Steffnov schreef:
Miwer schreef:
Grim schreef:
Zometeen vertrekken naar kameraad en rond 18.30 vertrekken richting Amsterdam.
Enorm veel zin in!

Zo vroeg al, ik ga pas om 20:30 richting a'dam en ben dan erg vroeg zelfs

Niet iedereen woont op dezelfde plek he

Grim was ook Belg als ik me goed herinner.
Inderdaad, het was voor ons 2u10m rijden ongeveer, tel daar nog enkele uitgebreide stops op de autosnelweg bij en je weet waarom ik zo vroeg moest vertrekken.
Over het feest zelf:
Wat heb ik echt genoten van dit feest. Alle DJ's draaiden ook gewoon oudere tracks en dus geen/amper recente(re) tracks waar sommige (incl. mezelf) voor vreesden. Zelfs al kende ik een hoop tracks niet, voornamelijk bij Dana, was het toch mooi om te zien hoe iedereen aan het losgaan was waardoor je zelf ook niet meer kunt stilstaan.
+++ Dana, Headhunterz, Noisecontrollers, laatste halfuur Zany & Pavo
++ Raketijsjes voor 1 muntje
++ Alle andere DJ's/setjes
++ Gaan schijten bij de wisseling NC --> Technoboy, kom terug de zaal in begint Phases (TBY romantic mix) juist
++ Losgaan gehalte
+ Bar bediening
+ Toiletten
+ Geen enkele ruzie, vechtpartij of opstootje gezien
+ Weinig dubbele platen maar degene die dubbel werden gedraaid vond ik totaal niet erg (The Prophet - Recession

)
- Regen en de lange rij bij het aankomen (+-21.30)
- Frontliner die enkele tracks komt draaien i.c.m. aankondiging dat hij volgende X-Qlusive is. Totaal overbodig.