Ow ja, en ik heb ook echt geen flauw idee van het tijdstipwrote:trouwes, toen ik en John ergens tussen 2 en 5 [ja sorry] een keer buiten zaal liepen in de gangen, leek het alsof het geluid was uitgevallen [paar keer], klopt daT?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
volges mij wilden we toen naar Mol [unity] toegaan, maar was die al weg.wrote:Ow ja, en ik heb ook echt geen flauw idee van het tijdstipwrote:trouwes, toen ik en John ergens tussen 2 en 5 [ja sorry] een keer buiten zaal liepen in de gangen, leek het alsof het geluid was uitgevallen [paar keer], klopt daT?
Waren we door de hal aan het lopen, is er opeens niks geluid meer uit de zaal..
En raketje halenwrote:volges mij wilden we toen naar Mol [unity] toegaan, maar was die al weg.
Zal wel tijdens HHZ zijn geweest of Isaac want toen was ik bij Alphaverb. Voor de rest alleen maar op de main en daar is het niet gebeurd toen ik erbij was.wrote:En raketje halenwrote:volges mij wilden we toen naar Mol [unity] toegaan, maar was die al weg.Maar was zowiezo na 4u volgens mij..
T
Man o Man wat was dit fucking dik
Met alphaverb met z'n alle in een treintje achter elkaar
Die sfeer die er was
Met alphaverb met z'n alle in een treintje achter elkaar
Die sfeer die er was
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:Man o Man wat was dit fucking dik![]()
Met alphaverb met z'n alle in een treintje achter elkaar![]()
Die sfeer die er was
ik is jaloers
Woehoeee, ik heb alweer beetje minder heimwee naar zaterdag nu ik weet dat ik het nog eens allemaal dubbel zo dik kan overdoen op Hard Bass met mn 'dinneke.
Maar toch het was zo ongelofelijk fantastisch, niet te geloven gewoon, nooit had ik dit verwacht van een feestje van dbstf
Al is het weer XQ: Headhunterz volgend jaar, ik zal er nog steeds bij zijn! Voor mij geen XQ meer missen...
Op deze manier is het idd een blijvertje.wrote:Woehoeee, ik heb alweer beetje minder heimwee naar zaterdag nu ik weet dat ik het nog eens allemaal dubbel zo dik kan overdoen op Hard Bass met mn 'dinneke.Maar toch het was zo ongelofelijk fantastisch, niet te geloven gewoon, nooit had ik dit verwacht van een feestje van dbstf
Al is het weer XQ: Headhunterz volgend jaar, ik zal er nog steeds bij zijn! Voor mij geen XQ meer missen...
Iemand die bij de set van Thilo & Evanti is geweest, ben wel benieuwd hoe die was.. 
T
Ik denk geen XQ HHZ, Denk een XQ NC of Brennan Heartwrote:Woehoeee, ik heb alweer beetje minder heimwee naar zaterdag nu ik weet dat ik het nog eens allemaal dubbel zo dik kan overdoen op Hard Bass met mn 'dinneke.Maar toch het was zo ongelofelijk fantastisch, niet te geloven gewoon, nooit had ik dit verwacht van een feestje van dbstf
Ik noemde maar 1 van de minst populaire dj's voor mezelf op, om te laten blijken dat ik er zowiezo heenga, maakt me geen flikker uit van wie het is, xq hhz was naar het schijnt het jaar ervoor ook al geweldig en deze weer, dusja xq is een blijvertje!wrote:Ik denk geen XQ HHZ, Denk een XQ NC of Brennan Heart
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
XQ Wasted Penguinz schijnt
Zal wel Noisecontrollers worden, of Brennan Heart.
G
houden ze die maar lekker in de USwrote:XQ Wasted Penguinz schijnt
G
en ook de livesets:
https://hardtraxx.com/search.ph ... mit=Zoeken
Net binnen gehaaldwrote:en ook de livesets:
Hopelijk komt de set zonder dat Q-dance radio gezeik ook binnen kort uit
T
Volgends mij komen ze nog altijd uit zwedenwrote:houden ze die maar lekker in de USwrote:XQ Wasted Penguinz schijnt
G
same thingwrote:Volgends mij komen ze nog altijd uit zwedenwrote:houden ze die maar lekker in de USwrote:XQ Wasted Penguinz schijnt
Who was there
Nobody has said they're going yet.