Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 23:22 
 

Steffnov schreef:

Overigens Showtek nooit live mogen aanschouwen, dat in dat licht zou ik het al wel graag willen :P Maar denk vooral dat de sfeer op het moment dat ze opkomen zo explodeert, dat kan niet anders dat geniaal zijn :D Ben ook erg benieuwd naar deze avond, ga zonder échte verwachtingen heen, ga alleen boven in een hoekje huilen als het meerendeel alsnog nieuw spul blijkt te zijn. Maar bij die gedachte wil ik niet eens erheen gaan, dus dat onderdruk ik xd


Dan zitten wij op een lijn :P.

Showtek wel een keertje mogen aanschouwen (als hardstyle act), draaide toen al redelijk soft. Southstylers zelfs 2x mogen aanhoren, elke keer pure genialiteit.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 08:58 
 
Hardtraxxer

Een van m'n vrienden is helaas verhinderd, dus heb één kaartje te koop, gewoon voor verkoopprijs.
PB maar als je interesse hebt!

EDIT: Verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 09:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Showtek nog één keer gezien op Q-Base 2010 geloof ik, maar toen draaiden ze lang niet al die oude klappers. Zou er een moord voor doen om dat één keer mee te maken.

Anyway, denk niet dat ze hier komen draaien hoor. Zo wel ga ik mezelf (en m'n vrienden) heel hard voor het hoofd slaan dat ik er niet bij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 09:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Anyway, denk niet dat ze hier komen draaien hoor. Zo wel ga ik mezelf (en m'n vrienden) heel hard voor het hoofd slaan dat ik er niet bij ben.

Als ze komen en jij was er niet mag je een maand lang geen bier drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 10:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Anyway, denk niet dat ze hier komen draaien hoor. Zo wel ga ik mezelf (en m'n vrienden) heel hard voor het hoofd slaan dat ik er niet bij ben.

Als ze komen en jij was er niet mag je een maand lang geen bier drinken.

Dat vind ik een onmenselijke straf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 10:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het zou ook onmenselijk dom zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 14:21 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moet je bij m'n maten wezen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Moet je bij m'n maten wezen :(

Schijt hebben en een paar lui van hier zoeken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 18:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Moet je bij m'n maten wezen :(

Schijt hebben en een paar lui van hier zoeken ;)

Meh, ben daar niet zo van. Bovendien gaan er van de mensen die ik hier ken niet veel volgens mij.

Maarja is er nu überhaupt al te laat voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:37 
 
Hardtraxxer

Zag deze tweet op het twitteraccount van Q, niet echt verrassend natuurlijk maar misschien toch het vermelden waard.

Citaat:
@Q_dance What have you planned since Brennan Heart can't play at this weekend's #XQ ?

@Willou_0_ Legends are not replaceable, so the others will take over his settime. Grtz!

Kwam er vandaag achter dat dit komend weekend alweer is, nog maar 5 daagjes dus :yay: Hoop zo dat de meeste DJ's zullen beseffen waar het die avond om draait en het merendeel van hun sets zullen vullen met de wat oudere knallers. Zo niet, zou dat echt een gigantische domper zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1,5u setjes? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
1,5u setjes? :loving:

Gezien het aantal acts (10) lijkt me dat nogal sterk, of er moeten echt speciale combinaties gemaakt worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ga er dus vanuit dat er alleen BH tracks gedraaid worden, dan moet er dus wel een hoop oud spul bij zitten ^^

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
1,5u setjes? :loving:

Gezien het aantal acts (10) lijkt me dat nogal sterk, of er moeten echt speciale combinaties gemaakt worden :P

Ik zie Q Dana en Pavo enzo ook nog wel in de 2e zaal proppen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja 10 is wat veel op 9 uur idd. Op zich wel jammer want dat had wel wat meer gelegenheid gegeven tot van iedere periode iets te pakken. Nu zijn het natuurlijk vooral de hoogtepunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
1,5u setjes? :loving:

Gezien het aantal acts (10) lijkt me dat nogal sterk, of er moeten echt speciale combinaties gemaakt worden :P

Ik zie Q Dana en Pavo enzo ook nog wel in de 2e zaal proppen hoor.

Q heeft al aangegeven dat elke Legend ook daadwerkelijk in de main zaal komen te draaien. In welke hoedanigheid moeten we nog maar zien, maar dat in ieder geval :P en de 2e zaal is (op "het is early" na) al helemaal een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie een Qlubtempo parade van 2 uur wel gebeuren en de andere 7 ieder een uur?
Evt. nog 1 of 2 liveacts of een 1,5 uur Qlubtempo-set waardoor de rest iets meer tijd heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:55 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat wordt rennen voor Zany xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:59 
 

inb4 00:00 - 00:30 Showtek

En Intermezzo? Zetten ze dan een film op ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan die beetje draaien die intermezzo? staat 2 keer in de line up ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom "Intermezzo" in zaal 2 tot 6.00 als er daarna niks meer komt? Niet echt een intermezzo dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben nu echt benieuwd wat die Intermezzo en X-Qlusive Legends in houd. Ik laat me lekker verassen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:39 
 

Top timetable! Tuurlijk is Dana wat jammer maar ik vind dat Q dit prima heeft gedaan! Denk dat Dana ook nog wel ff op de main zal verschijnen :cool: Ik heb zo'n gevoel dat dit echt een legendarisch feest gaat worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker de gehele nacht in de grote zaal. Super veel zin in. :drool:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten