Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 14:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aardig zin in ondertussen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Human Soul outro.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen vertrekken naar kameraad en rond 18.30 vertrekken richting Amsterdam.

Enorm veel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 17:55 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Zometeen vertrekken naar kameraad en rond 18.30 vertrekken richting Amsterdam.

Enorm veel zin in! :yay:

Zo vroeg al, ik ga pas om 20:30 richting a'dam en ben dan erg vroeg zelfs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Grim schreef:
Zometeen vertrekken naar kameraad en rond 18.30 vertrekken richting Amsterdam.

Enorm veel zin in! :yay:

Zo vroeg al, ik ga pas om 20:30 richting a'dam en ben dan erg vroeg zelfs :P

Niet iedereen woont op dezelfde plek he ;) Grim was ook Belg als ik me goed herinner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

22:00 weg, aankomst 22:30. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er echt spijt van krijgen dat ik niet ga :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 20:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Omw ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de trein naar Utrecht,
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://radio.q-dance.nl/
Voor de thuisblijvers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de verhalen, als hier NIET alleen tracks van tegenwoordig worden gedraaid kan dit een heel vet feest nog zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 00:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zit hier toch wel dik te genieten thuis met die live radio. :loving: Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 01:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
http://radio.q-dance.nl/
Voor de thuisblijvers ^^

Aan het opnemen :cool: voor zolang het duurt.

Net zoals de syndicate stream.

Zal morgen allemaal online staan!

DBSTF:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 01:36 
 
Hardtraxx Veteran

Nou, dat zag niemand aankomen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 01:37 
 
Hardtraxx Addict

Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.


:lol:


Lip DJ ben je toevallig helderziend ofwat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 03:21 
 
Hardtraxxer

Een feest waar je echt naar uit kijkt... Kom binnen, haal een kluisje, trek mn korte broek aan en voordat ik muntjes kon gaan halen was het alweer afgelopen. Word ineens van achter vast gepakt en mocht meekomen met de bewaking. Zooi bij me, 300 euro mogen aftikken na uren wachten en niet meer naar binnen mogen. Kutzooi, baal er echt van dat ik dit feest heb moeten missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 03:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijft een beste kerel die willem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 03:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wauw. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 03:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Wauw. :loving:

Toch maar even opblijven voor NC. :)

Klinkt al goed! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 04:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik geloof dat ik iets gemist heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 04:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat een set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 05:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xqlusive frontliner 2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 09:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://lsdb.nl/set/159056/showtek-x-qlusive-legends-04-10-14.html

:lol:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten