dawasiknie schreef:
Beste vrienden. Ik heb dit feest gemist. Dit was de allergrootste fout uit mijn hele leven en ik denk dat ik mezelf dit nooit meer zal vergeven. Het was fijn jullie gekend te hebben. Groetjes.
dawasiknie schreef:
Omdat wij er, door die zaalindeling, voor een groot deel vanuit gingen dat de hedendaagse hardstyle de boventoon zou voeren.
Q-dance aub aub aub DUIDELIJKER communiceren, ik had mn ballen eraf laten halen om hierbij te zijn als het had gemoeten....
dawasiknie schreef:
Het was iig te vaag en ik wilde het niet riskeren dat Zany, Technoboy of DBSTF hun huidige nummers komen draaien waar ik niks mee kan.
Had dit gewoon van tevoren kenbaar gemaakt door middel van extra interviews, promo-mixjes, duidelijkere omschrijvingen van de zalen. Daarmee heb je dus een potentiële doelgroep (die redelijk wat bezoekers meebrengt) genegeerd. Doodzonde.
Mijn beste Daan, ik ben het nog nooit zo ontzettend met je eens geweest. Godverdomme. K-woord en alles.