Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-Dance :sick:
Wat een walgelijke actie is dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Stakkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 18:00 
 
Hardtraxxer

Dit kan toch niet waar zijn ? Gvd wat heb ik spijt dat ik een kaartje heb gekocht als dit echt zo is.
Q-Dance bedankt :thumbdown: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat wordt geen kaartje kopen :lol:

hoop dat er niemand gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit belachelijk zeg :sick: , hopelijk bedenkt qdance zich nog.
Dit zou zo iets moois zijn, als het alleen maar sets waren vanuit hun Xq jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bovendien kan je de avond toch mooi opbouwen als je de artiesten allemaal in de blackbox zet. Dana laten openen met early, daarna Pavo & Zany verder met wat early en gaan opbouwen richting de periode na 2005. Daarna Technoboy SAIFAM plaatjes uit 2005-2008 laten draaien en vervolgens de artiesten die wat later in de scene kwamen laten draaien, oftewel HHZ, BH, WS en DBSTF. Vervolgens NC af laten sluiten. Misschien is de opbouw softer --> harder zo niet echt goed, maar zo ga je in een soort van tijdreis door jaren van de scene heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was van plan hier heen te gaan, omdat ik dacht dat het een early feestje zou worden, maar laat maar zitten nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beste Q-dancers,

We hebben meegelezen en we begrijpen jullie reactie. Toegegeven: bovenstaande bericht is wat kort door de bocht. We voelen ons dan ook genoodzaakt om te reageren en hier iets mee te doen.

De historie van X-Qlusive gaat 12 jaar terug. Op de eerste editie in 2002 presenteerden we een vroege vorm van hardstyle. In de daaropvolgende periode is het genre geëvolueerd tot de sound zoals we die nu kennen. Het is het sneller, melodieuzer en harder, maar nog steeds onmiskenbaar hardstyle.

X-Qlusive Legends is een eerbetoon aan hardstyle -van early tot nu- en wordt gevierd met alle iconen die een X-Qlusive Solo gehost hebben. We willen jullie graag gerust stellen: alle helden uit de trailer zullen acte de presence geven in de Blackbox. De avond wordt een muzikale reis, waarbij elke act zal putten uit zijn volledige collectie en tracks zal opduiken die voor hem/haar het genre gedefinieerd hebben. Dus: liefhebbers van de oudere hardstyle zullen zeker aan hun trekken komen in de Blackbox.

Wij hebben er zin in en zullen er zoals altijd alles aan doen om deze avond weer legendarisch te maken.

Groet,
Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Oftewel, Headhunterz gaat naast zn bigroom house tracks, Colors en United Kids Of The World ook Rock Civilization draaien.
Begin steeds meer zin te krijgen in C.R.A.F.T
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sluit me aan bij wat Robbin hier zegt. Dit had zo vet kunnen worden als een soort tijdreis.

Netjes van Q om nog even te reageren. Toch overheerst hier wel teleurstelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 19:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Beste Q-dancers,

We hebben meegelezen en we begrijpen jullie reactie. Toegegeven: bovenstaande bericht is wat kort door de bocht. We voelen ons dan ook genoodzaakt om te reageren en hier iets mee te doen.

De historie van X-Qlusive gaat 12 jaar terug. Op de eerste editie in 2002 presenteerden we een vroege vorm van hardstyle. In de daaropvolgende periode is het genre geëvolueerd tot de sound zoals we die nu kennen. Het is het sneller, melodieuzer en harder, maar nog steeds onmiskenbaar hardstyle.

X-Qlusive Legends is een eerbetoon aan hardstyle -van early tot nu- en wordt gevierd met alle iconen die een X-Qlusive Solo gehost hebben. We willen jullie graag gerust stellen: alle helden uit de trailer zullen acte de presence geven in de Blackbox. De avond wordt een muzikale reis, waarbij elke act zal putten uit zijn volledige collectie en tracks zal opduiken die voor hem/haar het genre gedefinieerd hebben. Dus: liefhebbers van de oudere hardstyle zullen zeker aan hun trekken komen in de Blackbox.

Wij hebben er zin in en zullen er zoals altijd alles aan doen om deze avond weer legendarisch te maken.

Groet,
Q-dance


Dit is eigenlijk ook wat ik ervan verwachtte. Ik denk dat de DJ's genoeg gevoel voor nostalgie hebben en vast wel veel ouder werk gaan draaien. Daarnaast zullen al die house bootlegs van b artiesten en ook al die bedroevende raw plaatjes van G4H en consorten waarschijnlijk (bijna) niet voorbij komen, aangezien de DJ's toch hun eigen werk gaan draaien.

Ben daarom nog steeds hoopvol op een vet feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ze hebben al verpest voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Beste Q-dancers,

We hebben meegelezen en we begrijpen jullie reactie. Toegegeven: bovenstaande bericht is wat kort door de bocht. We voelen ons dan ook genoodzaakt om te reageren en hier iets mee te doen.

De historie van X-Qlusive gaat 12 jaar terug. Op de eerste editie in 2002 presenteerden we een vroege vorm van hardstyle. In de daaropvolgende periode is het genre geëvolueerd tot de sound zoals we die nu kennen. Het is het sneller, melodieuzer en harder, maar nog steeds onmiskenbaar hardstyle.

X-Qlusive Legends is een eerbetoon aan hardstyle -van early tot nu- en wordt gevierd met alle iconen die een X-Qlusive Solo gehost hebben. We willen jullie graag gerust stellen: alle helden uit de trailer zullen acte de presence geven in de Blackbox. De avond wordt een muzikale reis, waarbij elke act zal putten uit zijn volledige collectie en tracks zal opduiken die voor hem/haar het genre gedefinieerd hebben. Dus: liefhebbers van de oudere hardstyle zullen zeker aan hun trekken komen in de Blackbox.

Wij hebben er zin in en zullen er zoals altijd alles aan doen om deze avond weer legendarisch te maken.

Groet,
Q-dance


Mooi! Nu overheerst er toch weer meer een gevoel van, ik moet gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 21:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
In de daaropvolgende periode is het genre geëvolueerd tot de sound zoals we die nu kennen. Het is het sneller, melodieuzer en harder, maar nog steeds onmiskenbaar hardstyle.

Harder? xd
Verder wel netjes dat ze reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Wat Q-Dance zegt is ook hetgeen wat ik er van verwacht had. Had eigenlijk setjes verwacht van elke DJ met tracks uit hun X-Qlusive jaar, maar als ze allemaal wat oudere tracks gaan draaien is dat beter natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm als ik het met XQ Noisecontrollers vergelijk; daar zat bijna al het oude spul in afgewisseld met nieuw. Als elke act het beperkt tot een aantal nieuwe platen, maar de nadruk legt op de platen waarmee ze bekend zijn geworden, is er toch niets aan de hand? Ik denk dat je dit bijvoorbeeld aan een DBSTF/HHz wel over kan laten (de eerstgenoemde draaiden een wereldset op de tijdmachine, en de tweede heeft al aangegeven dat hij er wel voor open zou staan; dit lijkt mij mogelijkheid nr. 1 daarvoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, ik hoop daar toch tracks te horen als Aiming 4 Ur Brain, D-Tuned en Left Some Anwserz van Heady bijvoorbeeld, maar ik denk dat het toch dan gauw de wat bekender oudere platen worden die je nu ook nog wel eens op feesten langs hoort komen zoals Sacrifice, Tonight, Psychedelic enz.

Een Wildstylez die ook wat platen van z'n Seizure alias meepakt zoals Drop the Beats Out en Rock the Sure Shot, ipv weer LDMF, Revenge en Blame it On the Music.

Begrijp me niet verkeerd, het zijn platen die ik nog erg graag luister en dolgraag live hoor, maar durf eens een keer echt wat oude (en voor velen) onbekendere platen te draaien. Dat je daar met een big smile staat van, verrassend dat hij dit draait!

We gaan het (misschien) zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 00:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Citaat:
In de daaropvolgende periode is het genre geëvolueerd tot de sound zoals we die nu kennen. Het is het sneller, melodieuzer en harder, maar nog steeds onmiskenbaar hardstyle.

Harder? xd
Verder wel netjes dat ze reageren.


Dat vond ik er ook al niet echt bij passen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 09:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sjezus wat heb ik tegenwoordig weinig met Q-dance zeg. Heel het jaar feesten met de meuk van tegenwoordig organiseren (wat opzich nog wel te begrijpen is). Maar nu hebben ze de uitgelezen kans om iets te doen met het Tijdmachine concept met muziek die je gewoon nauwelijks meer live kunt horen, maar waar nog ontzettend veel mensen van houden, krijg je dit. Mn hoop dan maar vestigen op de artiesten zelf, dat die er maar wat van gaan maken, als ik mn ticket dan nog niet verkocht heb. Q-Dance: jullie stellen me al weer teleur, hopelijk doen jullie hier nog wat mee.

EDIT: zie nu pas dat uitgebreidere bericht. Ik hoop van harte dat we over heel de avond een reis van het begin van hardstyle tot nu krijgen. Dana, Pavo en Zany met early, technoboy met Saifam platen, dbstf wildstylez NC en heady met muziek uit hun beste periode. Als ik muziek van hun van nu wil horen ga ik wel naar een van die andere ontelbare feesten.Na het lezen van dat bericht weer iets hoopvoller, verras me maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik hoop van harte dat we over heel de avond een reis van het begin van hardstyle tot nu krijgen.

Moet je eens nagaan wat voor hel dat alsnog wordt die avond als iedere artiest uit hun eigen jaar nummers gaan draaien :lol: Begin je de avond zo episch, sluit je de avond af met Wildstylez (2013) en daarna nog Brennan Heart (2014) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbelpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 10:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb je gelijk in, maar tot 2010/2011 heb je dan wel een geniale avond. En misschien dat er dan in de beatbox nog wat gaafs draait die laatste uurtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep je hebt gelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie zegt dat ze ook op volgorde van jaar draaien?
Lijkt me waarschijnlijker dat Zany of The Prophet afsluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance moet zich echt gaan schamen.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten