Communicatie bestaat uit meer dan alleen woorden. (10% van wat blijft hangen bestaat uit expliciete content) Ben het wel met je eens dat het vernoemd is maar het moet met meer dan alleen dan woorden gecommuniceerd worden, vind ik persoonlijk. Maar wat ik vooral vind is dat er te weinig mee gedaan is, je had hier een episch geheel van kunnen bouwen. (van deze geschiedenis)
Zo heb ik me een tijdje afgevraagd wat het (beetje kale) podium moest voorstellen. Op een gegeven moment bedacht ik dat het een 'tree of life' kan voorstellen. Zo kunnen de Legends bijv. de wortels zijn waaruit de prachtige hardstyleboom is gegroeid. (niet dat ik hier zelf voor zou kiezen

) Dit zou je dan ook weer kunnen communiceren in je flyers/socialmedia strategie.
Maar just saying: van marktleider Q verwacht ik meer. Ik snap wel dat je een deel van je marge er tegenaan gooien als zonde wordt beschouwd, aangezien HMH toch altijd uitverkoopt..

maar toch vind ik het jammer.
(Men had het kunnen weten dat er klassiekers gedraaid zouden worden aan een aantal woorden, maar door het niet hard te benadrukken (door bijv thematiek of andere tools), heb je een doelgroep gemist. En dat is nou juist de liefhebberdoelgroep die je eigenlijk wel wilt hebben. Vanuit organisatieperspectief is dat wel iets wat je je aan kan rekenen imo. Je moet er als consument niet eens over te hoeven twijfelen.)