Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:36 

Hardtraxx Veteran

Mijn idee van de stage was gewoon dat het een boom was, de 'hardstyle boom' en dat de DJ's die onderaan de boom stonden de wortels van die hardstyle boom zijn. Een trofee zag ik er echt niet in eerlijk gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:40 

Hardtraxx Elite

Beste last-minute ooit :)
Samen met 2 vrienden vanuit Antwerpen gereisd en uiteindelijk nog binnengeraakt voor slechts 50 euro!

Misschien wel het beste feestje ooit voor me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:45 

Hardtraxx Veteran

Nu jullie het zeggen over die boom etc. zie ik het verband wel. Maar op het feest zelf had ik echt geen idee wat het moest voorstellen. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:54 

Hardtraxx Addict

Ik vond die 'doeken' aan de zijkant, juist meer iets weg hebben van een soort omlijsting. Vond de aankleding sowieso vrij karig voor een jubileum

edit: het lijkt net op twee handen die (pols tegen pols) het XQ logo omhoog laten zien. Iets van: hier is het mee begonnen ofzo.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:10 

Hardtraxx Addict

Nu jullie het over de aankleding hebben, viel me op dat het q-dance logo aan het plafond ontbrak.

Die je hier ziet bij XQ Holland van vorig jaar:
Afbeelding

Verders:

Wat een prachtig feest :loving:
Heerlijk om al die oude klappers te horen, met die platen begon het allemaal voor mij bij het kijken van aftermovies als klein ventje. Tof dat ik dat nu zelf mee kan maken.

in tegenstelling tot de meeste meningen hier vond ik Zany & Pavo juist heel goed.

Los van dat het een fantastisch feest was, toch 2 minpuntjes.
- De set van de Prophet, vond ik maar saai.
- Vind dat Brennan Heart te weinig geëerd is als Legend ivm zijn afwezigheid. Alleen Wake Me Up op het laatste >.<
Had ook graag wat oudere platen van hem gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:10 

Hardtraxx Elite

Nu ik het zo bekijk vind ik het ook op een boom lijken.

Kiloknaller schreef:
Enige minpuntje was Zany vs. Pavo! Wat draaiden die de zaal dood zeg! Dat zie je toch als dj's en dan speel je daar toch op in of niet.. Iedereen om ons heen keek ook echt van wat is dit nou weer..

Totaal niet mee eens. :huh: Alleen een iemand hoorde ik zeggen dat het nu wel wat harder mocht, toen werd Octavius Augustus meteen gedraaid en was die ook blij. Voor de rest niks aan gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:12 

Hardtraxx Crew

Aristo schreef:
- Vind dat Brennan Heart te weinig geëerd is als Legend ivm zijn afwezigheid. Alleen Wake Me Up op het laatste >.<

En One Blade in de X-Qlusive Legends set
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:15 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
Vind dat Brennan Heart te weinig geëerd is als Legend ivm zijn afwezigheid. Alleen Wake Me Up op het laatste >.<
Had ook graag wat oudere platen van hem gehoord.

Tja, de timetable was sowieso heel krap. Zowel DBSTF als TNT hebben tijd moeten inleveren als je kijkt naar de originele timetable. Elke artiest wil natuurlijk zoveel mogelijk eigen werk draaien, dus dan vind ik het ergens wel begrijpelijk dat ik nauwelijks BH heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:18 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Nu jullie het over de aankleding hebben, viel me op dat het q-dance logo aan het plafond ontbrak.

Bij X-Qlusive hangt dat XQ logo in het midden :P. Deze hing nu achter het podium
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:20 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Aristo schreef:

En One Blade in de X-Qlusive Legends set

Ook nog Brennan Heart remix van The Sacrifice in die Legends set en verder nog Lose My Mind en Just As Easy remix bij Wildstylez, maar best wel karig dus. En de hardcore remix van Wake Me Up een tribute aan Brennan Heart noemen vind ik eigenlijk ook een belediging, die man heeft veel betere platen gemaakt. Dat is voor de rest ook het enige smetje op de hele avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:20 

Hardtraxxer

Geweldig feest gehad!! Genoten van elk setje, show en de sfeer. Heerlijk die ontlading van de zaal toen Showtek werd aangekondigd! Erg vet dat ze er waren. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 18:18 

Hardtraxxer

Wat baal ik zeg, wat een setjes! Ook ik geen kaart gekocht omdat ik er vanuit ging dat hedendaagse hardstyle zou werden gedraaid in area 1....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:01 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Echt, de reacties hier... Hoe naïef zijn jullie met zn allen zeg. Geloven jullie ook in Sinterklaas?

Dat idealistische gelul over die muzikale tijdreis, schei nou toch eens uit. Q-dance is de marktleider in hardstyle feesten met een doelgroep die helemaal niets heeft met dat verleden. Die mensen vervelen zich dood als er allemaal oude nummers gedraaid worden die ze niet kennen.

En in commercieel opzicht (ja, Q-dance is best wel commercieel anders zouden ze geen marktleider zijn) is zoiets ook totaal niet aantrekkelijk, ook niet voor een artiest. Zo'n feest is voor artiesten een podium om zich volop te promoten. Dan wil je juist je nieuwe populaire platen promoten en de verkoop stimuleren van je huidige gereleasde materiaal. Zo werkt dat tegenwoordig.

5 jaar geleden, toen wij waarschijnlijk zo'n beetje net naar hardstyle luisterden, had Technoboy zn eigen Xqlusive. Hoe debiel was het geweest als ze tegen al die DJ's hadden gezegd "hey, laten we de hele avond oude Italiaanse early draaien". Dat wil je dan toch niet horen? 99% van de bezoekers luisteren naar de muziek van dat moment, en niet naar muziek uit een ver verleden. Ik zag net de tracklist van de enige early set die die avond gedraaid werd, en denk dat ik in 2009 nog geen tien procent van die lijst kende. Als ze heel de avond alleen maar dat soort shit hadden gedraaid, had ik me behoorlijk in de zeik genomen gevoeld door Q-dance...
Dus stel je voor, je luistert pas naar hardstyle sinds Lose My Mind, en dan komt Brennan Heart en die draait ineens een uur lang platen die hij 6 a 8 jaar geleden gemaakt heeft en waar jij nog nooit van hebt gehoord. Platen die qua sound weinig te maken hebben met de Brennan Heart van tegenwoordig (of uberhaupt hardstyle van nu). Dat vind ik minachting van je publiek.

Tuurlijk zo nu en dan een oud nummer is geen probleem, maar het zou nergens op slaan als Headhunterz, de allergrootste en meest innovatieve hardstyle DJ/producer van deze aardkloot, een uur lang zijn oude producties van stal gaat halen die bovendien allemaal klinken alsof ze uit een atari uit de jaren 80 komen. Wij hebben daar natuurlijk positieve associaties mee, jeugdsentiment enzo. Maar zet je smaak eens opzij, luister er objectief naar en kom tot de conclusie dat een oude Headhunterz-productie lachwekkend slecht klinkt vergeleken met de technische perfectie die hij vandaag de dag kan opbrengen.

En wat is überhaupt het probleem? In de kleine zaal is er voldoende ruimte voor oudere hardstyle, voor het kleine groepje oudere bezoekers/liefhebbers dat daarom geeft. Prima toch? Wil je een feest met oude meuk, ga lekker naar Tijdmachine ofzo.

Maar wie weet he, zet je schoentje en misschien bedenkt Q-dance zich nog. Man man man...

Inmiddels van gedachten veranderd? ;)

(geen haat dit ofzo, kwam het toevallig tegen en er kwam even een glimlachje op mn gezicht.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:08 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:20 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:20 

Trouwens iemand nog Marcel van Deepack gespot? Stond ook flink wat te feesten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:21 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Trouwens iemand nog Marcel van Deepack gespot? Stond ook flink rond te dwalen :P.

Haha ja! Wij stonden rechts achteraan, hij stond vlak achter ons. Even kort gesproken, wel tof dat hij er was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:30 

Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Aristo schreef:

Bij X-Qlusive hangt dat XQ logo in het midden :P. Deze hing nu achter het podium

soms ook in het podium verwerkt.
Bij xq holland misten het xq logo helemaal zelfs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:58 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:05 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
Speakafreak schreef:

Beste mede hardstylers,
Ik heb de zondag niet kunnen slapen erdoor, ik voel jullie beide! Hopelijk een soortgelijke line up bij de Tijdmachine http://partyflock.nl/party/276991:De-Tijdmachine. Anders zullen we 5 jaar moeten wachten (als Q-dance het zoals XQ Holland & XQ Italia het gaat doen)

leuk 5 jaar wachten....maar dan krijg je alle meuk die vandaag de dag verschenen is xd

Wie weet... moet er niet aan denken dat ik achter 5 jaar een "classic" set van Adrenalize krijg >.< met alle respect voor de dj natuurlijk. But you get the point :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:52 

Hardtraxx Crew

stefaneke schreef:
Trouwens iemand nog Marcel van Deepack gespot? Stond ook flink wat te feesten :P.

Die stond tijdens zany in de beatbox ook continu langs het hek te stuiteren, prachtig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:46 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:51 

Hardtraxx Veteran

De grootste teleurstelling in m'n leven dat ik hier niet bij ben geweest... wat mede komt door dat bericht van q-dance.

Ben begonnen bij de tijdmachine in maart, toen op defqon op de magenta gestaan, later nog craft festival en daar de tijdmachine stage geweest. Toen op decibel bij de back in time gestaan en op qbase ook... En dan moest ik deze missen, kon geen kaartje meer aankomen.. heb nog 2/3 weken op ticketswap gekeken. :cry:

Wat het nog erger maakt is dat ik showtek had kunnen zien en hhz voor de laatste keer met oude hardstyle :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:06 

Hardtraxx Addict

Ik doelde meer op die oranje Q die er normaal ook iedere xqlusive hangt, in de HMH dacht ik. Niet het XQ logo die heb ik wel zien hangen in de stage.

Snap trouwens ook niet waarom iedereen loopt te janken over die zogenaamde miscommunicatie. Voor mij en velen anderen was het prima duidelijk dat deze avond in het teken van oudere platen zou staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 23:19 

Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Ik doelde meer op die oranje Q die er normaal ook iedere xqlusive hangt, in de HMH dacht ik. Niet het XQ logo die heb ik wel zien hangen in de stage.

Snap trouwens ook niet waarom iedereen loopt te janken over die zogenaamde miscommunicatie. Voor mij en velen anderen was het prima duidelijk dat deze avond in het teken van oudere platen zou staan.

XQ wildstylez hing het Q logo er volgens mij ook niet :P
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten