Was niet 100% zekerheid, maar zat er idd wel aan te komen.wrote:Ik doelde meer op die oranje Q die er normaal ook iedere xqlusive hangt, in de HMH dacht ik. Niet het XQ logo die heb ik wel zien hangen in de stage.
Snap trouwens ook niet waarom iedereen loopt te janken over die zogenaamde miscommunicatie. Voor mij en velen anderen was het prima duidelijk dat deze avond in het teken van oudere platen zou staan.
Ik voel je broeder... ik voel je... hopelijk ziet Q-dance ook de teleurstelling bij de mensen die dit legendarische evenement niet hebben kunnen meemaken. Misschien doen ze het wel nog een keerwrote:De grootste teleurstelling in m'n leven dat ik hier niet bij ben geweest... wat mede komt door dat bericht van q-dance.
Ben begonnen bij de tijdmachine in maart, toen op defqon op de magenta gestaan, later nog craft festival en daar de tijdmachine stage geweest. Toen op decibel bij de back in time gestaan en op qbase ook... En dan moest ik deze missen, kon geen kaartje meer aankomen.. heb nog 2/3 weken op ticketswap gekeken.![]()
Wat het nog erger maakt is dat ik showtek had kunnen zien en hhz voor de laatste keer met oude hardstyle
Qua succes, ben ik van overtuigt dat ook deze in no-time is uitverkocht en het voor q-dance veel opbrengt.