Frontliner z'n set ja.wrote:Die grap is op zich niet zo heel grappig meer hoor.. Iets originelers mag zeker!!wrote:Frontliner.. en dan op z'n uiteindelijke X-Q hetzelfde draaien als op Legends.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Het was geen grap, ik ben er oprecht bang voor. Daarnaast; indien dergelijk gedrag wekelijks op een stage wordt vertoond, mag het wat mij betreft ook wekelijks bespot worden.wrote: Die grap is op zich niet zo heel grappig meer hoor.. Iets originelers mag zeker!!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik zoek 3 kaartjes... Iemand die mij kan helpen? 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Ik wil best helpen zoeken hoorwrote:Ik zoek 3 kaartjes... Iemand die mij kan helpen?
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Mooi. Ik weet namelijk niet waar ze liggen...wrote:Ik wil best helpen zoeken hoorwrote:Ik zoek 3 kaartjes... Iemand die mij kan helpen?
Ticketswap in de gaten houden: https://www.ticketswap.nl/30119/x-qlusive-legendswrote:Mooi. Ik weet namelijk niet waar ze liggen...wrote:Ik wil best helpen zoeken hoorwrote:Ik zoek 3 kaartjes... Iemand die mij kan helpen?
Ik verkoop m'n kaartje omdat ik moet tennissen de dag daarna. PM maar als je hem wilt hebben, dan kijk ik vanavond wie er gereageerd hebben en als er dan reacties zijn verkoop ik hem. Gekocht voor €53,60, voor minder gaat die niet weg.
EDIT: VERKOCHT.
Kom naar de radstake danwrote:Ik verkoop m'n kaartje omdat ik moet tennissen de dag daarna. PM maar als je hem wilt hebben, dan kijk ik vanavond wie er gereageerd hebben en als er dan reacties zijn verkoop ik hem. Gekocht voor €53,60, voor minder gaat die niet weg.
Hmmm ja, dat kan misschien nog wel. Nog ff kieken 
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Aanwezig 
Noooooooooooooo!!!
Vakantie geboekt met mijn vriendin op 05-10, om 02:00 vertrekken
Bewuste keuzen om wel dan op vakantie te gaan maar kan echt wel janken
Vakantie geboekt met mijn vriendin op 05-10, om 02:00 vertrekken
Chill, kan je nog paar uurtjes mee pikkenwrote:Noooooooooooooo!!!![]()
![]()
Vakantie geboekt met mijn vriendin op 05-10, om 02:00 vertrekken![]()
Luchtvaartmaatschappij bellen of je niet een vlucht later kan. Zondagmorgen ofzo. Of vlieg je naar IJsland ofzo, dan heb je maar een vlucht per dag.
Tunesiëwrote:Luchtvaartmaatschappij bellen of je niet een vlucht later kan. Zondagmorgen ofzo. Of vlieg je naar IJsland ofzo, dan heb je maar een vlucht per dag.
Gelukkig heb ik mijn zusje en haar vriend blij kunnen maken met de kaartjes
Welke munten worden er gebruikt in de HMH? Ik heb namelijk deze nog thuis liggen.

De laatste keer dat ik in de HMH ben geweest was namelijk met Fusion: The Next Level.
Las op de site dat ze nieuwe munten hebben met QR codes en dat de oude munten ingeruild kunnen worden maar als deze nog geldig zijn hoeft dat natuurlijk niet

De laatste keer dat ik in de HMH ben geweest was namelijk met Fusion: The Next Level.
Las op de site dat ze nieuwe munten hebben met QR codes en dat de oude munten ingeruild kunnen worden maar als deze nog geldig zijn hoeft dat natuurlijk niet
Die metalen hebben ze volgens mij sowieso niet meer. Geen idee of je ze nog kunt wisselen, maar je kunt ze toch gewoon meenemen en als het niet kan geef je ze aan een bewaker na het feest? Gegarandeerd lachen.
-
S
Showtek? Showtek!? SHOWTEK!!
Voor een moment gaf je even valse hoopwrote:Showtek? Showtek!? SHOWTEK!!
Is er nog niks bekends over wie BH gaat vervangen?
Er is sowieso maar heel weinig bekend. En dat vind ik ergens helemaal niet erg, heeft wel ietswrote:Is er nog niks bekends over wie BH gaat vervangen?
Denk overigens niet dat men een andere DJ zoekt ter vervanging van BH, dat zou het niet in het Legends thema passen
-
S
Ach kom op, Showtek komt gewoon even hallo zeggen. Kerels staan een steenworp afstand geboekt.
Dat feest is al geannuleerdwrote:Ach kom op, Showtek komt gewoon even hallo zeggen. Kerels staan een steenworp afstand geboekt.
Overigens denk ik niet dat de eventuele komst van Showtek ooit afhankelijk is geweest van het wegvallen van Brennan Heart
-
S
Ik breng het ook niet in verband met Brennywrote:Dat feest is al geannuleerdwrote:Ach kom op, Showtek komt gewoon even hallo zeggen. Kerels staan een steenworp afstand geboekt.Dus dat is in principe niet het geval.
Overigens denk ik niet dat de eventuele komst van Showtek ooit afhankelijk is geweest van het wegvallen van Brennan HeartMisschien allen iets lager, of een extra live-act ofzo.
Maar als ik daar volgende week sta, en Showtek staat daar en drukt op play.
Dan wordt ik helemaal gek
Snap ik, dat gedeelte was ook meer gericht op Timothywrote:Ik breng het ook niet in verband met Brennywrote:Dat feest is al geannuleerdwrote:Ach kom op, Showtek komt gewoon even hallo zeggen. Kerels staan een steenworp afstand geboekt.Dus dat is in principe niet het geval.
Overigens denk ik niet dat de eventuele komst van Showtek ooit afhankelijk is geweest van het wegvallen van Brennan HeartMisschien allen iets lager, of een extra live-act ofzo.
.
Maar als ik daar volgende week sta, en Showtek staat daar en drukt op play.
Dan wordt ik helemaal gek.
Overigens Showtek nooit live mogen aanschouwen, dat in dat licht zou ik het al wel graag willen