Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:49 
 

wootum schreef:
stefaneke schreef:
De verwachtingen waren dat Zany wat rawer draaide, maar hij ging gewoon nóg verder terug in de tijd. Niet normaal hoe hard die early er op klapte, heldig mixwerk.

Je zag ook goed dat ze er zelf ook heel erg veel plezier in hadden.


Was bij bijna alle dj's te zien ;).





Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een wereld feest, wat een verademing is het om een hele avond pure kwaliteit en plezier te horen in plaats van alle meuk van tegenwoordig. Echt genoten van alles en iedereen!

Beste set was Noisecontrollers ook al vond ik het echt heel erg jammer dat hij Jaydee niet draaide. Daarna DBSTF die echt een wereld set neerzetten. De rest was natuurlijk ook geweldig maar hun twee staken er wel boven uit.

In de toekomst dus maar is wat meer nostalgie feesten meepakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelofelijk dik feest gehad!! :love: Heerlijk genoten van de nummers waar het naar hardstyle luisteren voor mij begon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, achteraf echt moeten gaan dus. Als ik al die tracklists zie en dan met dat geluid :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 17:34 
 
Hardtraxxer

Geen woorden voor, wat een feest. Muzikaal was het nog 10x beter als ik ooit vooraf had durven dromen, wat briljant. De ene set was nog beter als de ander, wat heerlijk al die oude klappers. Kippenvel bij Showtek hoe hard dat show - TEK door de zaal ging, echt gaaf.

De soort van early van Zany & Pavo klapte er opzich best lekker op maar had het idee dat het de zaal een beetje dood draaide. Als het enige minpunt van een feest de gladde vloer was, ja dan was het echt top! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship: :worship: wat een feest was me dit, mooi om te zien dat bijna niemand met z´n telefoon stond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
:worship: :worship: wat een feest was me dit, mooi om te zien dat bijna niemand met z´n telefoon stond :thumbup:


Alleen stefaneke
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond wel bij alle dj's dat je zag dat ze het tof vonden in dit concept te draaien. Ook geweldig om te zien hoe dana als een god aanboden word. En terecht natuurlijk. Wat een vette set in de blackbox :worship:

Over het feest zelf, man man man wat heb ik genoten. Elke set. Zany in de beatbox spande de troon. Wat een heerlijk sfeertje hong daar ook. Niet zoveel van die bizar van de kaart mongolen die er beneden wel genoeg rondliepen. Krijg je de gelegenheid om al die oude helden in een uniek concept op een unieke locatie te zien en dan help je de avond zo om zeep. Ik snap dat niet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Vond wel bij alle dj's dat je zag dat ze het tof vonden in dit concept te draaien. Ook geweldig om te zien hoe dana als een god aanboden word. En terecht natuurlijk. Wat een vette set in de blackbox :worship:

Over het feest zelf, man man man wat heb ik genoten. Elke set. Zany in de blackbox spande de troon. Wat een heerlijk sfeertje hong daar ook. Niet zoveel van die bizar van de kaart mongolen die er beneden wel genoeg rondliepen. Krijg je de gelegenheid om al die oude helden in een uniek concept op een unieke locatie te zien en dan help je de avond zo om zeep. Ik snap dat niet hoor.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een geniaal feest. :worship:
Van begin tot eind genoten van de heerlijke setjes. Leuk dat Showtek even langs kwam maar het was helaas maar voor 1 nummer. Ik was helaas wel best moe gedurende het hele feest dus heb best veel boven op het balkon gezeten waar de bas of iig de trillingen erg hard aankwamen, je hoorde soms bijna niks anders dan tril tril tril tril.
Frontliner die langs kwam om zijn X-Q aan te kondigen was een beetje misplaatst qua muziekkeuze. De locatie was top alleen het enige nadeel vond ik de soms erg gladde vloer, het is serieus een wonder dat ik niet op mijn bek ben gegaan, gleed denk ik wel zo'n 10x een beetje uit. :lol: Had wel liever een andere afsluiting gehad, ik vermaakte me wel maar het kwam naar mijn mening niet dichtbij de setjes van de rest.

++ Alle setjes op de main
++ Locatie & geluid
+ Bar & wc's

--------^oneindig Dit feest is waarschijnlijk eenmalig
- Gladde vloer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste vrienden. Ik heb dit feest gemist. Dit was de allergrootste fout uit mijn hele leven en ik denk dat ik mezelf dit nooit meer zal vergeven. Het was fijn jullie gekend te hebben. Groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom de fuck ik geen kaartje heb gekocht is me een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 20:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat wij er, door die zaalindeling, voor een groot deel vanuit gingen dat de hedendaagse hardstyle de boventoon zou voeren.

Q-dance aub aub aub DUIDELIJKER communiceren, ik had mn ballen eraf laten halen om hierbij te zijn als het had gemoeten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

As je de artiesten de afgelopen dagen had gevolgd had je het er makkelijk uit op kunnen maken.

De ik ga huilen tweets als je die track niet draait kwamen vaak genoeg voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha al die mensen die wel kunnen janken hier niet bij te zijn geweest. Ik ken dit gevoel maar al te goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 21:03 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Beste vrienden. Ik heb dit feest gemist. Dit was de allergrootste fout uit mijn hele leven en ik denk dat ik mezelf dit nooit meer zal vergeven. Het was fijn jullie gekend te hebben. Groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 21:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ohja, ik heb nog een irritatiepuntje; Villain. Blijf van die knoppen af!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Omdat wij er, door die zaalindeling, voor een groot deel vanuit gingen dat de hedendaagse hardstyle de boventoon zou voeren.

Q-dance aub aub aub DUIDELIJKER communiceren, ik had mn ballen eraf laten halen om hierbij te zijn als het had gemoeten....


Ben 't hier wel mee eens. Volgens mij hadden ze ook gezegd dat t hedendaags was toch?

Vind trouwens veel reacties over de sets wel een beetje overdreven. Veel artiesten worden nu als goden gezien terwijl ze op alle andere feesten de meest verschrikkelijke sets neerzetten.

Jammer dat ik dit gemist heb, idd duidelijker communiceren Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het was iig te vaag en ik wilde het niet riskeren dat Zany, Technoboy of DBSTF hun huidige nummers komen draaien waar ik niks mee kan.
Had dit gewoon van tevoren kenbaar gemaakt door middel van extra interviews, promo-mixjes, duidelijkere omschrijvingen van de zalen. Daarmee heb je dus een potentiële doelgroep (die redelijk wat bezoekers meebrengt) genegeerd. Doodzonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat Q dance wel iets meekrijgt van de positieve reacties en dat ze zo'n concept qua muziek, zegmaar de 2006 - 2011 periode, vaker zullen gebruiken. De HMH krijg je er makkelijk mee vol :thumbup:
Ik zie het als een soort van opvolger van HouseQlassics. Ook dat was een best groot evenement met als concept de iets oudere muziek van toen.
Giet dat in een nieuw concept met hardstyle en we kunnen weer een paar jaar genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het was iig te vaag en ik wilde het niet riskeren dat Zany, Technoboy of DBSTF hun huidige nummers komen draaien waar ik niks mee kan.
Had dit gewoon van tevoren kenbaar gemaakt door middel van extra interviews, promo-mixjes, duidelijkere omschrijvingen van de zalen. Daarmee heb je dus een potentiële doelgroep (die redelijk wat bezoekers meebrengt) genegeerd. Doodzonde.

Het was uitverkocht, dus dat laatste deel zal ze echt niet storen. Daarnaast, als zelfs ik het al wel aandurf te gaan, dan is het echt wel goed genoeg gecommuniceerd. Niet alles hoeft vooraf voorgekauwd te worden he. Een klein beetje vertrouwen mag beloond worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 22:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kutleven
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Omdat wij er, door die zaalindeling, voor een groot deel vanuit gingen dat de hedendaagse hardstyle de boventoon zou voeren.

Q-dance aub aub aub DUIDELIJKER communiceren, ik had mn ballen eraf laten halen om hierbij te zijn als het had gemoeten....


Zo eens.

En voor de mensen die zeggen dat je het alsnog had kunnen weten door de reacteis van de dj's, dat was allemaal deze week. Ik moest helaas zondag werken en kon geen vrij meer regelen zo kort dag :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 03:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Beste vrienden. Ik heb dit feest gemist. Dit was de allergrootste fout uit mijn hele leven en ik denk dat ik mezelf dit nooit meer zal vergeven. Het was fijn jullie gekend te hebben. Groetjes.

dawasiknie schreef:
Omdat wij er, door die zaalindeling, voor een groot deel vanuit gingen dat de hedendaagse hardstyle de boventoon zou voeren.

Q-dance aub aub aub DUIDELIJKER communiceren, ik had mn ballen eraf laten halen om hierbij te zijn als het had gemoeten....

dawasiknie schreef:
Het was iig te vaag en ik wilde het niet riskeren dat Zany, Technoboy of DBSTF hun huidige nummers komen draaien waar ik niks mee kan.
Had dit gewoon van tevoren kenbaar gemaakt door middel van extra interviews, promo-mixjes, duidelijkere omschrijvingen van de zalen. Daarmee heb je dus een potentiële doelgroep (die redelijk wat bezoekers meebrengt) genegeerd. Doodzonde.

Mijn beste Daan, ik ben het nog nooit zo ontzettend met je eens geweest. Godverdomme. K-woord en alles.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten