Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Wat lul je, die remix van Unleashed is echt harde verkrachting. :P

+1 die vond ik echt slecht. Was sowieso geen beweging meer in mij te krijgen maar goed.
Vond het wel epic dat ze Magic draaide, ben toen wel nog los gegaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil terug naar zaterdag :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Ik wil terug naar zaterdag :cry:

Over 3 kleine weekjes weer los! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foto's zien er weer geniaal uit, Daniël. Hebben goed op m'n lachspieren gewerkt deze ochtend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Foto's zien er weer geniaal uit, Daniël. Hebben goed op m'n lachspieren gewerkt deze ochtend :lol:

Kzou bijna zeggen dat ze furrr gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Foto's zien er weer geniaal uit, Daniël. Hebben goed op m'n lachspieren gewerkt deze ochtend :lol:

Kzou bijna zeggen dat ze furrr gaan :lol:


Op een feest zoals zaterdag zijn er geen limieten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De lichtmeneer heeft iig fijn op zn sodemieter gekregen na Qountdown, mooie lichtshow.
Rest van het podium is weer te schraal voor woorden.
Edit, valt toch wel mee blijkbaar, iig beter dan op Qountdown en Houseqlassics qua set-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De lichtmeneer heeft iig fijn op zn sodemieter gekregen na Qountdown, mooie lichtshow.
Rest van het podium is weer te schraal voor woorden.
Edit, valt toch wel mee blijkbaar, iig beter dan op Qountdown en Houseqlassics qua set-up.


De opbouw van de stage was vrij simpel, maar het zag er echt prachtig uit! Het leek vele malen specialer dan het eigenlijk was, 2 grote schermen boven de dj booth en aan de zijkanten die tl-lamp achtige constructies wat er gewoon super gaaf uitzagen. En ja de show was gewoon de hele avond af! Tot nog toe nergens een mooiere show zien neergezet worden, verbaasde me enorm. Hier is duidelijk gewoon echt mee bezig geweest om er wat geniaal van te maken, ook vele malen beter dan Fusion trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
De lichtmeneer heeft iig fijn op zn sodemieter gekregen na Qountdown, mooie lichtshow.
Rest van het podium is weer te schraal voor woorden.
Edit, valt toch wel mee blijkbaar, iig beter dan op Qountdown en Houseqlassics qua set-up.


De opbouw van de stage was vrij simpel, maar het zag er echt prachtig uit! Het leek vele malen specialer dan het eigenlijk was, 2 grote schermen boven de dj booth en aan de zijkanten die tl-lamp achtige constructies wat er gewoon super gaaf uitzagen. En ja de show was gewoon de hele avond af! Tot nog toe nergens een mooiere show zien neergezet worden, verbaasde me enorm. Hier is duidelijk gewoon echt mee bezig geweest om er wat geniaal van te maken, ook vele malen beter dan Fusion trouwens!


Amen to that! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gek goede kwaliteit dat filmpje, maar voor een camera van rond de 2500 euro mag dat dan ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Gek goede kwaliteit dat filmpje, maar voor een camera van rond de 2500 euro mag dat dan ook wel.


Je bedoelt die van Haatmeneer, nou het lijkt alsof er gewoon andere muziek is ondergezet. Dus niet de opgenomen track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
mikeee schreef:
Gek goede kwaliteit dat filmpje, maar voor een camera van rond de 2500 euro mag dat dan ook wel.


Je bedoelt die van Haatmeneer, nou het lijkt alsof er gewoon andere muziek is ondergezet. Dus niet de opgenomen track.

Ik weet niet, maar als het wel echt gewoon zo gefilmt is kan ik dat best begrijpen gezien de camera die hij zegt te hebben gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Gek goede kwaliteit dat filmpje, maar voor een camera van rond de 2500 euro mag dat dan ook wel.


Gewoon vanuit de regie gefilmd met wsl live audio feed, ibo orgut is van Q-Dance zelf he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Gangsterdwerg schreef:
verslagje

en waarom was jij niet op de meeting? :P

Lol helemaal niet aan gedacht man! Ben naderhand nog wel darkbeatz, nando en olijfboompje tegen gekomen. Op hard bass kom ik wel ff langs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja jou heb ik nog ff snel gezien idd! :D Vond de stage trouwens ook echt vet, simpel maar mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 16:26 
 

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
De lichtmeneer heeft iig fijn op zn sodemieter gekregen na Qountdown, mooie lichtshow.
Rest van het podium is weer te schraal voor woorden.
Edit, valt toch wel mee blijkbaar, iig beter dan op Qountdown en Houseqlassics qua set-up.


De opbouw van de stage was vrij simpel, maar het zag er echt prachtig uit! Het leek vele malen specialer dan het eigenlijk was, 2 grote schermen boven de dj booth en aan de zijkanten die tl-lamp achtige constructies wat er gewoon super gaaf uitzagen. En ja de show was gewoon de hele avond af! Tot nog toe nergens een mooiere show zien neergezet worden, verbaasde me enorm. Hier is duidelijk gewoon echt mee bezig geweest om er wat geniaal van te maken, ook vele malen beter dan Fusion trouwens!


Amen to that! :worship:

Double Amen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Moet wel heel gruwelijk geweest zijn dan :( ik vond de fusion stage namelijk al gruwelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:08 
 

dit nr @ deepack was btw egt gruwelijk:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
dit nr @ deepack was btw egt gruwelijk:


Hebben :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:20 
 

klinkt als een dikke remix van Martin Solveig & Dragonette - Hello :D

hier een vollediger filmpje er van:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track :D die wil ik echt hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Heerlijke track :D die wil ik echt hebben

Zeker vet :love: Doe maar snel free releasen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:04 
 

trouwes, toen ik en John ergens tussen 2 en 5 [ja sorry xd] een keer buiten zaal liepen in de gangen, leek het alsof het geluid was uitgevallen [paar keer], klopt daT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
trouwes, toen ik en John ergens tussen 2 en 5 [ja sorry xd] een keer buiten zaal liepen in de gangen, leek het alsof het geluid was uitgevallen [paar keer], klopt daT?

Kan ik me niet herinneren
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten