Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: X-Qlusive B-Front
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vond het overal echt top, tot half 5 was het voor een modern hardstylefeest wat mij betreft muzikaal perfect, met een uitstekende balans tussen oud en nieuw en melodieus en raw (Digital Punk/Adaro kon me alleen totaal niet boeien). Vanaf Ran-D kon het me echt voor geen meter meer schelen, alleen in de High Voltage set zaten nog wel een aantal interessante losse nummers. Laatste half uur was echt afzien. Ik ga al 7 jaar naar feesten toe en al 7 jaar krijg ik op ieder fucking feest weer dezelfde afsluitnummers te horen. Flikker op man, kom gewoon een keer met wat nieuws ipv de 231021ste keer Jieeha ofzo te draaien.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
dawasiknie wrote:Ik vond het overal echt top, tot half 5 was het voor een modern hardstylefeest wat mij betreft muzikaal perfect, met een uitstekende balans tussen oud en nieuw en melodieus en raw (Digital Punk/Adaro kon me alleen totaal niet boeien). Vanaf Ran-D kon het me echt voor geen meter meer schelen, alleen in de High Voltage set zaten nog wel een aantal interessante losse nummers. Laatste half uur was echt afzien. Ik ga al 7 jaar naar feesten toe en al 7 jaar krijg ik op ieder fucking feest weer dezelfde afsluitnummers te horen. Flikker op man, kom gewoon een keer met wat nieuws ipv de 231021ste keer Jieeha ofzo te draaien.
doot doot
Artiest
83 posts member since 2013
last seen Nov 2025
WAT EEN AVOND! Hopelijk iedereen tevreden met het draaien van Your Life remix... ;)

Even stukje spam inzake mijn kippenvelmomentje... :innocent:
View on Facebook
R
Hardtraxxer
113 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Die nieuwe collab van B-Front en Digital Punk klonk zo op het eerste gehoor ook belachelijk dik. geloof dat ie iets van Take It Back ofzo gaat heten. maar kan het ook verkeerd hebben.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Jones wrote: Hopelijk iedereen tevreden met het draaien van Your Life remix... ;)
:thumbsup: :loving:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 9 minutes ago
Bizar, wat een nacht was dit. :loving:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Jones wrote:WAT EEN AVOND! Hopelijk iedereen tevreden met het draaien van Your Life remix... ;)
Was lekker inderdaad, wel jammer dat Luna hem vrij snel weer eruit draaide voor ik dacht Get Hit, is natuurlijk ook geen overgang :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat een feest! Baal alleen ontzettend dat het bij de bar zo lang duurde, daardoor de helft van 2-Sidez gemist zo ongeveer. Nomansland wel meegekregen gelukkig :loving:

Weet iemand trouwens hoe het afgelopen is met die kerel die iets voor half 7 out ging midden voor de stage en dan een paar meter naar achter? Zag er niet best uit, duurde ook erg lang voor de EHBO erbij was.

+++ Donkey Rollers, B-Freqz
+++ Ontzettend veel liefhebbers, grandioze sfeer
++ B-Front vs Zany vs The Pitcher
++ Geluid in beide zalen
++ Hardtraxx meeting

-- Kluisjes, die van mij moest worden opgebroken met een schroevendraaier waardoor Melvin en ik de eerste 5/10 minuten van de opening van achter in de zaal hebben meegemaakt
- Gladheid
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Shoutout naar de gozer die het VIP balkon vol liep te kotsen en in slaap viel toen zijn vriendin weg wilde gaan. :lol:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Prachtig feestje gehad! Wij kwamen al vrij vroeg aan dus gelijk maar even de Beatbox meegepakt waar heel wat klassiekers werden gedraaid, sfeer was gelijk al dikke prima.

Luna & Jones openden prima. De opening van B-Front was een en al kippenvel. Godverdomme wat mooi was dat. Iedereen schreeuwde mee en alleen maar lachende gezichten. Ook erg genoten van de andere sets, waaronder A2 Records en B-Frontliner. Donkey Rollers was ook leuk, maar ik heb daar vrij weinig mee, dus toen even een rustmomentje gepakt en ook even gekeken bij Requiem. Gelijk weggegaan, ik had het idee dat daar alleen maar anabooltjes waren. Brengt toch een hele andere sfeer met zich mee. De rest van Donkey Rollers en Fusion meegekeken van het balkon, werd vanaf dat moment moe. Toch prima vermaakt :)
Ran-D vond ik best prima draaien, maar ik keek vooral uit naar B-Freqz. Leuk setje en prima vermaakt. Laatste uur niet meegekregen omdat we icm reistijden en onze vermoeidheid de bus van 6.15 hebben gepakt. Oh ja, de meetup was ook wel lachen, ook al kende ik bijna niemand.

Tot snel :beer:

Edit: HMH is echt een toplocatie. Minpunt is inderdaad de gladheid. En de doorstroom recht achter de grote zaal bij de wc's. Er zijn veel meer wc's waar heel veel ruimte is, maar goed.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Fuzzylogic wrote: -- Kluisjes, die van mij moest worden opgebroken met een schroevendraaier waardoor Melvin en ik de eerste 5/10 minuten van de opening van achter in de zaal hebben meegemaakt
Sorry Tom :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Leuk weetje dat B-Front 8 verschillende shirts heeft aangehad. Elke keer moeten wisselen, omdat die baas zo hard los ging
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
H4RDSTYL3RR wrote:Shoutout naar de gozer die het VIP balkon vol liep te kotsen en in slaap viel toen zijn vriendin weg wilde gaan. :lol:
:lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
Iemand trouwens nog die raveoma gezien op de tribune? Ze stond gewoon te stampen bij Ran-D :lol: :lol:
Ik heb haar alleen met snapchat opgenomen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Ik wil de pret niet bederven, maar je weet in ieder geval dat het nooit meer beter dan dit gaat worden in je feestcarriere. Of er moet ooit een tijdmachine met alle groten namen in de HMH komen ofzo. Dus daar zijn we mooi klaar mee, je wordt bedankt Bob :mad:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
dubbele post sorry hihi
I
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Pommer wrote:Ik wil de pret niet bederven, maar je weet in ieder geval dat het nooit meer beter dan dit gaat worden in je feestcarriere. Of er moet ooit een tijdmachine met alle groten namen in de HMH komen ofzo. Dus daar zijn we mooi klaar mee, je wordt bedankt Bob :mad:
Haha. Dat was ook mijn gedachte inderdaad :worship:
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
DIT. WAS. ZO. GEWELDIG.

(L) (L) (L) (L) (L)

ZANY - SQUARED
ZANY - ANIMATED AUDIO
HIGH VOLTAGE - BOMBS AWAY
DONKEY ROLLERS - CHAOS
TONESHIFTERZ & NITROUZ - ORIGINS OF LIFE
ZANY - WORSHIP
ALLE B-FRONT & 2SIDEZ PLATEN

EN NOG ZO VEEL MEER WAAR IK NU ZO GAUW EVEN NIET MEER OP KOM.

sorry dat ik zo schreeuw, maar ik was een beetje enthousiast. DOEI :loving:
Last edited by ramon038 on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Jones wrote:WAT EEN AVOND! Hopelijk iedereen tevreden met het draaien van Your Life remix... ;)
Uitmixen na de eerste climax... bozer kan je me niet maken.

Nee geintje natuurlijk, was geweldig om hem voor het eerst live te mogen meemaken :worship:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Zany die Euphoria draait :cry: :cry: heerlijk
B
urbandesigner wrote:Zany die Euphoria draait :cry: :cry: heerlijk
Op Hard Bass ook al :worship: godverdomme wat vet :cry:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Ojaaa wat goed, thanks voor de reminder, was het bijna vergeten.

Terugdenkend echt zo veel fantastische platen gehoord buiten B-Front's eigen nummers: Euphoria, Chaos, Thunderbeats Re-amp, Voice of Consiense, Chaos, Justice 4 All, Animated Audio, Dark Symphony, La Nuit Noire, Under Attack, Bombs Away, Shiverz etc. :loving:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik was pissen tijdens Euphoria en When Angels Cry :cry: :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Pommer wrote:
Ojaaa wat goed, thanks voor de reminder, was het bijna vergeten.

Terugdenkend echt zo veel fantastische platen gehoord buiten B-Front's eigen nummers: Euphoria, Chaos, Thunderbeats Re-amp, Voice of Consiense, Chaos, Justice 4 All, Animated Audio, Dark Symphony, La Nuit Noire, Under Attack, Bombs Away, Shiverz etc. :loving:
+1. Machtig :love:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Of er moet ooit een tijdmachine met alle groten namen in de HMH komen ofzo.
Dus ongeveer wat XQ Legends was? :whistle: