stefaneke schreef:
Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
Ach kom op, Showtek komt gewoon even hallo zeggen. Kerels staan een steenworp afstand geboekt.
Dat feest is al geannuleerd

Dus dat is in principe niet het geval.
Overigens denk ik niet dat de eventuele komst van Showtek ooit afhankelijk is geweest van het wegvallen van Brennan Heart

Misschien allen iets lager, of een extra live-act ofzo.
Ik breng het ook niet in verband met Brenny

.
Maar als ik daar volgende week sta, en Showtek staat daar en drukt op play.
Dan wordt ik helemaal gek

.
Snap ik, dat gedeelte was ook meer gericht op Timothy
Overigens Showtek nooit live mogen aanschouwen, dat in dat licht zou ik het al wel graag willen

Maar denk vooral dat de sfeer op het moment dat ze opkomen zo explodeert, dat kan niet anders dat geniaal zijn

Ben ook erg benieuwd naar deze avond, ga zonder échte verwachtingen heen, ga alleen boven in een hoekje huilen als het meerendeel alsnog nieuw spul blijkt te zijn. Maar bij die gedachte wil ik niet eens erheen gaan, dus dat onderdruk ik
