Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 10:55 

Hardtraxx Elite

Was leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 11:06 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Was leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 11:07 

Hardtraxx Veteran

Ivarus schreef:
Potverdrie, "Universe" gewoon voor de climax afbreken... Overigens enige minpuntje van de hele avond/nacht.

Ja dit neem ik hun (want High Voltage En B-Front) ook wel kwalijk godverdomme :list: Zo ondergewaardeerd en nog steeds niet met break en de 2 climaxes. Zelfde geldt overigens voor Scary Noises.

Wat dan wel weer erg gaaf was, was dat B-Front opende met Musical Analyses (toch?), ik vind die track eerlijk gezegd namelijk leuker en fijner dan Inner Creativity.

En 2-Sidez en Donkey Rollers sprongen er bij mij het meest uit qua sets.

Verder was de meeting wel grappig en de rest van de mensen die er waren was ook dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 11:09 

Opende met Mysterias :P voor de rest was dit echt een fucking dik feest, vooral B-Frontliner en B-Freqz waren dik! Ook hulde voor Bombs Away :worship: die klapte er fijn op :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 11:10 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Opende met Mysterias :P voor de rest was dit echt een fucking dik feest, vooral B-Frontliner en B-Freqz waren dik! Ook hulde voor Bombs Away :worship: die klapte er fijn op :love:

Oh nja kan ik me niet meer zo herinneren dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 11:11 

Hardtraxx Veteran

Superfeest gehad op laatste deel a2 na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 12:11 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Was leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 12:45 

Hardtraxx Elite

Wat een party :woot: het aantal kippenvel momentjes waren niet op 2 handen te tellen :loving:
Trouwens veel pluspunten voor Digital Punk met al die oude platen incl Elements :love: had ik niet aan zien komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 13:22 

Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:

(L)

Jezus wat ging deze ontiegelijk hard. Wat een avond overigens, zoveel platen voorbij horen komen die ik nog live wilde horen. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 13:58 

Bierkoning

Wat een geweldig feest was dit zeg :worship:

Luna en Jones was een lekkere opener, met nummers als Mindgame, Single Sound, Rock Civilization etc. was het lekker inkomen.

Toen de opening van B-Front, gelijk een dikke laag kippenvel bij de break van Mysterias. Ook mooi hoe het hele publiek meedeed met de melodie. Daarna gelijk Musical Analyses en ook nog nummers als State of Perfection en Lunatick. Was erg vet. We hadden inmiddels een plekje links vooraan gevonden waar we de hele nacht meer dan genoeg ruimte hadden (later ietsje naar achter gegaan). De 20 minuten 2-Sidez was genieten, de beste nummers zaten er allemaal bij (Nomansland, God, Sound en Fuck It Edit, wat een zieke kicks op dat perfecte geluid in de HMH).

Vervolgens A2R die heel vet begonnen met o.a. Dark Symphony, Under Attack en nog wat andere oudere platen. Ook Elements was erg nice. Helaas draaiden ze later wel erg veel nieuwe platen, die me op Lost ( :loving: ) na niet veel deden.

B-Frontliner was daarna aan de beurt en dat was genieten een half uur lang, Godz Powerrr, Become The Sky, Auditory Nerve etc.

Vervolgens Donkey Rollers, die al snel Thunderbeats Re-Amp erop gooiden, godverdomme wat was ik blij :cry: Eigenlijk de enige plaat die ik ooit nog eens wou horen op een feest. Verder ook een gewldige set met o.a. Immeasurably, Voice of Consience en D.O.N.K.E.Y., wat mij betreft de set van de avond.

Zany & The Pitcher was op enkele nieuwe plaatjes ook erg vet, o.a. La Nuit Noire, Noctus Noa en Animated Audio kwamen voorbij :D

Ran-D en B-Freqz is vervolgens een beetje langs me heen gegaan, mede omdat ik ook niet veel met die nummers heb en ze ook niet goed ken. Openen met Rebirth was wel mooi.

High Voltage ten slotte was echt dikker dan ik had verwacht, o.a. Bombs Away, Shiverz, Everything Changes (helaas geen Starts), Chemical (god wat gaat die ook hard zeg), Scary Noises etc. Nog ff wat hardcore meegepakt en dat was volgens mij ook wel prima, hoorde wat oudere platen iig zoals Sick Of It All.

Rond kwart voor 7 naar huis gegaan, dus ik weet niet of B-Front nog iets heeft gezegd ofzo aan het einde? Was iig wel prachtig voor hem, niemand die dit meer verdiende dan hij.

Nog even de + en - punten.

+++ Donkey Rollers
+++ Geluid
+++ Sfeer
++ B-Frontliner
++ 2-Sidez
+ Alle andere sets
+ Ruimte, eigenlijk de hele nacht nooit echt in enorme drukte gestaan.

+- Ran-D en B-Freqz

- De bar aan de linkerkant was vaak wat vol waardoor bier halen wel even kon duren.
- Overijverige security in de wc's, nog 1 keer bijna genaaid

Al met al echt een geweldig feest, zeker één van de beste waar ik ooit geweest ben. HMH (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 14:21 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 14:35 

Hardtraxx Veteran

lol XdXdXd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 14:38 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje gehad. A2 was echt heel vet, leek alleen of Alpha2 das weite land, das weite land 2.0, das weite land 3.0 en das weite land 4.0 draaide. Waren veel soortgelijke tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 14:51 

Hardtraxxer

Man man man.. die intro van B-Front gaf me echt meters kippenvel. :loving: Wat een heerlijke avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:00 

Hardtraxx Elite

Muzikaal een topnacht gehad, wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:46 

Pipa schreef:
Heerlijk feestje gehad. A2 was echt heel vet, leek alleen of Alpha2 das weite land, das weite land 2.0, das weite land 3.0 en das weite land 4.0 draaide. Waren veel soortgelijke tracks.

Haha inderdaad, goed te herkennen die platen. Ik snap dat niet, JoS kan veel beter.

Verder verdorie geen 2-Sidez - Imagination gehoord, jammer. Machtig mooi feest meegemaakt, net alsof je in de film Interstellar stapt ofzo. Het verschil tussen B-Front en de raw hardstyle is stiekem zo enorm groot.

Persoonlijk toppunt vond ik B-Frontliner, echt geniaal vind ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:46 

Hardtraxx Veteran

2Sidez :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:17 

Hardtraxx Veteran

Teeering wat stond die kerel met de krulletjes van Alpha2 vdk te draaien zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:21 

Hardtraxx Veteran

Wat een feest zeg! Binnen gekomen tijdens het laatste kwartiertje Luna & Jones, dikke platen gehoord zoals Your Life remix, Get Hit, Rock Civilization & The Zero Hour, sfeer zat er al gelijk in! :loving:

Vervolgens de opening van B-Front die echt magisch was, openen met Mysterias was echt een flink kippenvel moment :$ 2-Sidez was zoals verwacht de vetste set van de avond, alle platen die ik wou horen ook gehoord op Imagination na, en wat ging die Fuck It (Hard edit) hard zeg, jezus!

Toen de set van A2 die sterk begonnen met For The Girls en Dark Symphony, leuke combinatie van oud en nieuw, behalve het laatste half uur waar bijna alleen maar nieuwe tracks gedraaid werden, waar ik persoonlijk niet veel mee heb, al klinkt die B-Front & Digital Punk collab heel vet! :drool:

Vervolgens B-Frontliner ook een hele mooie set met alle platen die je wel verwacht zoals Godz Powerrr, Become the sky, Space warrior en Magic. Donkey Rollers vond ik persoonlijk wat tegenvallen, vind die remixes van hun tracks maar matig, wel een dik pluspunt voor het draaien van Der Rammachine :thumbsup: Daarna de set van B-Front, Zany & The Pitcher waar ik niet al te veel van meekreeg, La Nuit Noire klapte er wel erg op! :worship:

Set met Ran-D was boven verwachting goed, openen met Rebirth anthem! :worship: B-Freqz zetten ook een fijne set neer. Vervolgens het eerste half uurtje van B-Front en High Voltage meegepakt, dikke hulde voor het draaien van Bombs Away, totaal onverwachts en wat ging die hard zeg! :drool: Rond half 7 dan maar naar huis gegaan om de drukte op de parkeerplaats te vermijden!

+++ Opening B-Front
+++ 2-Sidez
++ Jones & Luna en B-Frontliner
++ High Voltage die Bombs Away draaide
++ Drukte, heel veel ruimte gehad! :thumbsup:

- Gladde vloer

Al bij al een belachelijk vet feest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:24 

Hardtraxx Elite

Vond het ook wel opvallend dat het geluid 2 of 3 keer stopte of dat er iets bleef haperen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:27 

Artiest

Zo wat heb ik genoten zeg!!! Dank voor iedereen die hier aanwezig was!!
Echt bijna alles kunnen draaien (heb teveel muziek haha vandaar ook dat ik de laatste set wat tracks eerder uitmixte.. Wilde ze toch nog een stukje laten horen ivm de tijd)

Mijn mooiste avond!! Ik wilde dat even hier laten weten omdat ik toch altijd top support krijg van de meeste van jullie!!!! Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:30 

Hardtraxx Elite

B-Front schreef:
Echt bijna alles kunnen draaien (heb teveel muziek haha vandaar ook dat ik de laatste set wat tracks eerder uitmixte.. Wilde ze toch nog een stukje laten horen ivm de tijd)

Mijn mooiste avond!! Ik wilde dat even hier laten weten omdat ik toch altijd top support krijg van de meeste van jullie!!!! Thanks

Dat heb je alleen maar aan jezelf te danken hoor, vooral jij bedankt voor deze prachtavond.

Hardtraxxer

B-Front schreef:

Respect bob zo'n avond zullen we vast nooit meer meemaken :worship:

Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:

Ik had al zo'n vermoeden :P Mja het feest vergoedde gewoon alles hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:43 

Hardtraxx Veteran

Ik ging met hoge verwachtingen en die werden nog overtroffen :worship:
Jones & Luna heerlijke opener met nog best veel bekend werk voor mij. Toen de opening van B-Front met al de legendarische nummers.
2-Sidez was ook geweldig. Uiteindelijk hebben ze nog zo'n 20 minuten gedraaid, en die Fuck It edit gaat zooo snoeihard. :woot:
Toen A2, waarbij ik een beetje bang was dat Digital Punk weer dezelfde set als altijd neer zou zetten. Gelukkig hield hij zich (vooral op het begin) goed aan het concept. Jammer dat Alpha2 hun nieuwe album ging showcasen.
B-Frontliner was ook weer geniaal. Zelfde nummers als op Hard Bass 2015, maar dat was te verwachten.
Tijdens Donkey Rollers op de tribune wezen rusten. Bij Zany & The Pitcher weer positief verrast over het aantal oude platen.
B-Front en Ran-D was ook tof. Hier kwamen vooral de nieuwste nummers van B-Front langs en Ran-D koos toch wel de betere nieuwe tracks uit.
B-Freqz zat ook weer goed in elkaar.
Na B-Freqz naar huis gegaan, was kapot. Wel benieuwd naar het laatste uur. Mijn favoriete plaat, Universe, dus helaas gemist.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten