de avond alleen maar dat soort shit hadden gedraaid, had ik me behoorlijk in de zeik genomen gevoeld door Q-dance...
Dus stel je voor, je luistert pas naar hardstyle sinds Lose My Mind, en dan komt Brennan Heart en die draait ineens een uur lang platen die hij 6 a 8 jaar geleden gemaakt heeft en waar jij nog nooit van hebt gehoord. Platen die qua sound weinig te maken hebben met de Brennan Heart van tegenwoordig (of uberhaupt hardstyle van nu). Dat vind ik minachting van je publiek.

Tuurlijk zo nu en dan een oud nummer is geen probleem, maar het zou nergens op slaan als Headhunterz, de allergrootste en meest innovatieve hardstyle DJ/producer van deze aardkloot, een uur lang zijn oude producties van stal gaat halen die bovendien allemaal klinken alsof ze uit een atari uit de jaren 80 komen. Wij hebben daar natuurlijk positieve associaties mee, jeugdsentiment enzo. Maar zet je smaak eens opzij, luister er objectief naar en kom tot de conclusie dat een oude Headhunterz-productie lachwekkend slecht klinkt vergeleken met de technische perfectie die hij vandaag de dag kan opbrengen.

En wat is überhaupt het probleem? In de kleine zaal is er voldoende ruimte voor oudere hardstyle, voor het kleine groepje oudere bezoekers/liefhebbers dat daarom geeft. Prima toch? Wil je een feest met oude meuk, ga lekker naar Tijdmachine ofzo.

Maar wie weet he, zet je schoentje en misschien bedenkt Q-dance zich nog. Man man man...

Inmiddels van gedachten veranderd? ;)

(geen haat dit ofzo, kwam het toevallig tegen en er kwam even een glimlachje op mn gezicht.)

Nee want dit was als reactie op de aankondiging van Q-dance dat er in de oude zaal nieuwe hardstyle gedraaid zou worden, wat hier niet in goede aarde viel. Dat niemand zich vervolgens daar aan houdt had ook bijna niemand verwacht.

Dus misschien goed als iedereen die hier bijdehand doet met zn lachsmileys volgende keer de context ook aan haalt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:37 
 
Hardtraxxer

Punthoofd schreef:
ivo024 schreef:
Op het allerlaatste moment nog besloten te gaan. Om 8 uur een kaartje weten te bemachtigen na een half uur f5en op ticketswap. Zou eigenlijk niet gaan omdat ik het druk had met school maar wat ben ik blij dat ik ben gegaan. :thumbsup: Beste indoor feest wat ik ooit heb meegemaakt :love: en dat terwijl ik normaal alleen maar 'raw' luister. Wat beukt die oude hs toch zoveel harder dan de nieuwe. Bij een normaal HS feest heb ik t na 2 uurtjes melodieuse hs wel gehad maar kreeg er deze keer maar geen genoeg van. Zegt maar weer hoe slecht de melodieuze hardstyle van nu is t.o.v vroeger..

Hoop echt dat dit concept terugkeert alleen niet te vaak want dan is het speciale er van af. Mooi in de HMH laten. 1e keer HMH en wat een locatie :worship: Alles aan deze locatie is gewoon perfect. Decor, lichtshow en geluid waren allemaal perfect.


Nog steeds dronken ? :beer:


"vroeger" was het eerder gewoon Hardstyle en toen werden niet echt tracks in hokjes geplaatst zoals nu...
Hardstyle in het algemeen was van die tijd beter als dat van nu (imo natuurlijk)... Maar tijden veranderen helaas en we kunnen blijven zeuren hoe het zou moeten zijn of meegaan met de verandering en zo hier en daar eens terugblikken op die tijd (maar dat terzijde).
Melodies zijn er wel op vooruit gegaan maar het totaal plaatje van een tracks zit niet meer die magie achter zoals toen (imo), met
uitzonderingen vb.Code Black & Nitrouz - Can't hold me back :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:39 
 

De communicatie van Q vond ik prima en aardig duidelijk! Er kwam een rectificatie op het bericht dat er de nieuwste hardstyle werd gedraaid in de blackbox. Het zou een tijdreis worden van muziek.. Daarnaast door alle reacties van de mensen en verwachtingen van iedereen die een kaartje had kon Q en de artiesten niet anders dan de avond vullen met oude parels.. Voor mij was het in ieder geval meer dan duidelijk! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dat niemand zich vervolgens daar aan houdt had ook bijna niemand verwacht

En ik blijf erbij dat je hier toch echt fout zit. Ik kan het in ieder geval voor mezelf bevestigen, anders was ik voor geen goud gegaan. Maar ook alle (alle!) warm-up sets waren in deze stijl, alle voorpret op sites als Partyflock waren met tracks in die stijl (om aan te geven: ja, mensen hadden het verwacht) en met de reacties in de laatste week kon je het helemaal aan zien komen.

Dus ja, het was best te verwachten.

En idd wat Kiloknaller meldt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn post was ver voor die rectificatie die ik overigens totaal gemist heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een organisatie hoort gewoon vanaf het begin af aan duidelijk te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gejank om niks hier. Je kon dit juist verwachten qua muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 18:59 
 
Hardtraxx Addict

Vaassenaar schreef:
Gejank om niks hier. Je kon dit juist verwachten qua muziek.

eerlijk is eerlijk, ik verwachten het wel maar tot de opkomst van d-block & s-te-fan had ik nog steeds een beetje twijfel of het echt ging gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:53 
 



:loving: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :worship: :worship: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry: :cry:

Edit: Na het zien van het filmpje verbaast het me hoeveel mensen hun shirt nog aan hebben, dat is altijd een goed teken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry:

next event tijdmachine xxl in de gelderdome?
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten