Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Frontliner.. en dan op z'n uiteindelijke X-Q hetzelfde draaien als op Legends. xd


Die grap is op zich niet zo heel grappig meer hoor.. Iets originelers mag zeker!!


Frontliner z'n set ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Die grap is op zich niet zo heel grappig meer hoor.. Iets originelers mag zeker!!

Het was geen grap, ik ben er oprecht bang voor. Daarnaast; indien dergelijk gedrag wekelijks op een stage wordt vertoond, mag het wat mij betreft ook wekelijks bespot worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zoek 3 kaartjes... Iemand die mij kan helpen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:20 
 
Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Ik zoek 3 kaartjes... Iemand die mij kan helpen? :D

Ik wil best helpen zoeken hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Lenny schreef:
Ik zoek 3 kaartjes... Iemand die mij kan helpen? :D

Ik wil best helpen zoeken hoor :P


Mooi. Ik weet namelijk niet waar ze liggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Miwer schreef:
Lenny schreef:
Ik zoek 3 kaartjes... Iemand die mij kan helpen? :D

Ik wil best helpen zoeken hoor :P


Mooi. Ik weet namelijk niet waar ze liggen...


Ticketswap in de gaten houden: https://www.ticketswap.nl/30119/x-qlusive-legends
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verkoop m'n kaartje omdat ik moet tennissen de dag daarna. PM maar als je hem wilt hebben, dan kijk ik vanavond wie er gereageerd hebben en als er dan reacties zijn verkoop ik hem. Gekocht voor €53,60, voor minder gaat die niet weg.


EDIT: VERKOCHT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik verkoop m'n kaartje omdat ik moet tennissen de dag daarna. PM maar als je hem wilt hebben, dan kijk ik vanavond wie er gereageerd hebben en als er dan reacties zijn verkoop ik hem. Gekocht voor €53,60, voor minder gaat die niet weg.


EDIT: VERKOCHT.

Kom naar de radstake dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm ja, dat kan misschien nog wel. Nog ff kieken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noooooooooooooo!!! :cry: :cry:

Vakantie geboekt met mijn vriendin op 05-10, om 02:00 vertrekken :cry:

Bewuste keuzen om wel dan op vakantie te gaan maar kan echt wel janken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Noooooooooooooo!!! :cry: :cry:

Vakantie geboekt met mijn vriendin op 05-10, om 02:00 vertrekken :cry:

Bewuste keuzen om wel dan op vakantie te gaan maar kan echt wel janken :(


Chill, kan je nog paar uurtjes mee pikken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Luchtvaartmaatschappij bellen of je niet een vlucht later kan. Zondagmorgen ofzo. Of vlieg je naar IJsland ofzo, dan heb je maar een vlucht per dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Luchtvaartmaatschappij bellen of je niet een vlucht later kan. Zondagmorgen ofzo. Of vlieg je naar IJsland ofzo, dan heb je maar een vlucht per dag.


Tunesië ;) zoals ik zei is het een bewuste keuze maar vind het echt heel kut ;)
Gelukkig heb ik mijn zusje en haar vriend blij kunnen maken met de kaartjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welke munten worden er gebruikt in de HMH? Ik heb namelijk deze nog thuis liggen.
Afbeelding
De laatste keer dat ik in de HMH ben geweest was namelijk met Fusion: The Next Level.
Las op de site dat ze nieuwe munten hebben met QR codes en dat de oude munten ingeruild kunnen worden maar als deze nog geldig zijn hoeft dat natuurlijk niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die metalen hebben ze volgens mij sowieso niet meer. Geen idee of je ze nog kunt wisselen, maar je kunt ze toch gewoon meenemen en als het niet kan geef je ze aan een bewaker na het feest? Gegarandeerd lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 19:37 
 

Showtek? Showtek!? SHOWTEK!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Showtek? Showtek!? SHOWTEK!!


Voor een moment gaf je even valse hoop :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is er nog niks bekends over wie BH gaat vervangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Is er nog niks bekends over wie BH gaat vervangen?

Er is sowieso maar heel weinig bekend. En dat vind ik ergens helemaal niet erg, heeft wel iets :P Beter maken ze niet eens een timetable bekend :P

Denk overigens niet dat men een andere DJ zoekt ter vervanging van BH, dat zou het niet in het Legends thema passen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 22:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel als het Showtek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 22:10 
 

Ach kom op, Showtek komt gewoon even hallo zeggen. Kerels staan een steenworp afstand geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ach kom op, Showtek komt gewoon even hallo zeggen. Kerels staan een steenworp afstand geboekt.

Dat feest is al geannuleerd :P Dus dat is in principe niet het geval.

Overigens denk ik niet dat de eventuele komst van Showtek ooit afhankelijk is geweest van het wegvallen van Brennan Heart :P Misschien allen iets lager, of een extra live-act ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 22:59 
 

Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
Ach kom op, Showtek komt gewoon even hallo zeggen. Kerels staan een steenworp afstand geboekt.

Dat feest is al geannuleerd :P Dus dat is in principe niet het geval.

Overigens denk ik niet dat de eventuele komst van Showtek ooit afhankelijk is geweest van het wegvallen van Brennan Heart :P Misschien allen iets lager, of een extra live-act ofzo.


Ik breng het ook niet in verband met Brenny ;).

Maar als ik daar volgende week sta, en Showtek staat daar en drukt op play.

Dan wordt ik helemaal gek :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
Ach kom op, Showtek komt gewoon even hallo zeggen. Kerels staan een steenworp afstand geboekt.

Dat feest is al geannuleerd :P Dus dat is in principe niet het geval.

Overigens denk ik niet dat de eventuele komst van Showtek ooit afhankelijk is geweest van het wegvallen van Brennan Heart :P Misschien allen iets lager, of een extra live-act ofzo.


Ik breng het ook niet in verband met Brenny ;).

Maar als ik daar volgende week sta, en Showtek staat daar en drukt op play.

Dan wordt ik helemaal gek :loving: .


Snap ik, dat gedeelte was ook meer gericht op Timothy :P

Overigens Showtek nooit live mogen aanschouwen, dat in dat licht zou ik het al wel graag willen :P Maar denk vooral dat de sfeer op het moment dat ze opkomen zo explodeert, dat kan niet anders dat geniaal zijn :D Ben ook erg benieuwd naar deze avond, ga zonder échte verwachtingen heen, ga alleen boven in een hoekje huilen als het meerendeel alsnog nieuw spul blijkt te zijn. Maar bij die gedachte wil ik niet eens erheen gaan, dus dat onderdruk ik xd
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten