Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 08:08 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 09:23 

Wat een meer dan geweldig feest was dit zeg :surrender: :worship: Enige minpuntje was Zany vs. Pavo! Wat draaiden die de zaal dood zeg! Dat zie je toch als dj's en dan speel je daar toch op in of niet.. Iedereen om ons heen keek ook echt van wat is dit nou weer.. Qua tracks een leuke set hoor maar niet op dat tijdstip :thumbdown: Mocht er ooit weer zo'n feest zijn in de HMH dan ben ik er gegarandeerd weer bij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 10:53 

Hardtraxx Addict

Iemand nog bij Zany geweest in de Beatbox? Wat een bazenset :worship: ging echt snoeihard.

Pluspunt was ook dat ik mijn muntjes nog kon ruilen, had er nog 11 thuis liggen dus dat viel weer alles mee. Minpuntje is toch wel die schaatsbaan vloer, levensgevaarlijk.. Buiten dat een episch feest gehad. Volgende week weer? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 10:54 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Iemand nog bij Zany geweest in de Beatbox? Wat een bazenset :worship: ging echt snoeihard

Dit kan ik beamen.

Loop hier als een mongool met 2 manke poten en een bigsmile door school heen. Nog zo lekker aan het nagenieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:03 

Hardtraxx Crew

Patjee410 schreef:
Minpuntje is toch wel die schaatsbaan vloer, levensgevaarlijk..

Ik had daar op de vloer zelf geen last van, alleen als je de zaal uitliep of op de gangen. Daar echt een paar keer bijna een smak gemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:40 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Patjee410 schreef:
Minpuntje is toch wel die schaatsbaan vloer, levensgevaarlijk..

Ik had daar op de vloer zelf geen last van, alleen als je de zaal uitliep of op de gangen. Daar echt een paar keer bijna een smak gemaakt...

In de zaal zelf ook, als je er doorheen moest tenminste, het einigste waar het niet was; was de trap naar boven, die had een andere vloer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:57 

Hardtraxx Veteran

Wat was het nou elke keer met die rolluiken? Die gingen steeds naar beneden en dan zat je opgesloten xd

Mensen die niet doorhadden dat ie naar beneden ging en dus op hun kop lande :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 12:15 

Donateur

Kiloknaller schreef:
Enige minpuntje was Zany vs. Pavo! Wat draaiden die de zaal dood zeg! Dat zie je toch als dj's en dan speel je daar toch op in of niet.. Iedereen om ons heen keek ook echt van wat is dit nou weer..

Haha fuck die zaal. Ik heb er van genoten. :D Minder genoten van chicks met hipsterbrillen om me heen die die tracks niet waarderen en bij Music Made Addict los gaan :D

(iets genuanceerder: het is een feest waarin het euvre waarmee DJ's legendes zijn geworden centraal staat. Met die gedachte erachter is het dus raar om (in dit specifieke geval) tracks te gaan draaien waar het publiek wel blij van wordt (dit publiek: Music Made Addict) #eindenuance)

Citaat:
Qua tracks een leuke set hoor maar niet op dat tijdstip
Dit klopt wat mij betreft niet helemaal. Oudere platen worden tegenwoordig vaak als opener gebruikt maar da was vroeger nie. Plus als Zany & Pavo samen geprogrammeerd worden dan weet je toch dat het een set wordt gefocused op het oudere werk?

Patjee410 schreef:
Iemand nog bij Zany geweest in de Beatbox? Wat een bazenset :worship: ging echt snoeihard.

Beste set van de avond :yay: Geweldig! Is deze nog opgenomen? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 12:33 

Mol schreef:
[Music Made Addict

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:40 

Hardtraxx Veteran

Jezus. Niet dat Pussylounge nou een slecht feest was, integendeel zelfs, maar als ik dit zo zie, lees en hoor.. Pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:41 

p-stylez schreef:
Jezus. Niet dat Pussylounge nou een slecht feest was, integendeel zelfs, maar als ik dit zo zie, lees en hoor.. Pff.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:58 

Hardtraxxer

Meest debiele was eigenlijk nog wel dat je normaal gesproken helemaal gek wordt bij een plaat die je al lang niet meer hebt gehoord op een feest, maar het hier na een tijdje gewoon doornormaal leek. Shreek, Venom, Aliens, Marlboro Man, Next Dimensional World, Ti Sento, originele Octavius Augustus... Leek voor je gevoel allemaal heel normaal ter plekke na de eerste paar uur maar oi wat was dat gaaf!

Nooit gedacht al deze knallers nog eens door de HMH te horen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:05 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Kiloknaller schreef:
Qua tracks een leuke set hoor maar niet op dat tijdstip
Dit klopt wat mij betreft niet helemaal. Oudere platen worden tegenwoordig vaak als opener gebruikt maar da was vroeger nie. Plus als Zany & Pavo samen geprogrammeerd worden dan weet je toch dat het een set wordt gefocused op het oudere werk?

Dan kun je stellen dat Q er beter aan had gedaan de heren Zany en Pavo eerder op de avond te laten draaien. Na Zany in de beatbox zijn we nog even blijven staan bij Jones om daarna richting grote zaal te gaan. Daar viel me gelijk op dat ze early draaide, had ik niet verwacht op dat tijdstip. Merendeel van de zaal wist ook niet zo goed wat ze ermee moesten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:25 

Donateur

Het is maar op wat voor publiek je mikt, of beter gezegd welk publiek je tevreden wilt stellen. Al met al maakt Q dit weinig uit, is gebleken aan hoe de communicatie rondom het event is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:28 

Dikke early is toch juist vetter later op de avond

Anders is er eerst harder spul dan later
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:43 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Het is maar op wat voor publiek je mikt, of beter gezegd welk publiek je tevreden wilt stellen. Al met al maakt Q dit weinig uit, is gebleken aan hoe de communicatie rondom het event is geweest.

Zoals ik in het liveset gedeelte, vooraan zat de sfeer er tijdens Zany en Pavo er nog prima in, in ieder geval waar ik stond. Kreeg ook niet de indruk dat het er minder op werd ofzo. Heb me iig dik vermaakt.

Volgens mij was het van begin af aan juist de bedoeling het verder iets van een mysterie te laten blijven, om de verrassing groter te maken. En dat is ook precies de instelling waar ik (zelfs als HC'er) en met mij velen die kant op zijn gegaan, wetende dat het goed zou komen. Het komt echt niet uit de lucht vallen dat hier veel oude tracks gedraaid zouden worden. Als ik de indruk had gehad dar het veel nieuw zou zijn, was ik voor geen goud gegaan.

Het gezeur van sommige mensen achteraf komt op mij een beetje over als een Zwolle supporter die niet naar de bekerfinale (die 5-1) is geweest omdat ze toch geen kans zouden hebben, om daarna te huilen dat hij niet is geweest en dan de club de schuld gaat geven xd

Nee, dit is geen directe vergelijking, maar zo komt het over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:48 

Donateur

Als zelf eventmanager en conceptontwikkelaar zijnde, had ik het iets anders gedaan. Er is gewoon een mismatch tussen communicatie en wat er was. Als het een mysterie had moeten blijven, was het logisch geweest om dat te benadrukken in je storytelling. (niet dat er uberhaupt storytelling is toegepast :P )

Nu had ik wel hetzelfde idee als jou hoor, dat er veel oudere platen gedraaid zouden worden. Anders was ik ook niet gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:57 

Hardtraxx Veteran

Maar wat zou je anders hebben gedaan dan? Qua muziek werd gezegd dat het een "journey through time" zou worden. Ik heb tracks uit 2002 gehoord en ik heb tracks uit 2014 gehoord, en alles ertussen. Thema was "25 edities XQ" , en ook dat kwam terug in de avond, zelfs met" bannelingen" Showtek en de aankondiging van de volgende XQ.

De communicatie klopt dus, en echt een tekort vind ik ook niet.

Overigens geef je aan dat je er wel was, dus dat laatste gedeelte was niet aan jou gericht :P maar heb meerdere mensen er wel over gehoord dat ze wel waren gegaan "als ze het achteraf hadden geweten".
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:23 

Donateur

Communicatie bestaat uit meer dan alleen woorden. (10% van wat blijft hangen bestaat uit expliciete content) Ben het wel met je eens dat het vernoemd is maar het moet met meer dan alleen dan woorden gecommuniceerd worden, vind ik persoonlijk. Maar wat ik vooral vind is dat er te weinig mee gedaan is, je had hier een episch geheel van kunnen bouwen. (van deze geschiedenis)

Zo heb ik me een tijdje afgevraagd wat het (beetje kale) podium moest voorstellen. Op een gegeven moment bedacht ik dat het een 'tree of life' kan voorstellen. Zo kunnen de Legends bijv. de wortels zijn waaruit de prachtige hardstyleboom is gegroeid. (niet dat ik hier zelf voor zou kiezen :P ) Dit zou je dan ook weer kunnen communiceren in je flyers/socialmedia strategie.

Maar just saying: van marktleider Q verwacht ik meer. Ik snap wel dat je een deel van je marge er tegenaan gooien als zonde wordt beschouwd, aangezien HMH toch altijd uitverkoopt.. :P maar toch vind ik het jammer.

(Men had het kunnen weten dat er klassiekers gedraaid zouden worden aan een aantal woorden, maar door het niet hard te benadrukken (door bijv thematiek of andere tools), heb je een doelgroep gemist. En dat is nou juist de liefhebberdoelgroep die je eigenlijk wel wilt hebben. Vanuit organisatieperspectief is dat wel iets wat je je aan kan rekenen imo. Je moet er als consument niet eens over te hoeven twijfelen.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:35 

Hardtraxx Veteran

Nee de stage snapte ik ook niet helemaal. Niet dat ik me daaraan kan storen, maar toch :P ging er maar vanuit dat ik het niet zag omdat ik er kort op stond, dat het later van een afstand wel duidelijk zou worden.

Verder kan ik me wel vinden in je verhaal, blijf het alleen met het laatste gedeelte niet eens. En ik ben niet de enige als ik kijk naar alle warm-up setjes vol met klassiekers. Het 'gevoel' was er wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:36 

Hardtraxx Veteran

die stage, zag er echt niet uit als een boom. Eerder een beker/trofee, met de dj booth als voetstuk en daarboven de ronding. (Alleen de beker/trofee heeft geen oren).

Vond het een simpele stage, maar opzich wel gaaf met de lichten etc.
(er was alleen een lampje kapot aan de rechterkant)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:38 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
dawasiknie schreef:
Beste vrienden. Ik heb dit feest gemist. Dit was de allergrootste fout uit mijn hele leven en ik denk dat ik mezelf dit nooit meer zal vergeven. Het was fijn jullie gekend te hebben. Groetjes.

dawasiknie schreef:
Omdat wij er, door die zaalindeling, voor een groot deel vanuit gingen dat de hedendaagse hardstyle de boventoon zou voeren.

Q-dance aub aub aub DUIDELIJKER communiceren, ik had mn ballen eraf laten halen om hierbij te zijn als het had gemoeten....

dawasiknie schreef:
Het was iig te vaag en ik wilde het niet riskeren dat Zany, Technoboy of DBSTF hun huidige nummers komen draaien waar ik niks mee kan.
Had dit gewoon van tevoren kenbaar gemaakt door middel van extra interviews, promo-mixjes, duidelijkere omschrijvingen van de zalen. Daarmee heb je dus een potentiƫle doelgroep (die redelijk wat bezoekers meebrengt) genegeerd. Doodzonde.

Mijn beste Daan, ik ben het nog nooit zo ontzettend met je eens geweest. Godverdomme. K-woord en alles.

Beste mede hardstylers,
Ik heb de zondag niet kunnen slapen erdoor, ik voel jullie beide! Hopelijk een soortgelijke line up bij de Tijdmachine http://partyflock.nl/party/276991:De-Tijdmachine. Anders zullen we 5 jaar moeten wachten (als Q-dance het zoals XQ Holland & XQ Italia het gaat doen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:51 

Hardtraxx Addict

provehito schreef:
die stage, zag er echt niet uit als een boom. Eerder een beker/trofee, met de dj booth als voetstuk en daarboven de ronding. (Alleen de beker/trofee heeft geen oren).

had het idee dat die x-q doeken aan de zijkant de oren waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:55 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
provehito schreef:

had het idee dat die x-q doeken aan de zijkant de oren waren.

Zou goed kunnenhoor , maar dat vond ik persoonlijk niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:04 

Hardtraxx Veteran

Speakafreak schreef:

Beste mede hardstylers,
Ik heb de zondag niet kunnen slapen erdoor, ik voel jullie beide! Hopelijk een soortgelijke line up bij de Tijdmachine http://partyflock.nl/party/276991:De-Tijdmachine. Anders zullen we 5 jaar moeten wachten (als Q-dance het zoals XQ Holland & XQ Italia het gaat doen)

leuk 5 jaar wachten....maar dan krijg je alle meuk die vandaag de dag verschenen is xd
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten