Nostalgie en dan met dat geluid en die show en de ruimte om je heen
DBST, Noisecontrollers en Technoboy (TNT) schoten er echt uit qua sets vond ik. Maar er werd eigenlijk de hele avond door iedereen erg goed gedraaid
Inderdaad, het was voor ons 2u10m rijden ongeveer, tel daar nog enkele uitgebreide stops op de autosnelweg bij en je weet waarom ik zo vroeg moest vertrekken.wrote:Niet iedereen woont op dezelfde plek hewrote:Zo vroeg al, ik ga pas om 20:30 richting a'dam en ben dan erg vroeg zelfswrote:Zometeen vertrekken naar kameraad en rond 18.30 vertrekken richting Amsterdam.
Enorm veel zin in!Grim was ook Belg als ik me goed herinner.
Raketjes voor €2,50 is een pluspunt?wrote:++ Raketijsjes voor 1 muntje
wrote:Zonder bron kan iedereen hier bullshit lopen praten.wrote:wrote: Is het eigenlijk al bekend of ze komen of niet? Anders is deze discussie een beetje nuttelooswrote:Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.
wrote:Wat was je bron?wrote:Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.
wrote:wrote:Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.
wrote:Lip DJ ben je toevallig helderziend ofwat?wrote:wrote:Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.
Ik post zelden wat op hardtraxx, als ik iets post kom ik echt geen onzin vertellen. Maar goed, ik snap wel dat mensen eerst een betrouwbare bron willen zien eer ze het geloven.wrote:wrote:Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.
wrote:Ik neem bij deze mijn woorden terug.Ik vond het gewoon makkelijk praten, iedereen kan hier zomaar iets neerzetten.
Baal zo hard dat ik er niet bij was.wrote:wrote:Ik neem bij deze mijn woorden terug.Ik vond het gewoon makkelijk praten, iedereen kan hier zomaar iets neerzetten.
! Maakt verder ook niet uit, snap je reactie wel. Verder geslaagd feest gehad? Ik anders wel
Bij de HMH werken ze niet met halve munten, maar 1 munt daar is vergelijkbaar met een halve munt elders. Een muntje was ongeveer 1,35 ook, en bier was 2 munten. Zo moet je rekenen :pwrote:Raketjes voor €2,50 is een pluspunt?wrote:++ Raketijsjes voor 1 muntje![]()
Vaak zijn ze maar een halve munt, en dat is eigenlijk al te veel
Hopelijk niet, blijft het wat "X-Qlusive"wrote:zo kut dat ik hier niet bij ben geweest
Volgend jaar weer?
Je zag ook goed dat ze er zelf ook heel erg veel plezier in hadden.wrote:De verwachtingen waren dat Zany wat rawer draaide, maar hij ging gewoon nóg verder terug in de tijd. Niet normaal hoe hard die early er op klapte, heldig mixwerk.