Japper28 schreef:
Heb je wel eens Today is Tomorrow en Analogue players aangezet?
Nou met alle respect maar Today Is Tomorrow is een album met een hoop nummers die super veel op elkaar lijken en vol met wannabe-stoer vocals (wat dat betreft was Showtek de Gunz4Hire uit de pre 2010 periode), en Analogue Players vond ik weliswaar een verfrissend album maar die heeft nooit erg veel waardering gekregen.
Laten we niet vergeten dat Showtek ook ontzettend gehaat werd in die 'gouden periode', bijvoorbeeld om tracks als FTS en Puta Madre, wat ik eigenlijk net zulke meuk vind als 1,2 Stampuh ofzo. Laat dat nou straks precies de tracks zijn die ze zullen draaien op het moment dat ze een hardstyleoptreden hebben

Dus zullen we dan maar niet doen alsof vroeger echt alles beter was.