Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
RobertV schreef:
eerder belachelijk dat je op de verkeerde plek staat te roken. realiseer je even dat er ook mensen zijn die sigarettenrook niet lekker vinden..

juist, als we alles moet verbieden wat andere mensen hinderlijk kunnen vinden. Kunnen ze net zo goed stoppen met het organiseren met feesten.


Lees dit eens door zou ik zeggen:
Khadber schreef:
Het essentiele verschil is dat hiervoor een regel is ingesteld en voor die anderen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo ik ben net thuis weer, wat een fucking gruwelijk feestje :love: Had er gewoon helemaal niks verwacht dus tegenvallen kon het al niet, maar alles was gewoon GEWELDIG, en dit keer had Q eens niet bezuinigd op de show :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaide headhunterz nog een beetje goed voor het tijdstip? en durfde Zatox Psycho erop te leggen om 3 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Draaide headhunterz nog een beetje goed voor het tijdstip? en durfde Zatox Psycho erop te leggen om 3 uur?


Geen Psycho gehoord, wel Feel My Fire door Zatox en Magic door Headhunterz. En Haatmeneer kwam ook langs. Op zich niet zo heel veel nieuwe nummers gehoord gisteren. Kan me een nieuwe van Psyko Punkz herinneren (die ik zoals gewoonlijk slecht vind), verder bij Deepack nog 1 en in de set van DBSTF nog een nieuw nummer, verder niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:05 
 

wat een gruwelijk vet feest zeg!
mijn 1e XQ, en ik wil er zeker wel meer van zulke meemaken!
de stage was egt supernice, vooral ivm Qountdown, en gewoon de sfeer muziek, alles was nice!

en natuurlijk weer heerlijk om Deepack [en Dee-Block en S-Te-Pack] weer te horen, wat ging dat lekker zeg!

en dan natuurlijk lekker staan stampen met de hardtraxx peoplez!

op een schaal van 10, kreeg dit feest een dikke vette 10!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 10 wil ik nog weer net niet zeggen, maar Q-Dance begint 2011 in ieder geval op de manier zoals het 2009 in de HMH afsloot met X-Qlusive Holland. Gewoon keivet! Ja, toch wel ná Holland het beste feest in de HMH tot dusver! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo te horen hadden ze dit keer bezuinigd op livestream
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
zo te horen hadden ze dit keer bezuinigd op livestream

haha inderdaad, ze kunnen gewoon nooit alles goed doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt toch volgende week uitgezonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:38 
 

Q-Dance is snel trouwes :oh: de fotos staan al online: http://www.q-dance.nl/q/page/pictures_p ... -_22012011
beetje jammer alleen dat er weer geen HTérs op staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Millard Fillmore schreef:
Heerlijk feest was het!
Al vond ik de security wel flink aanwezig, erg jammer!


Ik las het al op PF ja, maar ik heb er zelf helemaal niks van gemerkt :lol:

Heb 1x gezien dat ze een jongen voor me op de rug tikten met de vraag of hij z'n peuk uit wou doen. En dat was om half 7 xd

Idd dat was voor ons, maar ik ben ook gevraagd op de wc's of ik drugs bij me had en moest me zakken leeg halen.
Ze ook aardig vaak langs zien lopen.
(Vindt het nog steeds mooi dat ik Jody Bernal daar zag lopen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:00 
 

mikeee schreef:
Vindt het nog steeds mooi dat ik Jody Bernal daar zag lopen)

wut? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mikeee schreef:
Vindt het nog steeds mooi dat ik Jody Bernal daar zag lopen)

wut? xd

Ja echt zat ook te kijken wtf...
Wou nog foto maken als bewijs maar loopt er net zo'n gast langs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:11 
 

en je weet zeker dat hij et was? :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en je weet zeker dat hij et was? :O

Ja heel zeker was niet de enigste die het opviel hoorde om mee heen iedereen al roepen "Heey Jody"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en je weet zeker dat hij et was? :O

headhunterz zij het ook op hyves volgens mij, dat die met jody ging/was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:22 
 

whahaha wat moet die kerel echt op zon feest xd
maarja, wel leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
RobertV schreef:
eerder belachelijk dat je op de verkeerde plek staat te roken. realiseer je even dat er ook mensen zijn die sigarettenrook niet lekker vinden..


Realiseer je ook dat mensen zweetlucht niet lekker vinden..
Realiseer je ook dat mensen dronken mensen niet leuk vinden..
Realiseer je ook dat mensen losgaande mensen niet leuk vinden..

Jemig zeg, je kan soms ook wel een té erge moraalridder zijn. :')

Dan vergas ik (onder andere) jou net als in de concentratie kamer bij zo'n feest. :corn:
Realiseer je ook dat mensen dood gaan niet leuk vinden..

Dus ja, wat boeit het.. dat je mensen mag dood vergassen staat niet in de wet. Of toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snapte je username nooit westlife. Na deze post; snap ik 'm volkomen.
God, wat een wazige vergelijkingen worden hier getrokken zeg!

Roken hoort er bij op een feest, niet over zeiken. Ook niet zeiken als je peuk uit moet, heb je soms. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me trouwens helemaal niet geërgerd aan Psyko Punkz, kan aan mijn mindset liggen maar ik vond het leuk. Yellow Minute, Feel The Rythm, en openen met Breathe, best nog lekker op los gegaan allemaal :P Gezelligste uurtje vond ik nog The Viper, tering wat heb ik toen nog staan lekker volgassen, zo heerlijk is dat om dan nog even alles eruit te persen xd En ja ik ook vond Dee-Block & S-Te-Pack wel erg vet, maar ik ben dit keer niet bezig geweest met welke dj bezig was en wat ze draaiden, ik heb gewoon voor 200% staan genieten van de mensen om me heen en het lekker losgaan op whatever er gedraaid werd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

So net ontwaakt en ben echt teeeeerring gaar! Maar wat een vet feest zeg niet normaal. Zal ff klein verslagje typen.

Rond half 11 kwamen we binnen, er stond geen rij en het fouilleren ging erg snel en soepel (Niet dat ik drugs bij had maar toch). Even de gebruikelijke huishoudelijke zaken gedaan en toen de zaal in gelopen. Isaac draaide wat early, Joy Kitikonti, S.E.X., Cocaine MF, Derb, Loving You etc. De gebruikelijke nummertjes, wel leuk om op te warmen. Ook nog heel ff naar Josh & Wesz gelopen boven maar het geluid was daar nog erg slecht dus meteen naar beneden voor de openingshow. Ze begonnen met een dikke negerin die MMA zong waarna het nummer werd afgespeeld. (Gelukkig als 1e, hadden we dat meteen gehad). Verder vond ik de openingsset erg matig. Het geluid klonk nog lang niet goed en ze draaiden niet echt de goeie nummers vond ik. Pluspunten waren wel Existence (DBSTF RMX), Loopmachine, Part of the Hard.
Na deze ietwat tegenvallende maar niet slechte openingsset was het de beurt aan Wildstylez. In deze set weinig verassingen gehoord maar het klonk allemaal wel goed voor het tijdstip. Onder andere The Human Soul en Complex Situation weer eens gehoord, verder natuurlijk al het nieuwe Digital Age spul (wederom tranen in mijn ogen bij Stardust en Breathe) en ook nog een aantal DBSTF platen maar weet zo niet meer welke.
Na Wildstylez mocht Zatox opdraaien en dat was meteen 2 versnellingen omhoog. Hij opende met To The Top wat een simpel maar wel sexy plaatje is, vooral de intro is echt beest! Verder nog een nieuwe mashup van Gangsta/The Future gehoord en de mashup van I Like it loud. Daarnaast ook nog Oxygen, Kickin' Ass, New Dimension, Delay Distortion, Discorecord (Heul vet!) en nog wat meer nummers. Helaas zat Zatox er niet echt lekker in want ik heb minimaal 3 overgangen gehoord waarbij de beatmatch ernaast liep dus het mixen viel een beetje tegen. Ach met zo'n sfeer en geluid kan ik dat nog wel door de vingers zien.
Na Zatox was het de beurt aan Isaac en dit was weer ff afremmen en terugschakelen naar zn 2. Speed of Sound, Lost in Music. Blegh. Na 10 minuten zijn we naar boven gegaan waar Deepack toen nog bezig was. Daar hoorde ik Under Attack dus dat smaakte naar meer. Ook nog ff met Alphaverb staan praten en Headz Will Be Bootlegged aangevraagd. Helaas gaf hij aan dat die exclusief voor de liveact was en dat er niet eens een draaibare versie van bestaat. Hij zei ook dat die waarschijnlijk nooit uit ging komen :( Helaas was Deepack toen klaar en begon Alphaverb, wat ook echt géén probleem was! Eerst nog ff met Marcel van Deepack staan ouwehoeren (het blijft gewoon een beest) en toen losgegaan op de set van Alphaverb! Wowowowow wat was dat VET!!! Hij opende met Energize :worship: Verder echt een hoop dikke platen gehoord waaronder een remix van Keep it Coming en een paar ID's. Bij Destination Nowhere stond de hele beatbox op zn kop en het was 1 grote polonaise. Verder nog You Try To Play Me gehoord, Substream, F*ck the Nice Guys, Harde Rag, WTF enz. Gewoon geweldig! Echt zwaar hard uit mn plaat gegaan en het was er ook kei rustig, ongeveer 100 echte liefhebbers stonden er en dat bewijst dat je met 100 man een groter feest kan bouwen dan met 8000 man, als je maar van de muziek houdt! Na een uurtje Alphaverb zijn we toch weer naar de grote zaal gegaan want het was tijd voor Dee-Block & S-Te-Pack LIVE
BAM!! Dat was zo mogelijk NOG vetter! Rock This Joint, I Wanna C U, Ride With Us, Sound Of The Thunder (Moest er ook van komen natuurlijk), Party Animal, afsluiten met X2X! Verder zat Shiverz er volgens mij ook nog in en alles was heerlijk gemixt. Oja en een kippevel momentje bij de Human Bootleg met Marcel op de mic (YEAH YEAHHH!!!) :thumbsup:
Ik ben vanaf het begin van de avond tot en met DBST-Pack nonstop zwaar hard los gegaan zonder drugs of iets. Toen begonnen de Psyko Punkz en daar had ik vooraf echt het minste van verwacht. Aan het begin van de set hoorde ik de Unleashed remix en die is stiekem toch eigenlijk best wel heul vet!!! Verder helaas wel al hun kutplaten gehoord zoals BassBoom, RaTaTa en Feel The Rhythm. Vreselijk en ook totaal niet gepast op het tijdstip van de avond. Gelukkig waren de hitjes na 25 minuten op en toen begonnen ze wat gevarieerder te draaien. Samara, Rawstyle, Reputation Game, Yellow Minute. Toch wel een goede 2e helft van hun set, waarbij ik ook bij een aantal platen weer vies hard ben losgegaan. Dit was het einde van de hardstyle en het was nu tijd voor The Viper met wat hardcore. oa. Masters of Hardcore anthem gehoord, Come As One, Evil Inside, Your Smile Remix. Het maakte allemaal niet meer uit, ik was door het dolle heen en had nog genoeg energie op mijn nuchtere maag! Nonstop staan hakken en stampen en toen om 7u eindelijk het licht aanging was dat eigenlijk nog te vroeg.

Al met al een geweldige nacht gehad en erg gezellig gehad met de vrienden. Goeie muziek gehoord, lekker geluid enz.

Pluspunten:
-Gezellige groep
-Sets
-Geluid (na 02.30u)
-Lasershow (Sodeknetter wat was die dik)
-Mixwerk

Minpunten:
-Matige openingsset DBSTF
-Mixwerk Zatox
-Psyko Punkz hitjes
-geluid voor 02.30

Eindcijfer: 9

Heerlijk feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat lul je, die remix van Unleashed is echt harde verkrachting. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat was eiggenlijk mis met het mixwerk van zatox?
als er al iets mis mee was heb ik dat neit gemerkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En BTW @ het begin en einde van Psyko Punkz: dat waren DBSTF die draaiden, dus neem je lof voor ze maar terug ;)

Een ding hebben ze goed gedaan: BassBoom en Dirty Sounds achter elkaar draaien. Want bij het begin van Bassboom ging ik pissen en tegen het einde van Dirty Sounds kwam ik terug :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:54 
 

Gangsterdwerg schreef:
verslagje

en waarom was jij niet op de meeting? :P
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten