+1 die vond ik echt slecht. Was sowieso geen beweging meer in mij te krijgen maar goed.wrote:Wat lul je, die remix van Unleashed is echt harde verkrachting.
Vond het wel epic dat ze Magic draaide, ben toen wel nog los gegaan!
+1 die vond ik echt slecht. Was sowieso geen beweging meer in mij te krijgen maar goed.wrote:Wat lul je, die remix van Unleashed is echt harde verkrachting.
Over 3 kleine weekjes weer los!wrote:Ik wil terug naar zaterdag
Kzou bijna zeggen dat ze furrr gaanwrote:Foto's zien er weer geniaal uit, Daniël. Hebben goed op m'n lachspieren gewerkt deze ochtend
Op een feest zoals zaterdag zijn er geen limietenwrote:Kzou bijna zeggen dat ze furrr gaanwrote:Foto's zien er weer geniaal uit, Daniël. Hebben goed op m'n lachspieren gewerkt deze ochtend
De opbouw van de stage was vrij simpel, maar het zag er echt prachtig uit! Het leek vele malen specialer dan het eigenlijk was, 2 grote schermen boven de dj booth en aan de zijkanten die tl-lamp achtige constructies wat er gewoon super gaaf uitzagen. En ja de show was gewoon de hele avond af! Tot nog toe nergens een mooiere show zien neergezet worden, verbaasde me enorm. Hier is duidelijk gewoon echt mee bezig geweest om er wat geniaal van te maken, ook vele malen beter dan Fusion trouwens!wrote:De lichtmeneer heeft iig fijn op zn sodemieter gekregen na Qountdown, mooie lichtshow.
Rest van het podium is weer te schraal voor woorden.
Edit, valt toch wel mee blijkbaar, iig beter dan op Qountdown en Houseqlassics qua set-up.
Amen to that!wrote:De opbouw van de stage was vrij simpel, maar het zag er echt prachtig uit! Het leek vele malen specialer dan het eigenlijk was, 2 grote schermen boven de dj booth en aan de zijkanten die tl-lamp achtige constructies wat er gewoon super gaaf uitzagen. En ja de show was gewoon de hele avond af! Tot nog toe nergens een mooiere show zien neergezet worden, verbaasde me enorm. Hier is duidelijk gewoon echt mee bezig geweest om er wat geniaal van te maken, ook vele malen beter dan Fusion trouwens!wrote:De lichtmeneer heeft iig fijn op zn sodemieter gekregen na Qountdown, mooie lichtshow.
Edit, valt toch wel mee blijkbaar, iig beter dan op Qountdown en Houseqlassics qua set-up.
Je bedoelt die van Haatmeneer, nou het lijkt alsof er gewoon andere muziek is ondergezet. Dus niet de opgenomen track.wrote:Gek goede kwaliteit dat filmpje, maar voor een camera van rond de 2500 euro mag dat dan ook wel.
Ik weet niet, maar als het wel echt gewoon zo gefilmt is kan ik dat best begrijpen gezien de camera die hij zegt te hebben gebruikt.wrote:Je bedoelt die van Haatmeneer, nou het lijkt alsof er gewoon andere muziek is ondergezet. Dus niet de opgenomen track.wrote:Gek goede kwaliteit dat filmpje, maar voor een camera van rond de 2500 euro mag dat dan ook wel.
Gewoon vanuit de regie gefilmd met wsl live audio feed, ibo orgut is van Q-Dance zelf hewrote:Gek goede kwaliteit dat filmpje, maar voor een camera van rond de 2500 euro mag dat dan ook wel.
Lol helemaal niet aan gedacht man! Ben naderhand nog wel darkbeatz, nando en olijfboompje tegen gekomen. Op hard bass kom ik wel ff langs!wrote:en waarom was jij niet op de meeting?wrote:verslagje
Double Amen!wrote:Amen to that!wrote:De opbouw van de stage was vrij simpel, maar het zag er echt prachtig uit! Het leek vele malen specialer dan het eigenlijk was, 2 grote schermen boven de dj booth en aan de zijkanten die tl-lamp achtige constructies wat er gewoon super gaaf uitzagen. En ja de show was gewoon de hele avond af! Tot nog toe nergens een mooiere show zien neergezet worden, verbaasde me enorm. Hier is duidelijk gewoon echt mee bezig geweest om er wat geniaal van te maken, ook vele malen beter dan Fusion trouwens!wrote:De lichtmeneer heeft iig fijn op zn sodemieter gekregen na Qountdown, mooie lichtshow.
Zeker vetwrote:Heerlijke trackdie wil ik echt hebben