Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:54 
 
Hardtraxxer

Vergeet niet dat bij 10 years of Q-dance ook een tijdreis is gemaakt MET een qlubtempo setje en de artiesten deels 'tijdmachine' draaiden. Het was opbouwend. Ik verwacht een beetje hetzelfde effect deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Alternative schreef:
Vergeet niet dat bij 10 years of Q-dance ook een tijdreis is gemaakt MET een qlubtempo setje en de artiesten deels 'tijdmachine' draaiden. Het was opbouwend. Ik verwacht een beetje hetzelfde effect deze keer.

Deels "tijdmachine" draaiden in een jaar waar de tijdmachine onderandere naar terug ging is niet zo raar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 18:47 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Alternative schreef:
Vergeet niet dat bij 10 years of Q-dance ook een tijdreis is gemaakt MET een qlubtempo setje en de artiesten deels 'tijdmachine' draaiden. Het was opbouwend. Ik verwacht een beetje hetzelfde effect deze keer.

Deels "tijdmachine" draaiden in een jaar waar de tijdmachine onderandere naar terug ging is niet zo raar :P


2005/2010 okeeee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Behalve Zany en QT parade draaide die avond niemand oude nummers (voor die tijd oude nummers dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Behalve Zany en QT parade draaide die avond niemand oude nummers (voor die tijd oude nummers dan).


toen sprak men ook niet van raw hardstyle/early hardstyle bla bla bla

toen was hardstyle gewoon hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*zucht* feestfabriek, wat een feest was dat :$ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
*zucht* feestfabriek, wat een feest was dat :$ :love:


vond het echt jammer dat het altijd zo stervensdruk bij dat reuzenrad was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die top25. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 12:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
dawasiknie schreef:
Behalve Zany en QT parade draaide die avond niemand oude nummers (voor die tijd oude nummers dan).


toen sprak men ook niet van raw hardstyle/early hardstyle bla bla bla

toen was hardstyle gewoon hardstyle

De term Early Hardstyle wordt al langer gebruikt dan dit forum oud is. Sterker nog in die tijd had ik nog een radioshow die volledig op Early Hardstyle gericht was. Overigens was hardstyle in die tijd alles behalve gewoon hardstyle, er was volop discussie over nustyle en dat de nieuwe hardstyle zich af moest splitsen als genre. Raw Hardstyle was daarnaast dat jaar upcoming met de Loudness stage op Decibel en de Loudness in december.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grote kans dat Showtek komt tijden XQ

Q-dance zet contact interviews met de artiesten van XQ Legends online.
Dit is wat Zany zegt in het interview met Q over zijn XQ:

Can you tell something about how the evening was programmed music wise?
I love all kinds of music and Trance is one of these genres that give me inspiration.
This is why I decided to start the night with some trancy music, followed with early hardstyle stuff, hardstyle and hardcore.
The most special part of the night was our unique LIVE act together with Showtek.
It was called “The Donkeytek Show”. Maybe we should do this again ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 12:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat stond hier ook al een aantal pagina's terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oja lekker slim xd

Hoop wel dat de DJs toch een beetje schijt aan Q hebben en wat oude knallers er door gooien! Veel te lang geleden dat ik oude tunes van Technoboy en Pavo door een soundsystem zoals Q in de HMH gebruikt heb gehoord. Laat Heady en Wildstylez ook even een half uur als Project One knallen dan ben ik ook weer gelukkig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
dawasiknie schreef:
Behalve Zany en QT parade draaide die avond niemand oude nummers (voor die tijd oude nummers dan).


toen sprak men ook niet van raw hardstyle/early hardstyle bla bla bla

toen was hardstyle gewoon hardstyle


Nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 17:18 
 
Hardtraxx Addict

brennan heart kunnen we schrappen, hij heeft wegens gezondheids problemen alles voor september en oktober afgezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 18:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uurtje Showtek goeie vervanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie kan me helpen aan 2 tickets voor dit feest? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 15:58 
 

wootum schreef:
Uurtje Showtek goeie vervanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
brennan heart kunnen we schrappen, hij heeft wegens gezondheids problemen alles voor september en oktober afgezegd


Dat word dus of een Code Black, Toneshifterz, Outbreak als vervanger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:21 
 
Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Miwer schreef:
brennan heart kunnen we schrappen, hij heeft wegens gezondheids problemen alles voor september en oktober afgezegd


Dat word dus of een Code Black, Toneshifterz, Outbreak als vervanger xd

Ach zolang er oude brennan heart/blademasterz platen gedraaid worden mag je van mij truus van de ah nog neer zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Miwer schreef:
brennan heart kunnen we schrappen, hij heeft wegens gezondheids problemen alles voor september en oktober afgezegd


Dat word dus of een Code Black, Toneshifterz, Outbreak als vervanger xd

Dat denk ik dus juist niet. Dan zou Q-dance namelijk afbreuk doen aan het complete idee van X-Qlusive Legends, waar acts komen die hun eigen editie al hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan mooi worden opgevuld met een half uurtje Showtek en daarna Project One :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 08:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Dat word dus of een Code Black, Toneshifterz, Outbreak als vervanger xd

Natuurlijk niet. Het is geen XQ BH..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 12:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wellicht dat ze de aanstaande XQ artiest er vast neerzetten (Frontliner/Zatox ofzo). Of gewoon niemand en een paar andere artiesten wat langer geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frontliner.. en dan op z'n uiteindelijke X-Q hetzelfde draaien als op Legends. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Frontliner.. en dan op z'n uiteindelijke X-Q hetzelfde draaien als op Legends. xd


Die grap is op zich niet zo heel grappig meer hoor.. Iets originelers mag zeker!!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten