Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking vet trouwens hoe snoeihard het linksvoor los ging tijdens Bombs Away :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 23:08 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Fucking vet trouwens hoe snoeihard het linksvoor los ging tijdens Bombs Away :worship:

Er stonden allemaal raw-mondkapjes achter mij.
Ik vies hard juichen.. die lui me aankijken van 'wtf?'
En toen........... ASIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ASIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 23:10 
 
Hardtraxxer

Heb filmpje gemaakt van opening van X-Qlusive B-Front.

https://www.facebook.com/LeonStrijker/v ... 6009422530

Krijg toch echt elke keer weer kippenvel als ik hem bekijk! (L) :$ :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gvd wat een feest!! zo erg staan genieten de hele avond. Alle platen die ik wou horen zijn voorbij gekomen, ik was zo bang dat sleepwalker niet meer gedraaid zou worden, maar tijdens set met high voltage kwam die (L) (L) (L) daarnaast de nieuwe plaat van digital punk (of de collab met b-front las ik net) klonk zooo dik.

Daarnaast was ik postief verrast door ran-d, wat is voodoo people toch vet, ook al is het een 1 op 1 kopie, is de melody echt perfect voor een hs track, en wat zitten de tracks van ran-d toch goed in elkaar. en wat is de toch de hmh vet! nieuwe lievelings locatie, geluid :drool: ook blij dat ik nog ff naar degos & re-done ben geweest die ook best dikke TL hadden.

Set van de avond was voor mij toch b-frontliner, wat maken deze dudes toch geweldige platen. en hoe geweldige was die intro van b-freqz, heerlijke reversed bass, iedereen om ons heen zo van: woaa wat is deze g! heb hem de hele tijd op, als ik wist hoe je facebook filmpjes kon delen had ik het hier gepost, heerlijk :love:

oh ja, hulde naar deluzion, die remix klonk erg vet door de speakers! sterke plaat en lekkere tracklist

oh man, beter dan dit wordt het niet hoor... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Baaaaaahbaaaaaah :worship:

Wat valt er nog te zeggen? Wat een gruwelijk vette avond was dit zeg, heb tijdens GOD even extra moeten knipperen want er ontstond toch wat oogvocht :$

Het was verder erg gezellig, en Jordi wat kun jij sexy dansen. Zumba lesje nemen samen? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:08 
 

klapstoel schreef:
GODVERDOMME MOOI FEESTJE GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
DIT. WAS. ZO. GEWELDIG.

(L) (L) (L) (L) (L)

sorry dat ik zo schreeuw, maar ik was een beetje enthousiast. DOEI :loving:


^
Jammer dat Qapital anthem niet meer gedraaid is :/


Als ik dan nog even mag zeuren: die kick edit van Smack my Derb was echt om te huilen :lol:
Verder is alles al genoemd en was het erg gezellig enzo dusja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Jammer dat Qapital anthem niet meer gedraaid is :/


Worth fighting for? Die is wel voorbij gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Als ik dan nog even mag zeuren: die kick edit van Smack my Derb was echt om te huilen :lol:
Verder is alles al genoemd en was het erg gezellig enzo dusja.


Dit is de Uber Mash-Up van Warface en Freqz, ook met Don't Get Back en Get Hit erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Of er moet ooit een tijdmachine met alle groten namen in de HMH komen ofzo.


Dus ongeveer wat XQ Legends was? :whistle:


Haha, soort van idd. Alleen mogen Donkey Rollers niet ontbreken als er ooit een feest als beste ooit bestempeld moet worden :$ En B-Front eigenlijk ook niet.

Norther66 schreef:
Fothermucker schreef:
Jammer dat Qapital anthem niet meer gedraaid is :/


Worth fighting for? Die is wel voorbij gekomen


Die is idd gedraaid ja. En wat ging Godz Powerrr ook hard, die kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gta Ripper schreef:
Indyy schreef:
- Gladde vloer

Dit.

Zag op een gegeven moment iemand die letterlijk aan het schaatsen was lol.

Ow, dit kan ik wel eens geweest zijn... Handjes op de rug en schaatsen naar de bar!

En euh, wat was dit een geweldig feest! Heb echt een topavond gehad, bedankt B-Front! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net toen Worth Fighting For werd gedraaid gingen we wat eten halen, dus snel de zaal ingerend om even mee te stampen en daarna lekker een broodje kroket naar binnen gewerkt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Fuzzylogic schreef:
Fucking vet trouwens hoe snoeihard het linksvoor los ging tijdens Bombs Away :worship:

Heerlijk ook hoe dat groepje hardtraxxers elkaar aankeken toen die ingemixt werd.

:yes: Dat was heel onverwachts. Ik kon het gewoon even niet geloven toen ik hem hoorde. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Fothermucker schreef:
Jammer dat Qapital anthem niet meer gedraaid is :/


Worth fighting for? Die is wel voorbij gekomen


Nee die van 2016, schijnt ook van Digital Punk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 08:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn.. Ik raak echt maar niet uitgepraat over dit feest!! Dit was echt zo geniaal goed. Ik heb gewoon niet één nummer gehoord waarvan ik dacht, meh. Hulde voor B-Front, wat een geweldige nacht was dit zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens echt geweldig om die emotie van B-Front te zien tijdens B-Freqz. Op een gegeven moment stond 'ie met z'n handen achter z'n hoofd de zaal in te kijken en wat tegen zichzelf te praten, volgens mij koste het hem moeite om niet een traantje te laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Net toen Worth Fighting For werd gedraaid gingen we wat eten halen, dus snel de zaal ingerend om even mee te stampen en daarna lekker een broodje kroket naar binnen gewerkt :yes:


was zo mooi hoe uitgeput je weer terug kwam lopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 10:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nogsteeds nagenieten, kippenvel als ik eraan terug denkt. Briljant gewoon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 10:31 
 
Hardtraxxer

X-Qlusive Holland 2009 stond altijd op 1 bij mij kwa indoor feesten maar deze komt heel dicht in de buurt :worship:
Muzikaal gezien kon het voor mij niet beter. Genoten vanaf luna&jones t/m nosferatu! Maar het meeste genoten van Bfront zelf! Wat heeft hij toch een stapel geweldige platen! Kan je makkelijk een avond mee vullen en dan hou je nog platen over.
HMH (L) wat een geluid! Daardoor is de sfeer overal ook super :thumbup:
Kan er een heel verhaal van maken maar dit was gewoon GEWELDIG! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 12:13 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk feest was dit, na XQ Legends zeker mijn beste feest ooit!
Daardoor ook ongeveer alleen pluspunten voor dit feest ^^

++++ B-Front, de opening met Mysterias :drool:
+++ HMH
+++ 2-Sidez :loving: , B-Frontliner, Donkey Rollers
+++ Digital Punk, heel blij verrast door zijn trackkeuze, een aparte vermelding waard!
++ Zany & The Pitcher, Adaro
+ Luna & Jones, Ran-D, B-Freqz, High Voltage/Nosferatu

- Geen Atrocity (B-Front Remix) gehoord, of heb ik deze gemist? :cry:
- Alpha2 die ongeveer enkel nieuwe tracks draaiden, smetje op de avond waarbij alle andere artiesten zich boven verwachting goed aan het concept hielden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

De eerste keer 2-Sidez, tering wat dik zeg. Die kicks :D
Die Pulse stond ook een partij te genieten tijdens die set zeg, geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zware dag vandaag... maar oh oh wat was het gaaf !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
WAT EEN AVOND! Hopelijk iedereen tevreden met het draaien van Your Life remix... ;)

Even stukje spam inzake mijn kippenvelmomentje... :innocent:
https://www.facebook.com/JonesMusicNL/v ... =2&theater


Like ik je filmpje stuur je iets later een verzoek om ook je pagina te liken. xd
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 16:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad. Eerste keer HMH

Als een van de eersten binnen, check en fouilleren gingen snel. Gelijk door gegaan naar de garderobe, allemaal dikke prima.
Begonnen bij Dragan e.d. wat me toch iets tegenviel. Ze draaiden vooral hitjes en mixten met het Technoboy tempo. Ook lagen ze bij Tonight > Shiverz er compleet naast. Maar het was niet vervelend, leuk om er even in te komen. Blame It On The Music blijft leuk.

Vervolgens naar Jones en Luna die een dik setje neerzette, genoeg goede platen gehoord. Uiteindelijk de opening van B-Front en daarbij 2-Sidez. Allemaal superdik. Wel jammer dat het geluid even haperde tijdens de aankondiging van B-Front. Die 2-Sidez kicks klonken magistraal door de HMH.
Vervolgens A2 en B-Front wat een afwisselend setje was. Zat er telkens net lekker in en dan komt er weer een moderne plaat tussendoor van DP of A2. Ook Bolivia hoefde van mij niet. Apparatuur deed het ook niet echt door vast te lopen tijdens Die Ganze Welt (die ze vervolgens nog eens draaiden) en uit te vallen bij DP.
Vervolgens B-Frontliner, wat gewoon dikke prima was. Hun nieuwe platen klonken ook goed.
Daarna kwam dan Donkey Rollers, waar ik heel erg naar uitkeek. Helaas was dit de grootste tegenvaller van de avond. Alleen de nieuwe platen werden gedraaid. Het enige leuke was dan die Showtek Kwartjes mix, Justice For All en voor mij persoonlijk de Fusion Of Sound 2010 edit. Het allerbeste was nog Chaos eindelijk live horen. Maarja naar die uitspatting maar naar t balkon gegaan om wat te eten want beter werd het niet. Dat eetstandje stond dan ook stampensvol, dus maar even daarnaast een "ambachtelijk broodje kroket" gehaald, waar niemand in de rij stond.
Begin van Fusion Records net gemist. Helaas want ik hoorde Victims Of The Same World vanaf de tribune. Maar dit setje was ook redelijk wisselvallig. Die nieuwe platen van The Pitcher zijn gewoon lachwekkend. Zitten soms mooie melodieeen tussen maar dan die stuiterkicks er tussen... Pluspunten waren wel Noctus Noa, Euphoria en Blackout Remix en vast nog wel een paar waar ik nu even niet op kom.

Vervolgens Ran-D & B-Front. Had er al niet veel van verwacht maar het was best vermakelijk van tijd tot tijd. The Message, Rebirth Anthem, Firestarter, Getting Off e.d. blijven wel leuk. Wat wel vervelend was, was het niveau van VDK mensen en anabooltjes op dit moment. De. Hele. Tijd. werd er tegen je aan gebeukt. En op dit punt was het ook enorm druk, mede doordat de 2e zaal dicht ging.
B-Freqz heb ik niet veel van mee gekregen maar daar had ik al geen zin in nadat ze vercrackte edits van Ghost Town en Delusion draaiden.
Vervolgens was High Voltage met B-Front wel een enorm dik setje. Veel dikke platen en altijd mooi om Melvin achter de decks te zien losgaan. Bombs Away door de HMH was ook wel even dik. Wel jammer dat B-Front even gehaast Universe en Scary Noises er doorheen deed en niet gewoon de volle platen draaide.
Nosferatu maakte het mooi af. When Angels Cry, Minimix 2, Dominator Anthem, I Will Have That Power Remix, Jiieehhaa Remix en Strange Man In Mask zijn allemaal prima platen.

Al met al echt een superfeest maar ik merk toch dat als je een set mixt met oude en enorm nieuwe platen dat het het setje niet altijd goed doet. Tenzij je het goed opbouwt natuurlijk.

Ohja ook nog een douw gekregen van een bewaker uit het niets. Ik liep met een maat naar de wc's uit de zaal. Groepje bewakers liep net de zaal in, ik loop door de rechterdeuren en sta minstens op 2 meter afstand van ze, krijg ik opeens een duw en ze lopen daarna vrolijk door de linkerdeuren (om even te laten zien dat er afstand tussen zat en wij niet in de weg liepen). Die vent zag er ook wel uit als zo'n simpel patsertje, kon zo tussen de rest van de anabooltjes.

+++ De HMH incl geluid, snelle service aan de bar, snel binnen e.d.
+++ B-Front, 2-Sidez, B-Frontliner, B-Front & High Voltage, Jones & Luna
+++ Donkey Rollers - Chaos man man :love:
++ Gezelligheid met de groep
++ Veel goede oude nummers
+ Ran-D & B-Front
+ Drukte, had prima ruimte op tijdens Ran-D & B-Freqz na.
+ Da Syndrome & Nolz, deden het prima.
+ Ramon z'n opmerking over de melkboer

+/- A2 en Fusion, toch meer van verwacht, die nieuwe platen killde voor mij de sfeer.

--- Het VDK gehalte, misschien lag het aan waar ik stond (mid voor, links voor) maar het waren meer wel dan niet.
--- Anabolen, sommigen die ook bij het bovenste horen. Maar abnormaal veel met hun lelijke wijven die denken dat ze overal door moeten beuken. Had liever dat er zoals in het begin meer liefhebbers rondom stonden, zoals bij 2-Sidez
-- Stoere bewakers
-- MC Zany & MC DV8. Op een gegeven moment vielen de Mic's uit. Wat een rust en vrede toen. Je kan wel merken dat Zany erg in dat freestyle wereldje zit, maar hou dat aub buiten Donkey Rollers.
- Gladheid en plakkerigheid van tijd tot tijd.
- Waarom zo moeilijk doen met 2 munten voor een bier, het enige wat ik voor een munt zag was Thee/Koffie, kom op zeg :lol:
- Donkey Rollers, B-Freqz

De HMH, geweldige locatie, en met deze muziekjes was dat helemaal lekker. Top feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
+++ snelle service aan de bar

Ik vond het juist zeer langzaam gaan, stond iedere keer wel een paar minuten te wachten. Bij de bar midden achterin ging het wel snel, maar die ging om 05:00 uur al dicht?

Broken Balance schreef:
--- Het VDK gehalte, misschien lag het aan waar ik stond (mid voor, links voor) maar het waren meer wel dan niet.

Ik stond ook bijna de hele tijd mid/linksvoor, maar ik vond het ontzettend meevallen. Of ja, er waren wel veel mensen vdk, maar ik heb bijna niemand echt extreem vdk gezien of me eraan gestoord dat ze tegen me aan beukten of zo. Dat meer wel dan niet is ook op vrijwel ieder feest :P
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten