Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Nog wat leuks, vrouwelijk gezelschap welke met mij mee reist komende zaterdag weet niet eens wie Showtek is xd.


had er gewoon thuis gelaten
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er zo speciaal aan showtek? Heb hun grootste hits weinig speciaal...
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb je wel eens Today is Tomorrow en Analogue players aangezet?
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 12:39 
 
Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Wat is er zo speciaal aan showtek? Heb hun grootste hits weinig speciaal...

Het is denk ik vooral de hoop ze nog een keer te kunnen zien .
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 12:39 
 
Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Wat is er zo speciaal aan showtek? Heb hun grootste hits weinig speciaal...

Het is denk ik vooral de hoop ze nog een keer te kunnen zien .
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 12:42 
 
Hardtraxx Newbie

Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Heb je wel eens Today is Tomorrow en Analogue players aangezet?

Nou met alle respect maar Today Is Tomorrow is een album met een hoop nummers die super veel op elkaar lijken en vol met wannabe-stoer vocals (wat dat betreft was Showtek de Gunz4Hire uit de pre 2010 periode), en Analogue Players vond ik weliswaar een verfrissend album maar die heeft nooit erg veel waardering gekregen.

Laten we niet vergeten dat Showtek ook ontzettend gehaat werd in die 'gouden periode', bijvoorbeeld om tracks als FTS en Puta Madre, wat ik eigenlijk net zulke meuk vind als 1,2 Stampuh ofzo. Laat dat nou straks precies de tracks zijn die ze zullen draaien op het moment dat ze een hardstyleoptreden hebben ;)
Dus zullen we dan maar niet doen alsof vroeger echt alles beter was.
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt misschien wel, maar ik denk dat de meesten wel meteen denken aan die 2 albums als ze de naam Showtek horen (Misschien niet op Hardtraxx dan). Persoonlijk vind ik afgezien van wat losse andere nummers die albums ook het hoogtepunt van hun discografie ;)
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Heb je wel eens Today is Tomorrow en Analogue players aangezet?

Zekers, en zoals Dawasikniet al aangaf: die wannabe 'kijk mij cool zijn' vocals zit ik niet op te wachten. Ik heb ze nooit gehaat, vond projecten als Duro, Walt en Southstylers super vet. Ook onder Showtek genoeg vette dingen gemaakt. Maar ook genoeg irritante nummers. Ik snap echt niet waarom mensen die irritante nummers dan willen horen. En die nummers zullen ze wel draaien.
Laatste echte hardstyle optreden, misschien dan, kan ik nog zeker begrijpen dat je daar bij wilt zijn. Maar voor de muziek?
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:08 
 

Eeuwig zonde dat ik hier niet heen kan ivm tentamens volgende week, maar ik zou echt heel graag Showtek een keer willen zien. Dat gaat echt niet om hun platen of mixwerk of noem maar op, maar puur omdat het Showtek is.
Is het eigenlijk al bekend of ze komen of niet? Anders is deze discussie een beetje nutteloos :P
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Is het eigenlijk al bekend of ze komen of niet? Anders is deze discussie een beetje nutteloos :P

Alleen speculatie :P
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Is het eigenlijk al bekend of ze komen of niet? Anders is deze discussie een beetje nutteloos :P


Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:
AndyAsteroids schreef:
Is het eigenlijk al bekend of ze komen of niet? Anders is deze discussie een beetje nutteloos :P


Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.


Daar zal het wel bij blijven inderdaad, misschien nog 2 nummertjes extra.
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 17:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke het zijn misschien veel 'kijk ons cool zijn' vocals die verwerkt zitten in hun tracks, maar ik stoor me er niet aan. En verder zitten die tracks altijd zo vet in elkaar. Stel dat ze een setje zoals dit zouden draaien zou ik dat echt geweldig vinden:

FTS (omdat die toch 100% voorbij komt dan)
Raver
Hardstyle Revolution Remix
Early Soundz
Down With This
2 Late
Brain Crackin Album Mix
APIADW
We Speak Music
No Harder
Seid Ihr Bereid 2007
Black
Colours of the Harder Styles

Enzovoort.
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Oke het zijn misschien veel 'kijk ons cool zijn' vocals die verwerkt zitten in hun tracks, maar ik stoor me er niet aan. En verder zitten die tracks altijd zo vet in elkaar. Stel dat ze een setje zoals dit zouden draaien zou ik dat echt geweldig vinden:

FTS (omdat die toch 100% voorbij komt dan)
Raver
Hardstyle Revolution Remix
Early Soundz
Down With This
2 Late
Brain Crackin Album Mix
APIADW
We Speak Music
No Harder
Seid Ihr Bereid 2007
Black
Colours of the Harder Styles

Enzovoort.


Dan reken ik zaterdag op FTS, Black en Colour of the Harder Styles. Alleen de grootste hits
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:
AndyAsteroids schreef:
Is het eigenlijk al bekend of ze komen of niet? Anders is deze discussie een beetje nutteloos :P


Lip DJ schreef:
Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.

Zonder bron kan iedereen hier bullshit lopen praten.
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 17:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hij hoeft toch ook niet serieus te zijn :P Kan me niet voorstellen dat ze 1 plaat komen draaien.
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hij hoeft toch ook niet serieus te zijn :P Kan me niet voorstellen dat ze 1 plaat komen draaien.

Afgelopen jaar kwam Deepack ook op Qlimax om 1 plaat te draaien (The Prophecy). Dus het kan altijd.

Misschien is het wel een half uurtje gevuld met telkens 1 plaat van elke artiest?
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 18:41 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Pommer schreef:
Hij hoeft toch ook niet serieus te zijn :P Kan me niet voorstellen dat ze 1 plaat komen draaien.

Afgelopen jaar kwam Deepack ook op Qlimax om 1 plaat te draaien (The Prophecy). Dus het kan altijd.

Misschien is het wel een half uurtje gevuld met telkens 1 plaat van elke artiest?

ze kwamen niet eens draaien, ze kwamen er even bij staan in het stukje show waar dat nummer in voor kwam :P
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Zonder bron kan iedereen hier bullshit lopen praten.


In welke bron staat dat dan?
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
pecola-tje schreef:
Pommer schreef:
Hij hoeft toch ook niet serieus te zijn :P Kan me niet voorstellen dat ze 1 plaat komen draaien.

Afgelopen jaar kwam Deepack ook op Qlimax om 1 plaat te draaien (The Prophecy). Dus het kan altijd.

Misschien is het wel een half uurtje gevuld met telkens 1 plaat van elke artiest?

ze kwamen niet eens draaien, ze kwamen er even bij staan in het stukje show waar dat nummer in voor kwam :P


Dat van Deepack was gepland. Er hing niet voor niets een briefje van ''Don't play The Prophecy''
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:
Qlown schreef:
Zonder bron kan iedereen hier bullshit lopen praten.


In welke bron staat dat dan?

Jij geeft iets aan als feit.
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
pecola-tje schreef:
Pommer schreef:
Hij hoeft toch ook niet serieus te zijn :P Kan me niet voorstellen dat ze 1 plaat komen draaien.

Afgelopen jaar kwam Deepack ook op Qlimax om 1 plaat te draaien (The Prophecy). Dus het kan altijd.

Misschien is het wel een half uurtje gevuld met telkens 1 plaat van elke artiest?

ze kwamen niet eens draaien, ze kwamen er even bij staan in het stukje show waar dat nummer in voor kwam :P

:sleep:
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan niet wachten om The Human Soul zaterdag te horen :loving:
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 21:35 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Kan niet wachten om The Human Soul zaterdag te horen :loving:


KIP
PEN
VEL

:loving:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten