Q-Dance 
Wat een walgelijke actie is dit.
Wat een walgelijke actie is dit.
Last edited by Fluxion on , edited 1 time in total.
Dit is eigenlijk ook wat ik ervan verwachtte. Ik denk dat de DJ's genoeg gevoel voor nostalgie hebben en vast wel veel ouder werk gaan draaien. Daarnaast zullen al die house bootlegs van b artiesten en ook al die bedroevende raw plaatjes van G4H en consorten waarschijnlijk (bijna) niet voorbij komen, aangezien de DJ's toch hun eigen werk gaan draaien.wrote:Beste Q-dancers,
We hebben meegelezen en we begrijpen jullie reactie. Toegegeven: bovenstaande bericht is wat kort door de bocht. We voelen ons dan ook genoodzaakt om te reageren en hier iets mee te doen.
De historie van X-Qlusive gaat 12 jaar terug. Op de eerste editie in 2002 presenteerden we een vroege vorm van hardstyle. In de daaropvolgende periode is het genre geëvolueerd tot de sound zoals we die nu kennen. Het is het sneller, melodieuzer en harder, maar nog steeds onmiskenbaar hardstyle.
X-Qlusive Legends is een eerbetoon aan hardstyle -van early tot nu- en wordt gevierd met alle iconen die een X-Qlusive Solo gehost hebben. We willen jullie graag gerust stellen: alle helden uit de trailer zullen acte de presence geven in de Blackbox. De avond wordt een muzikale reis, waarbij elke act zal putten uit zijn volledige collectie en tracks zal opduiken die voor hem/haar het genre gedefinieerd hebben. Dus: liefhebbers van de oudere hardstyle zullen zeker aan hun trekken komen in de Blackbox.
Wij hebben er zin in en zullen er zoals altijd alles aan doen om deze avond weer legendarisch te maken.
Groet,
Q-dance
Mooi! Nu overheerst er toch weer meer een gevoel van, ik moet gaanwrote:Beste Q-dancers,
We hebben meegelezen en we begrijpen jullie reactie. Toegegeven: bovenstaande bericht is wat kort door de bocht. We voelen ons dan ook genoodzaakt om te reageren en hier iets mee te doen.
De historie van X-Qlusive gaat 12 jaar terug. Op de eerste editie in 2002 presenteerden we een vroege vorm van hardstyle. In de daaropvolgende periode is het genre geëvolueerd tot de sound zoals we die nu kennen. Het is het sneller, melodieuzer en harder, maar nog steeds onmiskenbaar hardstyle.
X-Qlusive Legends is een eerbetoon aan hardstyle -van early tot nu- en wordt gevierd met alle iconen die een X-Qlusive Solo gehost hebben. We willen jullie graag gerust stellen: alle helden uit de trailer zullen acte de presence geven in de Blackbox. De avond wordt een muzikale reis, waarbij elke act zal putten uit zijn volledige collectie en tracks zal opduiken die voor hem/haar het genre gedefinieerd hebben. Dus: liefhebbers van de oudere hardstyle zullen zeker aan hun trekken komen in de Blackbox.
Wij hebben er zin in en zullen er zoals altijd alles aan doen om deze avond weer legendarisch te maken.
Groet,
Q-dance
Harder?In de daaropvolgende periode is het genre geëvolueerd tot de sound zoals we die nu kennen. Het is het sneller, melodieuzer en harder, maar nog steeds onmiskenbaar hardstyle.
Dat vond ik er ook al niet echt bij passenwrote:Harder?In de daaropvolgende periode is het genre geëvolueerd tot de sound zoals we die nu kennen. Het is het sneller, melodieuzer en harder, maar nog steeds onmiskenbaar hardstyle.
Verder wel netjes dat ze reageren.
Moet je eens nagaan wat voor hel dat alsnog wordt die avond als iedere artiest uit hun eigen jaar nummers gaan draaienwrote:Ik hoop van harte dat we over heel de avond een reis van het begin van hardstyle tot nu krijgen.