Bijna! 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Zit iemand te luisteren via Q-Dance radio, ik krijg namelijk de live uitzending niet te pakken?
Werkt nu wel, alleen valt het geluid bij mij continue weg
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
wat een kutstream.. niet eens waard dit op te nemen
de D-Block & Ste-fan Top10!!!!!!!!!!!!!!!!
10. D-Block & S-te-fan - Alone
10b. D-Block & S-te-Fan - Ruis Piepjes Parade (DJ Tool)
9. D-Block & S-Te-Fan Ft. Mc Villain - Keep it Coming
8. D-Block & S-te-fan - Ride With Uz (Original Mix)
7. D-Block & S-te-fan - Kingdom (Original Mix)
6. D-Block & S-te-Fan - Supernova
5. D-Block & S-te-fan - Together
4. D-Block & S-te-fan - Revelation
3. D-Block & S-tefan Ft. Mc Dv8 & Mc Villain - Decade of Dedication (Youtube Rip)
2. D-Block & S-te-Fan Ft. Mc Villain - Sound of the Thunder
1. D-Block & S-te-fan - War Cuz Im Hard (Original Mix)
10. D-Block & S-te-fan - Alone
10b. D-Block & S-te-Fan - Ruis Piepjes Parade (DJ Tool)
9. D-Block & S-Te-Fan Ft. Mc Villain - Keep it Coming
8. D-Block & S-te-fan - Ride With Uz (Original Mix)
7. D-Block & S-te-fan - Kingdom (Original Mix)
6. D-Block & S-te-Fan - Supernova
5. D-Block & S-te-fan - Together
4. D-Block & S-te-fan - Revelation
3. D-Block & S-tefan Ft. Mc Dv8 & Mc Villain - Decade of Dedication (Youtube Rip)
2. D-Block & S-te-Fan Ft. Mc Villain - Sound of the Thunder
1. D-Block & S-te-fan - War Cuz Im Hard (Original Mix)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Nog live reports ? 
en hoe is et daar, moet ik jaloers zijn? 
Zeker vet feestje, beter dat verwacht!
Hoe halen ze het in hun hoofd om die gasten met dat slappe geouwehoer om die tijd in te programmeren?
DBSTF&Deepack waren heel erg goed! Die hadden best na PP gemogen.
Anyhow; was vet feestje! Gezellige bedoeling, Alphaverb beukte lekker door!
Morgen krijgen jullie meer!
Hoe halen ze het in hun hoofd om die gasten met dat slappe geouwehoer om die tijd in te programmeren?
Top avond, meeting was echt Chill. PP niet echt mee gemaakt vol op alphaverp gebeukt toen. Laatste kwartier niet kunnen mee maken
iedereen was dood en moe nu lekker slapen
Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat ik na een feest het zo ontzettend met iemand eens was. Echt, je slaat de spijker op z'n kop!wrote:Zeker vet feestje, beter dat verwacht! Alleen die PP moeten dood.![]()
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Heerlijk feest was het!
Al vond ik de security wel flink aanwezig, erg jammer!
Ik las het al op PF ja, maar ik heb er zelf helemaal niks van gemerktwrote:Heerlijk feest was het!
Heb 1x gezien dat ze een jongen voor me op de rug tikten met de vraag of hij z'n peuk uit wou doen. En dat was om half 7
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Er is mij echt 5x gevraagd om m'n sigaret uit te doen, belachelijk haha.wrote:Ik las het al op PF ja, maar ik heb er zelf helemaal niks van gemerktwrote:Heerlijk feest was het!
Al vond ik de security wel flink aanwezig, erg jammer!![]()
Heb 1x gezien dat ze een jongen voor me op de rug tikten met de vraag of hij z'n peuk uit wou doen. En dat was om half 7
eerder belachelijk dat je op de verkeerde plek staat te roken. realiseer je even dat er ook mensen zijn die sigarettenrook niet lekker vinden..
Dat. Er is een rookverbod en ik vind het daarom ook niet gek dat er op gewezen wordt.wrote:eerder belachelijk dat je op de verkeerde plek staat te roken. realiseer je even dat er ook mensen zijn die sigarettenrook niet lekker vinden..
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Hahaha, hier kan ik alleen maar om lachen.wrote:eerder belachelijk dat je op de verkeerde plek staat te roken. realiseer je even dat er ook mensen zijn die sigarettenrook niet lekker vinden..
Realiseer je ook dat mensen zweetlucht niet lekker vinden..wrote:eerder belachelijk dat je op de verkeerde plek staat te roken. realiseer je even dat er ook mensen zijn die sigarettenrook niet lekker vinden..
Realiseer je ook dat mensen dronken mensen niet leuk vinden..
Realiseer je ook dat mensen losgaande mensen niet leuk vinden..
Jemig zeg, je kan soms ook wel een té erge moraalridder zijn. :')
Het essentiele verschil is dat hiervoor een regel is ingesteld en voor die anderen niet. Je kunt het moraalridder noemen, maar het is wat mij betreft gewoon een terecht punt.
Met wat voor kut uitspraken kom jij nou weer aanzetten. :')wrote:Realiseer je ook dat mensen zweetlucht niet lekker vinden..wrote:eerder belachelijk dat je op de verkeerde plek staat te roken. realiseer je even dat er ook mensen zijn die sigarettenrook niet lekker vinden..
Realiseer je ook dat mensen dronken mensen niet leuk vinden..
Realiseer je ook dat mensen losgaande mensen niet leuk vinden..
Jemig zeg, je kan soms ook wel een té erge moraalridder zijn. :')
Ik ruik liever zweetlucht dan rooklucht hoor.
@Khadber: idd
Volgens mij is openbare dronkenschap ook verboden. Drugsgebruik overigens ook. In een 30 kilometer zone, overschrijd je die grens zeker ook nooit dan?
Als je mensen dat terecht wil wijzen op hun fouten, dan vind ik dat die mensen eerst moeten zorgen dat ze zelf ook niet de fout in gaan. Tenminste, bij dit soort kleine vergrijpen als roken.
Als je mensen dat terecht wil wijzen op hun fouten, dan vind ik dat die mensen eerst moeten zorgen dat ze zelf ook niet de fout in gaan. Tenminste, bij dit soort kleine vergrijpen als roken.
Laat ook maar..wrote:Volgens mij is openbare dronkenschap ook verboden. Drugsgebruik overigens ook. In een 30 kilometer zone, overschrijd je die grens zeker ook nooit dan?
Openbaar dronkenschap gaat over dronken op straat, niet op een besloten feest. Drugsgebruik is overal verboden en als dat gezien wordt zul je hoogstwaarschijnljik er ook uitgeflikkerd worden.wrote:Volgens mij is openbare dronkenschap ook verboden. Drugsgebruik overigens ook. In een 30 kilometer zone, overschrijd je die grens zeker ook nooit dan?
Je kan het een klein vergrijp noemen, maar dat wil niet zeggen dat je het meteen hoeft te negeren. Als er gevraagd wordt niet te roken binnen en dat gebeurt wel vind ik het niet gek dat je er op gewezen wordt.
Maar we moeten natuurlijk wel allemaal rebels er tegenin gaan.
juist, als we alles moet verbieden wat andere mensen hinderlijk kunnen vinden. Kunnen ze net zo goed stoppen met het organiseren met feesten.wrote:eerder belachelijk dat je op de verkeerde plek staat te roken. realiseer je even dat er ook mensen zijn die sigarettenrook niet lekker vinden..
Who was there
Nobody has said they're going yet.