Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: X-Qlusive Legends
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Hardtraxxer
85 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Vergeet niet dat bij 10 years of Q-dance ook een tijdreis is gemaakt MET een qlubtempo setje en de artiesten deels 'tijdmachine' draaiden. Het was opbouwend. Ik verwacht een beetje hetzelfde effect deze keer.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Alternative wrote:Vergeet niet dat bij 10 years of Q-dance ook een tijdreis is gemaakt MET een qlubtempo setje en de artiesten deels 'tijdmachine' draaiden. Het was opbouwend. Ik verwacht een beetje hetzelfde effect deze keer.
Deels "tijdmachine" draaiden in een jaar waar de tijdmachine onderandere naar terug ging is niet zo raar :P
A
Hardtraxxer
85 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Miwer wrote:
Alternative wrote:Vergeet niet dat bij 10 years of Q-dance ook een tijdreis is gemaakt MET een qlubtempo setje en de artiesten deels 'tijdmachine' draaiden. Het was opbouwend. Ik verwacht een beetje hetzelfde effect deze keer.
Deels "tijdmachine" draaiden in een jaar waar de tijdmachine onderandere naar terug ging is niet zo raar :P
2005/2010 okeeee :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Behalve Zany en QT parade draaide die avond niemand oude nummers (voor die tijd oude nummers dan).
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
dawasiknie wrote:Behalve Zany en QT parade draaide die avond niemand oude nummers (voor die tijd oude nummers dan).
toen sprak men ook niet van raw hardstyle/early hardstyle bla bla bla

toen was hardstyle gewoon hardstyle
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
*zucht* feestfabriek, wat een feest was dat :$ :love:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Rickzel wrote:*zucht* feestfabriek, wat een feest was dat :$ :love:
vond het echt jammer dat het altijd zo stervensdruk bij dat reuzenrad was xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die top25. :loving:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
AniThing wrote:
dawasiknie wrote:Behalve Zany en QT parade draaide die avond niemand oude nummers (voor die tijd oude nummers dan).

De term Early Hardstyle wordt al langer gebruikt dan dit forum oud is. Sterker nog in die tijd had ik nog een radioshow die volledig op Early Hardstyle gericht was. Overigens was hardstyle in die tijd alles behalve gewoon hardstyle, er was volop discussie over nustyle en dat de nieuwe hardstyle zich af moest splitsen als genre. Raw Hardstyle was daarnaast dat jaar upcoming met de Loudness stage op Decibel en de Loudness in december.
Hardtraxxer
153 posts member since 2014
last seen Jul 2024
Grote kans dat Showtek komt tijden XQ

Q-dance zet contact interviews met de artiesten van XQ Legends online.
Dit is wat Zany zegt in het interview met Q over zijn XQ:

Can you tell something about how the evening was programmed music wise?
I love all kinds of music and Trance is one of these genres that give me inspiration.
This is why I decided to start the night with some trancy music, followed with early hardstyle stuff, hardstyle and hardcore.
The most special part of the night was our unique LIVE act together with Showtek.
It was called “The Donkeytek Show”. Maybe we should do this again ;-)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Dat stond hier ook al een aantal pagina's terug :P
Hardtraxxer
153 posts member since 2014
last seen Jul 2024
Oja lekker slim xd

Hoop wel dat de DJs toch een beetje schijt aan Q hebben en wat oude knallers er door gooien! Veel te lang geleden dat ik oude tunes van Technoboy en Pavo door een soundsystem zoals Q in de HMH gebruikt heb gehoord. Laat Heady en Wildstylez ook even een half uur als Project One knallen dan ben ik ook weer gelukkig..
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 58 minutes ago
AniThing wrote:

Nope
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
brennan heart kunnen we schrappen, hij heeft wegens gezondheids problemen alles voor september en oktober afgezegd
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Uurtje Showtek goeie vervanger.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Wie kan me helpen aan 2 tickets voor dit feest? :)
S
wootum wrote:Uurtje Showtek goeie vervanger.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Miwer wrote:brennan heart kunnen we schrappen, hij heeft wegens gezondheids problemen alles voor september en oktober afgezegd
Dat word dus of een Code Black, Toneshifterz, Outbreak als vervanger xd
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Destination wrote:
Miwer wrote:brennan heart kunnen we schrappen, hij heeft wegens gezondheids problemen alles voor september en oktober afgezegd
Ach zolang er oude brennan heart/blademasterz platen gedraaid worden mag je van mij truus van de ah nog neer zetten :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Destination wrote:
Dat denk ik dus juist niet. Dan zou Q-dance namelijk afbreuk doen aan het complete idee van X-Qlusive Legends, waar acts komen die hun eigen editie al hebben gehad.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Kan mooi worden opgevuld met een half uurtje Showtek en daarna Project One :loving:
Donateur
last seen Aug 2024
Destination wrote: Dat word dus of een Code Black, Toneshifterz, Outbreak als vervanger xd
Natuurlijk niet. Het is geen XQ BH..
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Wellicht dat ze de aanstaande XQ artiest er vast neerzetten (Frontliner/Zatox ofzo). Of gewoon niemand en een paar andere artiesten wat langer geven.
Donateur
last seen Aug 2024
Frontliner.. en dan op z'n uiteindelijke X-Q hetzelfde draaien als op Legends. xd
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
TiMOTHYb wrote:Frontliner.. en dan op z'n uiteindelijke X-Q hetzelfde draaien als op Legends. xd
Die grap is op zich niet zo heel grappig meer hoor.. Iets originelers mag zeker!!