Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond het overal echt top, tot half 5 was het voor een modern hardstylefeest wat mij betreft muzikaal perfect, met een uitstekende balans tussen oud en nieuw en melodieus en raw (Digital Punk/Adaro kon me alleen totaal niet boeien). Vanaf Ran-D kon het me echt voor geen meter meer schelen, alleen in de High Voltage set zaten nog wel een aantal interessante losse nummers. Laatste half uur was echt afzien. Ik ga al 7 jaar naar feesten toe en al 7 jaar krijg ik op ieder fucking feest weer dezelfde afsluitnummers te horen. Flikker op man, kom gewoon een keer met wat nieuws ipv de 231021ste keer Jieeha ofzo te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik vond het overal echt top, tot half 5 was het voor een modern hardstylefeest wat mij betreft muzikaal perfect, met een uitstekende balans tussen oud en nieuw en melodieus en raw (Digital Punk/Adaro kon me alleen totaal niet boeien). Vanaf Ran-D kon het me echt voor geen meter meer schelen, alleen in de High Voltage set zaten nog wel een aantal interessante losse nummers. Laatste half uur was echt afzien. Ik ga al 7 jaar naar feesten toe en al 7 jaar krijg ik op ieder fucking feest weer dezelfde afsluitnummers te horen. Flikker op man, kom gewoon een keer met wat nieuws ipv de 231021ste keer Jieeha ofzo te draaien.

doot doot
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 20:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

WAT EEN AVOND! Hopelijk iedereen tevreden met het draaien van Your Life remix... ;)

Even stukje spam inzake mijn kippenvelmomentje... :innocent:
https://www.facebook.com/JonesMusicNL/v ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 20:37 
 
Hardtraxxer

Die nieuwe collab van B-Front en Digital Punk klonk zo op het eerste gehoor ook belachelijk dik. geloof dat ie iets van Take It Back ofzo gaat heten. maar kan het ook verkeerd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
Hopelijk iedereen tevreden met het draaien van Your Life remix... ;)


:thumbsup: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar, wat een nacht was dit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
WAT EEN AVOND! Hopelijk iedereen tevreden met het draaien van Your Life remix... ;)


Was lekker inderdaad, wel jammer dat Luna hem vrij snel weer eruit draaide voor ik dacht Get Hit, is natuurlijk ook geen overgang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest! Baal alleen ontzettend dat het bij de bar zo lang duurde, daardoor de helft van 2-Sidez gemist zo ongeveer. Nomansland wel meegekregen gelukkig :loving:

Weet iemand trouwens hoe het afgelopen is met die kerel die iets voor half 7 out ging midden voor de stage en dan een paar meter naar achter? Zag er niet best uit, duurde ook erg lang voor de EHBO erbij was.

+++ Donkey Rollers, B-Freqz
+++ Ontzettend veel liefhebbers, grandioze sfeer
++ B-Front vs Zany vs The Pitcher
++ Geluid in beide zalen
++ Hardtraxx meeting

-- Kluisjes, die van mij moest worden opgebroken met een schroevendraaier waardoor Melvin en ik de eerste 5/10 minuten van de opening van achter in de zaal hebben meegemaakt
- Gladheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shoutout naar de gozer die het VIP balkon vol liep te kotsen en in slaap viel toen zijn vriendin weg wilde gaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig feestje gehad! Wij kwamen al vrij vroeg aan dus gelijk maar even de Beatbox meegepakt waar heel wat klassiekers werden gedraaid, sfeer was gelijk al dikke prima.

Luna & Jones openden prima. De opening van B-Front was een en al kippenvel. Godverdomme wat mooi was dat. Iedereen schreeuwde mee en alleen maar lachende gezichten. Ook erg genoten van de andere sets, waaronder A2 Records en B-Frontliner. Donkey Rollers was ook leuk, maar ik heb daar vrij weinig mee, dus toen even een rustmomentje gepakt en ook even gekeken bij Requiem. Gelijk weggegaan, ik had het idee dat daar alleen maar anabooltjes waren. Brengt toch een hele andere sfeer met zich mee. De rest van Donkey Rollers en Fusion meegekeken van het balkon, werd vanaf dat moment moe. Toch prima vermaakt :)
Ran-D vond ik best prima draaien, maar ik keek vooral uit naar B-Freqz. Leuk setje en prima vermaakt. Laatste uur niet meegekregen omdat we icm reistijden en onze vermoeidheid de bus van 6.15 hebben gepakt. Oh ja, de meetup was ook wel lachen, ook al kende ik bijna niemand.

Tot snel :beer:

Edit: HMH is echt een toplocatie. Minpunt is inderdaad de gladheid. En de doorstroom recht achter de grote zaal bij de wc's. Er zijn veel meer wc's waar heel veel ruimte is, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
-- Kluisjes, die van mij moest worden opgebroken met een schroevendraaier waardoor Melvin en ik de eerste 5/10 minuten van de opening van achter in de zaal hebben meegemaakt


Sorry Tom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk weetje dat B-Front 8 verschillende shirts heeft aangehad. Elke keer moeten wisselen, omdat die baas zo hard los ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

H4RDSTYL3RR schreef:
Shoutout naar de gozer die het VIP balkon vol liep te kotsen en in slaap viel toen zijn vriendin weg wilde gaan. :lol:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand trouwens nog die raveoma gezien op de tribune? Ze stond gewoon te stampen bij Ran-D :lol: :lol:
Ik heb haar alleen met snapchat opgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik wil de pret niet bederven, maar je weet in ieder geval dat het nooit meer beter dan dit gaat worden in je feestcarriere. Of er moet ooit een tijdmachine met alle groten namen in de HMH komen ofzo. Dus daar zijn we mooi klaar mee, je wordt bedankt Bob :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dubbele post sorry hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:53 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik wil de pret niet bederven, maar je weet in ieder geval dat het nooit meer beter dan dit gaat worden in je feestcarriere. Of er moet ooit een tijdmachine met alle groten namen in de HMH komen ofzo. Dus daar zijn we mooi klaar mee, je wordt bedankt Bob :mad:


Haha. Dat was ook mijn gedachte inderdaad :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:53 
 
Hardtraxx Elite

DIT. WAS. ZO. GEWELDIG.

(L) (L) (L) (L) (L)

ZANY - SQUARED
ZANY - ANIMATED AUDIO
HIGH VOLTAGE - BOMBS AWAY
DONKEY ROLLERS - CHAOS
TONESHIFTERZ & NITROUZ - ORIGINS OF LIFE
ZANY - WORSHIP
ALLE B-FRONT & 2SIDEZ PLATEN

EN NOG ZO VEEL MEER WAAR IK NU ZO GAUW EVEN NIET MEER OP KOM.

sorry dat ik zo schreeuw, maar ik was een beetje enthousiast. DOEI :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
WAT EEN AVOND! Hopelijk iedereen tevreden met het draaien van Your Life remix... ;)


Uitmixen na de eerste climax... bozer kan je me niet maken.

Nee geintje natuurlijk, was geweldig om hem voor het eerst live te mogen meemaken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany die Euphoria draait :cry: :cry: heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 22:23 
 

urbandesigner schreef:
Zany die Euphoria draait :cry: :cry: heerlijk

Op Hard Bass ook al :worship: godverdomme wat vet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 22:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Zany die Euphoria draait :cry: :cry: heerlijk

Ojaaa wat goed, thanks voor de reminder, was het bijna vergeten.

Terugdenkend echt zo veel fantastische platen gehoord buiten B-Front's eigen nummers: Euphoria, Chaos, Thunderbeats Re-amp, Voice of Consiense, Chaos, Justice 4 All, Animated Audio, Dark Symphony, La Nuit Noire, Under Attack, Bombs Away, Shiverz etc. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was pissen tijdens Euphoria en When Angels Cry :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
urbandesigner schreef:
Zany die Euphoria draait :cry: :cry: heerlijk

Ojaaa wat goed, thanks voor de reminder, was het bijna vergeten.

Terugdenkend echt zo veel fantastische platen gehoord buiten B-Front's eigen nummers: Euphoria, Chaos, Thunderbeats Re-amp, Voice of Consiense, Chaos, Justice 4 All, Animated Audio, Dark Symphony, La Nuit Noire, Under Attack, Bombs Away, Shiverz etc. :loving:


+1. Machtig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Of er moet ooit een tijdmachine met alle groten namen in de HMH komen ofzo.


Dus ongeveer wat XQ Legends was? :whistle:
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten