Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 09:48 
 

Brachten er toch wel een leuk hysterisch sfeertje in die 2 heren.

https://www.facebook.com/video.php?v=86 ... _processed
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op het laatste moment nog een kaartje weten te bemachtigen.. Maar wat een feest!!

Nostalgie en dan met dat geluid en die show en de ruimte om je heen :yay:
DBST, Noisecontrollers en Technoboy (TNT) schoten er echt uit qua sets vond ik. Maar er werd eigenlijk de hele avond door iedereen erg goed gedraaid :D
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 10:04 
 

Echt niemand zal ooit begrijpen hoe graag ik hier bij had willen zijn, ben echt stront chagrijnig de rest van de dag denk ik. Verdomme.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was zalig :worship:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Miwer schreef:
Grim schreef:
Zometeen vertrekken naar kameraad en rond 18.30 vertrekken richting Amsterdam.

Enorm veel zin in! :yay:

Zo vroeg al, ik ga pas om 20:30 richting a'dam en ben dan erg vroeg zelfs :P

Niet iedereen woont op dezelfde plek he ;) Grim was ook Belg als ik me goed herinner.


Inderdaad, het was voor ons 2u10m rijden ongeveer, tel daar nog enkele uitgebreide stops op de autosnelweg bij en je weet waarom ik zo vroeg moest vertrekken. :D

Over het feest zelf: :worship:

Wat heb ik echt genoten van dit feest. Alle DJ's draaiden ook gewoon oudere tracks en dus geen/amper recente(re) tracks waar sommige (incl. mezelf) voor vreesden. Zelfs al kende ik een hoop tracks niet, voornamelijk bij Dana, was het toch mooi om te zien hoe iedereen aan het losgaan was waardoor je zelf ook niet meer kunt stilstaan.

+++ Dana, Headhunterz, Noisecontrollers, laatste halfuur Zany & Pavo :loving:
++ Raketijsjes voor 1 muntje
++ Alle andere DJ's/setjes
++ Gaan schijten bij de wisseling NC --> Technoboy, kom terug de zaal in begint Phases (TBY romantic mix) juist :loving:
++ Losgaan gehalte
+ Bar bediening
+ Toiletten
+ Geen enkele ruzie, vechtpartij of opstootje gezien
+ Weinig dubbele platen maar degene die dubbel werden gedraaid vond ik totaal niet erg (The Prophet - Recession :loving: )

- Regen en de lange rij bij het aankomen (+-21.30)
- Frontliner die enkele tracks komt draaien i.c.m. aankondiging dat hij volgende X-Qlusive is. Totaal overbodig.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie al die livesetjes, wat moet dit episch geweest zijn.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
++ Raketijsjes voor 1 muntje

Raketjes voor €2,50 is een pluspunt? xd
Vaak zijn ze maar een halve munt, en dat is eigenlijk al te veel :P
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Lip DJ schreef:
AndyAsteroids schreef:
Is het eigenlijk al bekend of ze komen of niet? Anders is deze discussie een beetje nutteloos :P


Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.

Zonder bron kan iedereen hier bullshit lopen praten.


Hardstylerzzzz schreef:
Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.

Wat was je bron?
MelvinFR schreef:
Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.


:worship:
SL8492 schreef:
Nijidik schreef:
Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.


:lol:


Lip DJ ben je toevallig helderziend ofwat? xd
Nijidik schreef:
Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.


:lol:


Ik post zelden wat op hardtraxx, als ik iets post kom ik echt geen onzin vertellen. Maar goed, ik snap wel dat mensen eerst een betrouwbare bron willen zien eer ze het geloven.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem bij deze mijn woorden terug. :thumbup: Ik vond het gewoon makkelijk praten, iedereen kan hier zomaar iets neerzetten. :P
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas kon ik niet aanwezig zijn maar die liveset van Noisecontrollers, de kleine speech van Bas, kippenvel hoor :$
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gadverdamme ik baal zo ontzettend dat ik dit feest gemist heb... had me niet kunnen voorstellen dat er zo gedraaid zou worden !
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ik neem bij deze mijn woorden terug. :thumbup: Ik vond het gewoon makkelijk praten, iedereen kan hier zomaar iets neerzetten. :P

:thumbup: ! Maakt verder ook niet uit, snap je reactie wel. Verder geslaagd feest gehad? Ik anders wel :clap:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wel een prima feest gehad zo achter mijn bureaustoel en een potje fifa :)
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:
Qlown schreef:
Ik neem bij deze mijn woorden terug. :thumbup: Ik vond het gewoon makkelijk praten, iedereen kan hier zomaar iets neerzetten. :P

:thumbup: ! Maakt verder ook niet uit, snap je reactie wel. Verder geslaagd feest gehad? Ik anders wel :clap:

Baal zo hard dat ik er niet bij was. :cry:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo super blij dat ik hier was :love: Wat een geweldige party was dit zeg :worship:
Niet verwacht dat er zoveel oude klappers te horen zouden zijn

Q-dance laat dit in godsnaam vaker doen!!!! De kaarten waren snel uitverkocht en ik weet zeker dat bijna iedereen dit nog eens wil meemaken :$ :D
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik al die heerlijke setjes zo terugzie, baal ik er toch ook wel van dat ik er niet bij was. Dit is zo heerlijk. :loving:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Grim schreef:
++ Raketijsjes voor 1 muntje

Raketjes voor €2,50 is een pluspunt? xd
Vaak zijn ze maar een halve munt, en dat is eigenlijk al te veel :P

Bij de HMH werken ze niet met halve munten, maar 1 munt daar is vergelijkbaar met een halve munt elders. Een muntje was ongeveer 1,35 ook, en bier was 2 munten. Zo moet je rekenen :p
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 15:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Man man man, wat is hier veel lekker spul voorbij gekomen :loving: :worship:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[quote="wootum"]Man man man, wat is hier veel lekker spul voorbij gekomen :loving: :worship:[/quot

GEWELDIG! Dit feest ga ik nooit vergeten :)
Die setjes en dat geluid :love:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:11 
 

Het was alles wat ik er van verwachte, en meer. De opwarming door Luna was al fenomenaal en het hele spektakel begon pas echt te lopen na dat half uurtje kneiters om 00:00. D-Block & S-te-Fan hadden hun set weer tot in de puntjes voorbereid, edits hier en daar en zeer vlot mixwerk. Showtek was me al verklapt maar hun opkomst bracht een enorme sfeer in de zaal. Wildstylez, Headhunterz en Noisecontrollers waren weer fenomenaal. Bij Technoboy puur staan te genieten. Mixwerk was af en toe drama (2x enkele tellen de bas van 2 platen open laten staan) , en het welbekende trage gebeuren. Helaas gooide Tuneboy verder roet in het eten met een misplaatste Tritolo en Hear This na al die legendarische klappers. Frontliner was echt kut. Heel leuk dat ie zijn eigen X-Qlusive krijgt maar hij draaide de hele zaal dood met die te nieuwe platen en die verleipte kut edit van Halos. De verwachtingen waren dat Zany wat rawer draaide, maar hij ging gewoon nóg verder terug in de tijd. Niet normaal hoe hard die early er op klapte, heldig mixwerk. Kippenvel na chickenskin. Daarna nog een eventjes genoten van The Prophet maar dat begon na een tijdje ook te vervelen. Laatste uurtje maar wat rondgekeken. Vlug in de trein naar huis, afgewerkt.

Oja, rotsprinters zonder WC's, ging op de heenweg kapot van de pijn toen ik mijn pis in moest houden na al dat bier van Rotterdam naar Amsterdam. Toen het bijna knapte mijn blaas maar snel geleegd in een AH boodschappentasje.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo kut dat ik hier niet bij ben geweest -.-

Volgend jaar weer?
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:41 
 

Protoss schreef:
zo kut dat ik hier niet bij ben geweest -.-

Volgend jaar weer?


Hopelijk niet, blijft het wat "X-Qlusive"
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Wat een feest zeg, en die rij dan die om 21:30 al het hele plein over stak
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
De verwachtingen waren dat Zany wat rawer draaide, maar hij ging gewoon nóg verder terug in de tijd. Niet normaal hoe hard die early er op klapte, heldig mixwerk.

Je zag ook goed dat ze er zelf ook heel erg veel plezier in hadden.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt met afstand het beste binnenfeest van dit jaar voor mij. Een heerlijke locatie met het beste geluid wat je maar kunt krijgen, alle helden die er een prachtig feest van maakten door het draaien van alle klassiekers die je maar kunt bedenken en een fantastische sfeer. Heb de hele avond met een grote glimlach rondgelopen :yay:
Klein puntje van kritiek is inderdaad Frontliner die op deze avond niks te zoeken had en The Prophet kon mij ook niet echt bekoren.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten