Ik vond het overal echt top, tot half 5 was het voor een modern hardstylefeest wat mij betreft muzikaal perfect, met een uitstekende balans tussen oud en nieuw en melodieus en raw (Digital Punk/Adaro kon me alleen totaal niet boeien). Vanaf Ran-D kon het me echt voor geen meter meer schelen, alleen in de High Voltage set zaten nog wel een aantal interessante losse nummers. Laatste half uur was echt afzien. Ik ga al 7 jaar naar feesten toe en al 7 jaar krijg ik op ieder fucking feest weer dezelfde afsluitnummers te horen. Flikker op man, kom gewoon een keer met wat nieuws ipv de 231021ste keer Jieeha ofzo te draaien.
doot dootwrote:Ik vond het overal echt top, tot half 5 was het voor een modern hardstylefeest wat mij betreft muzikaal perfect, met een uitstekende balans tussen oud en nieuw en melodieus en raw (Digital Punk/Adaro kon me alleen totaal niet boeien). Vanaf Ran-D kon het me echt voor geen meter meer schelen, alleen in de High Voltage set zaten nog wel een aantal interessante losse nummers. Laatste half uur was echt afzien. Ik ga al 7 jaar naar feesten toe en al 7 jaar krijg ik op ieder fucking feest weer dezelfde afsluitnummers te horen. Flikker op man, kom gewoon een keer met wat nieuws ipv de 231021ste keer Jieeha ofzo te draaien.