Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:47 
 

Intermezzo is dus Jones, toppie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke prima! Behoorlijk tof setje neergezet daar in die zweterige back in time bunker ergens op een verlaten vliegveld in duitsland :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:10 
 
Hardtraxxer

1 Kaartje gezocht :O

wie kan me helpen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Intermezzo is dus Jones, toppie!


Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 sidez jones
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
2 sidez jones

Nee dat is niet Jones, dat is Pulse. Jones is van Sylenth en Glitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
stefaneke schreef:
Intermezzo is dus Jones, toppie!


Wie?

https://partyflock.nl/artist/15747:Jones
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
p-stylez schreef:
2 sidez jones

Nee dat is niet Jones, dat is Pulse. Jones is van Sylenth en Glitch

Oja shit :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:41 
 

Raefix schreef:
1 Kaartje gezocht :O

wie kan me helpen :woot:


Denk dat er na vandaag wel meer mensen een kaartje zoeken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:56 
 

Jones aka Wouter Jansen, die ene van Jones & B-Front - Lunatick witte wel. Bevriend met ongeveer de huidige Fusionstal maar nooit groot geworden.

Verzorgt hier en daar gruwelijke hardstyle setjes (Q-Base, Defqon.1), heeft verder de focus meer op house.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:54 
 

@Noisecontroller: Saturday.... Going to bring back some memories. :-)

Hope you do too and bring your best mood :-)

#XQLegends #noisecontrollers

:love: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dana in kleine zaal :lol:

volgens mij vergeten ze dat 80% van de mensen die erheen gaan naar dana willen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bring back soms memories..

Zou noisecontrollers weer met z'n tweeën draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
dana in kleine zaal :lol:

volgens mij vergeten ze dat 80% van de mensen die erheen gaan naar dana willen xd

Ik denk dat 80% niet eens weet wie Dana is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
AniThing schreef:
dana in kleine zaal :lol:

volgens mij vergeten ze dat 80% van de mensen die erheen gaan naar dana willen xd

Ik denk dat 80% niet eens weet wie Dana is...



ohja die kans is er ook nog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 18:38 
 

Met alle respect maar Dana staat perfect daar in de kleine zaal. In de grote zaal kent zal bijna niemand haar kennen en in de kleine zaal staat ze voor een heleboel fans die écht voor haar komen.

Nog wat leuks, vrouwelijk gezelschap welke met mij mee reist komende zaterdag weet niet eens wie Showtek is xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Cup > C is een rechtvaardigheidsgrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showtek komt als surprise FTS draaien, daarna gaan ze weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Prima tt, waarschijnlijk heel de nacht in de grote zaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
2 sidez jones

Je bent weer in vorm de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:11 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Dikke prima! Behoorlijk tof setje neergezet daar in die zweterige back in time bunker ergens op een verlaten vliegveld in duitsland :loving:

Potver wat ging dat lekker zeg! Om klokslag 21.00 die hele bunker naar binnen rennen, en Jones die echt een dijk van een set neerzette :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
Jordi schreef:
Dikke prima! Behoorlijk tof setje neergezet daar in die zweterige back in time bunker ergens op een verlaten vliegveld in duitsland :loving:

Potver wat ging dat lekker zeg! Om klokslag 21.00 die hele bunker naar binnen rennen, en Jones die echt een dijk van een set neerzette :worship:

Haha, leek wel de Drie Dwaze Dagen bij de Bijenkorf toen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 22:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Benieuwd wat Dana brengt, voor de rest lijkt het me geen boeiend feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
p-stylez schreef:
2 sidez jones

Je bent weer in vorm de laatste tijd.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
p-stylez schreef:
2 sidez jones

Je bent weer in vorm de laatste tijd.

Boeiend. Je kan er toch twee door elkaar halen?
Snap het probleem niet.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten