Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een grandioos feest was dit zeg, alles klopte aan deze avond.
Hulde voor Bob, deze avond heeft hij meer dan verdiend!

Daarbij ook veel gezellige hardtraxxers gezien en gesproken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:51 
 
Hardtraxxer

Indyy schreef:

- Gladde vloer



Dit.

Zag op een gegeven moment iemand die letterlijk aan het schaatsen was lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Zo wat heb ik genoten zeg!!! Dank voor iedereen die hier aanwezig was!!
Echt bijna alles kunnen draaien (heb teveel muziek haha vandaar ook dat ik de laatste set wat tracks eerder uitmixte.. Wilde ze toch nog een stukje laten horen ivm de tijd)

Mijn mooiste avond!! Ik wilde dat even hier laten weten omdat ik toch altijd top support krijg van de meeste van jullie!!!! Thanks

Geweldig om je zo te zien genieten op het podium! Ik heb genoten van de avond. :) Echt heel goed ingevuld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een avond was dit :woot:

Rond kwart over 11 binnen met een biertje, dus was lekker vroeg. Jones en Luna vanaf de tribune bekeken. Leuke opwarmer.. 10 minuutjes voor de opening naar beneden gegaan. Dit was met afstand de beste intro die ik ooit heb meegemaakt, echt iets magisch, met Mysterias, de lasers en het publiek dat alles meezong. Kippenvel ^^ Verder onder meer gehoord: Musical Analysis, Inner Creativity, Undiscovered, Corssin' Over, Blackness, State of Perfection.

S-Sidez was prima. Leuk om dit een keer te zien, Nomansland is wel heel vet ^^

Vervolgens A2 Records. Ik vond hier Alpha2 erg buiten de boot vallen, draaide op de Tonight Remix na volgens mij alleen tracks van hun nieuwe album. Ik had wel gehoopt op wat oudere tracks van hun eigenlijk. Adaro had het weer lekker op z'n heupen met teasen en Digital Punk draaide leuke tracks. Opening met For The Girls is sowieso prima ^^ Verder onder meer gehoord: Under Attack, Bolivia, Worth Fighting For, Elements, Dark Symphony, Retaliate With Hate, Das Weite Land, Das Ganze Felt, Rock Now (Zo, die is vet! :D ), Liberate, Tormented. Digital Punk draaide ook nog een nieuwe solo en een nieuwe collab met B-Front (wat ik me kan herinneren, erg vet deze). Nieuwe tracks van Hard Driver & B-Front kwam dacht ik ook hier voorbij, maar weet het niet zeker..

Daarna de beurt aan de 2 live-sets B-Frontliner en Donkey Rollers. Ik vond B-Frontliner wel de vetste van de 2. Die tracks hebben op zichzelf staande een hele aparte sound. Was vooral erg blij met Auditory Nerve en World Outside. Donkey Rollers draaide onder meer Innocent, Immeasurebly, Total Domination, So You Wanna Be Hardcore, Donkey. Mooie afwisseling tussen echte oude tracks en iets recenter werk.

Vervolgens de beurt aan Zany en The Pitcher.. Vond deze set meer dan prima. Ze draaiden onder meer La Nuit Noir, Animated Audio, Which Wolf To Feed, Victims of the Same World, Noctus Noa, Octavius Augustus Remix, Those Summer Nights, Watch Yourself Remix, De Staat - Witch Dokter (Had deze nog nooit echt serieus geluisterd, maar wat fijn :) ) Al met al weer een fijne afwisseling tussen oud en nieuw werk :)

Toen de beurt aan Ran-D voor het nieuwe werk. Freqz kwam ook alvast even langs voor wat plaatjes (Wolfpack, Getting Off). Vond deze set heel sterk.. Volgens mij opende ze met Rebirth, The Message ook fijn om weer eens langs te horen komen :). Verder onder meer FCK EDM, Prodigy - Voodoo People (Ran-D bootleg), Illusion, I'm a Criminal, Executiner Style (Outro :drool:), Military, Dark Moon, Our Soul voor bij horen komen. Ook nog een nieuwe collab tussen Ran-D en B-Front geloof ik?

B-Freqz daarna was weer prima. Ben blij dat ze Psycho ondertussen een beetje aan het editen zijn, de originele versie al 1000 keer gehoord denk ik. Verder geen nieuw werk gehoord (denk ik), al met al blijft er in hun huidige tracks genoeg variatie zitten om het leuk te houden.

Afsluiter was was voor High Voltage. Onder meer Bomby Away, Chemical, Everything Changes, Karate Kidz en Witch gehoord. Met de hardcore was ik zelf eigenlijk wel een beetje klaar mee, kende er verder ook niet zoveel van. Herkende niet zoveel, Dominator album wel voorbij horen komen.

Al met al op muzikaal gebied een heel goede avond gehad. Feesten zouden vaker moeten zijn op deze manier: Combineren van oud en nieuw werk, alles door elkaar. Op deze manier in ieder geval geen standaard setjes voorbij horen komen. Minpuntje was alleen dat de CDJ's een paar keer leken te haperen, terwijl dit niet de bedoeling was. Tijdens de A2 set drukte iemand geloof ik ook nog de verkeerde cue in ofzo. Maar dat mocht de pret verder niet drukken, X-Qlusive B-Front is meer dan geslaagd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Last minute toch nog aanwezig kunnen zijn. Weliswaar pas rond 00.30 binnen vanwege een feestje in het dorp en rond 5.00 weer weg, maar heb er totaal geen spijt van gehad. Wat. Een. Feest. :worship:.
Enige minpunt aan het feest vond ik de platenkeuze van Alpha² tijdens de A2 Records set. Digital Punk daarentegen haalde wel een aantal lekkere oude tracks uit de kast. Speciale vermelding voor Elements, echt genieten om die voorbij te horen komen :love:. De rest van de avond bijna alleen maar dikke platen gehoord.

Was m'n eerste keer in de HMH. Het geluid was echt top en overal had je lekker de ruimte om los te gaan. Vloer was al vrij snel behoorlijk glad, maar heb daar tijdens het lopen en losgaan eigenlijk weinig hinder aan ondervonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 17:35 
 

kevin-field schreef:
Minpuntje was alleen dat de CDJ's een paar keer leken te haperen, terwijl dit niet de bedoeling was.


Emergency loop denk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
kevin-field schreef:
Minpuntje was alleen dat de CDJ's een paar keer leken te haperen, terwijl dit niet de bedoeling was.


Emergency loop denk?


Juist ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 18:13 
 
Hardtraxxer

Meerdere positieve verhalen over Donkey Rollers hier gelezen.
Terecht, naar mijn mening, maar mis "Justice 4 all" in de verhalen.
Wat klapt deze er live toch lekker op.. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivarus schreef:
Meerdere positieve verhalen over Donkey Rollers hier gelezen.
Terecht, naar mijn mening, maar mis "Justice 4 all" in de verhalen.
Wat klapt deze er live toch lekker op.. :bomb:


Klopt, maar dat was sowieso samen met 2-Sidez wat mij betreft het hoogtepunt van de avond. Ook Chaos waar echt live een gigantische drive in zit en die kicks die echt mee helpen om die drive te verzorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen zin om een lange review of iets te schrijven, dus hier moet je het maar mee doen :P heerlijke avond gehad, al merk ik wel dat een hele avond HS mij op het randje is. Alpha2 draaiden de A2 set dood en Ran-D vond ik echt pure zaad, maar voor de rest heerlijke muziek gehoord. Zelfs Digital Punk deed goed mee, Dark Symphony :loving: 2-Sidez geniaal, en om Bombs Away nog door de HMH te horen, jezus...topsfeer ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was ook zo mooi :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 18:36 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Teeering wat stond die kerel met de krulletjes van Alpha2 vdk te draaien zeg.


Tering, die stond een partij gekke bekken te trekken en te kronkelen op dat podium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was een heel dik feest vooral B-Front solo, 2Sidez, B-Frontliner & Donkey Rollers :worship: A2 viel me eigenlijk nogal tegen, teveel nieuwe platen. Tijdens Ran-D & B-Freqz mooi op de tribune gezeten, ideaal dat dat kan. Had tijdens B-Freqz op wat nieuw platen gehoord, maar waren de recente releases + de hitjes (zo ongeveer al hun platen dus :P)

Vond het aanbod van eten niet fantastisch, was ook al veel op toen ik wilde gaan eten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 18:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Goed om te lezen dat het vet was! Kon er zelf niet bij zijn helaas.

Heeft er trouwens iemand nog een mooi boekje voor mij die na afloop uitgedeeld zijn? Eerste keer dat mijn naam in zoiets staat namelijk, dus zou een leuk hebbedingetje zijn :$

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weet iemand of de livesets nog online komen? Mocht dat zo zijn vraag ik me wel af of die van DR vrijgegeven wordt, doen ze eigenlijk nooit helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik doe ff alleen de plus en minpunten

++++ 2-sidez :worship: en Degos en Re-done :worship: Toen hun the world is yours draaiden :love:
+++ Bob, B-freqz, Donkey Rollers, Phutere noize en de meet
++ HMH, Personeel, Ran-d en sfeer
+ de rest van de sets
- Moeheid van me zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Dit was ook zo mooi :loving:



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een nacht :loving: Zo ontzettend veel kippenvelmomentjes gehad. 2-sidez, B-Frontliner en het Fusion-blok staken er wel bovenuit zeg! Gaaf om So You Wanna Be Hardcore eens te horen. Sfeer bij B-Front opener zat er al meteen goed in, doordat de hele zaal meedeed bij Mysterias.



Vond Alpha Twins de set best wel naar beneden halen door veel nieuw (album?)materiaal te draaien. Ook ontzettend jammer dat Which Wolf To Feed na de eerste climax uitgemixt werd, had die zo graag willen horen (komt nog wel, maar toch). En wat blijft dat geluid in de HMH toch goed!

Bedankt Bob, voor een van de meest geniale feesten waar ik geweest ben (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit wat een avond. Voor mij toch wel het beste feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Geluid, sfeer, muziek, echt alles klopte. Ook heel vet om meteen met zoveel hardtraxxers te hebben gesproken. Verbaasde me er ook over hoe hard die early nummers en vooral donkey rollers wel niet gingen. Grootste minpunt (en enige) van de avond was dat wanneer je naar de wc ging of iets je waarschijnlijk weer een dik nummer mist. (dark moon niet gehoord :cry: )

Bedankt bob en hardtraxx voor deze heerlijke avond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een feest :worship:
Zooooooveel oude platen gehoord. Wat briljant :loving:
Geluid was natuurlijk top, de sfeer zat er goed in en het aantal liefhebbers was onverwacht groot.

Toch wel een van de betere feesten uit m'n carriëre. Bedankt iedereen voor de leuke sfeer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Weet iemand of de livesets nog online komen? Mocht dat zo zijn vraag ik me wel af of die van DR vrijgegeven wordt, doen ze eigenlijk nooit helaas.


Bij The One Man Army wel, dus denk/hoop dat het hier ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beste feest ooit! Geweldige sfeer, heerlijke platen gehoord, fijne locatie en het voordeel dat dit goed te bereizen viel met het OV. Top geluid en ook vooral fijn dat er lekker veel ruimte was om los te gaan. Intens genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een geweldige avond gehad, heerlijk om de hele discografie van deze rode baas mogen gehoord te hebben :love:

Mijn verslag staat hier online:

https://partyflock.nl/report/13140:X-Qlusive
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een godsgruwelijk vet feest zeg. Lekker opgewarmd met Jones & Luna, daarna die briljante opening, wat een sfeer, wat een kippenvel. Heerlijke mix van oud en nieuw de hele avond door en de sfeer was fenomenaal. Zo moet er vaker gedraaid worden. HMH geluid met oude platen.

De live-acts waren geweldig, b-frontliner weer genieten en wat gaan die Donkey Rollers kicks toch hard :drool: :bomb: En 2-sidez, fenomenaal! :loving:

Alpha twins vielen erg buiten de boot, deden niet echt mee met de rest en draaiden gewoon wat nieuwe plaatjes, vond ik wel wat jammer. Phuture noize even opgezocht en dat ging ook wel erg lekker hoor :o
Had persoonlijk iets minder met de platen die The Pitcher erop gooide, wat zany en bob deden was gewoon heerlijk. Ook nog even bij Degos & Re-done geweest en dat was ook niet mis. Alleen was het boven echt veel te glad, je poten werden veel te snel moe omdat je super gecontroleerd los moest gaan om niet keihard op je plaat te gaan. Toch maar weer naar beneden vertrokken toen.
Ran-D was bij vlagen heerlijk en soms ook wat matiger. B-Freqz was gewoon weer lekker knallen, tempo ging ook eindelijk wat hoger, lekker setje.

En dat laatste half uurtje hardstyle, wauw :love: Bombs away!! :loving: :bomb: En dan ook nog witch, al die andere klappers van bob en everything changes & the fourth kind :drool: Heb de grond niet aangeraakt dat half uur. Hardcore deel was mij teveel breaks, maar paar leuke nummers en toch nog even lekker de laatste grammetjes energie eruit gehakt. Jiiiihhaaaaaaaaaa :yay:

Gta Ripper schreef:
Zag op een gegeven moment iemand die letterlijk aan het schaatsen was lol.

Haha, denk dat ik dat was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier nog wat beelden vanaf de tribune


Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten