Wat een geweldig feest was dit zeg
Luna en Jones was een lekkere opener, met nummers als Mindgame, Single Sound, Rock Civilization etc. was het lekker inkomen.
Toen de opening van B-Front, gelijk een dikke laag kippenvel bij de break van Mysterias. Ook mooi hoe het hele publiek meedeed met de melodie. Daarna gelijk Musical Analyses en ook nog nummers als State of Perfection en Lunatick. Was erg vet. We hadden inmiddels een plekje links vooraan gevonden waar we de hele nacht meer dan genoeg ruimte hadden (later ietsje naar achter gegaan). De 20 minuten 2-Sidez was genieten, de beste nummers zaten er allemaal bij (Nomansland, God, Sound en Fuck It Edit, wat een zieke kicks op dat perfecte geluid in de HMH).
Vervolgens A2R die heel vet begonnen met o.a. Dark Symphony, Under Attack en nog wat andere oudere platen. Ook Elements was erg nice. Helaas draaiden ze later wel erg veel nieuwe platen, die me op Lost (

) na niet veel deden.
B-Frontliner was daarna aan de beurt en dat was genieten een half uur lang, Godz Powerrr, Become The Sky, Auditory Nerve etc.
Vervolgens Donkey Rollers, die al snel Thunderbeats Re-Amp erop gooiden, godverdomme wat was ik blij

Eigenlijk de enige plaat die ik ooit nog eens wou horen op een feest. Verder ook een gewldige set met o.a. Immeasurably, Voice of Consience en D.O.N.K.E.Y., wat mij betreft de set van de avond.
Zany & The Pitcher was op enkele nieuwe plaatjes ook erg vet, o.a. La Nuit Noire, Noctus Noa en Animated Audio kwamen voorbij
Ran-D en B-Freqz is vervolgens een beetje langs me heen gegaan, mede omdat ik ook niet veel met die nummers heb en ze ook niet goed ken. Openen met Rebirth was wel mooi.
High Voltage ten slotte was echt dikker dan ik had verwacht, o.a. Bombs Away, Shiverz, Everything Changes (helaas geen Starts), Chemical (god wat gaat die ook hard zeg), Scary Noises etc. Nog ff wat hardcore meegepakt en dat was volgens mij ook wel prima, hoorde wat oudere platen iig zoals Sick Of It All.
Rond kwart voor 7 naar huis gegaan, dus ik weet niet of B-Front nog iets heeft gezegd ofzo aan het einde? Was iig wel prachtig voor hem, niemand die dit meer verdiende dan hij.
Nog even de + en - punten.
+++ Donkey Rollers
+++ Geluid
+++ Sfeer
++ B-Frontliner
++ 2-Sidez
+ Alle andere sets
+ Ruimte, eigenlijk de hele nacht nooit echt in enorme drukte gestaan.
+- Ran-D en B-Freqz
- De bar aan de linkerkant was vaak wat vol waardoor bier halen wel even kon duren.
- Overijverige security in de wc's, nog 1 keer bijna genaaid
Al met al echt een geweldig feest, zeker één van de beste waar ik ooit geweest ben. HMH