Was leuk
wrote:Was leuk
Ja dit neem ik hun (want High Voltage En B-Front) ook wel kwalijk godverdommewrote:Potverdrie, "Universe" gewoon voor de climax afbreken... Overigens enige minpuntje van de hele avond/nacht.
Oh nja kan ik me niet meer zo herinneren danwrote:Opende met Mysteriasvoor de rest was dit echt een fucking dik feest, vooral B-Frontliner en B-Freqz waren dik! Ook hulde voor Bombs Away
die klapte er fijn op
Jezus wat ging deze ontiegelijk hard. Wat een avond overigens, zoveel platen voorbij horen komen die ik nog live wilde horen.
Haha inderdaad, goed te herkennen die platen. Ik snap dat niet, JoS kan veel beter.wrote:Heerlijk feestje gehad. A2 was echt heel vet, leek alleen of Alpha2 das weite land, das weite land 2.0, das weite land 3.0 en das weite land 4.0 draaide. Waren veel soortgelijke tracks.
Dat heb je alleen maar aan jezelf te danken hoor, vooral jij bedankt voor deze prachtavond.wrote:Zo wat heb ik genoten zeg!!! Dank voor iedereen die hier aanwezig was!!
Echt bijna alles kunnen draaien (heb teveel muziek haha vandaar ook dat ik de laatste set wat tracks eerder uitmixte.. Wilde ze toch nog een stukje laten horen ivm de tijd)
Mijn mooiste avond!! Ik wilde dat even hier laten weten omdat ik toch altijd top support krijg van de meeste van jullie!!!! Thanks
Respect bob zo'n avond zullen we vast nooit meer meemakenwrote:Zo wat heb ik genoten zeg!!! Dank voor iedereen die hier aanwezig was!!
Echt bijna alles kunnen draaien (heb teveel muziek haha vandaar ook dat ik de laatste set wat tracks eerder uitmixte.. Wilde ze toch nog een stukje laten horen ivm de tijd)
Mijn mooiste avond!! Ik wilde dat even hier laten weten omdat ik toch altijd top support krijg van de meeste van jullie!!!! Thanks
Ik had al zo'n vermoedenwrote:Zo wat heb ik genoten zeg!!! Dank voor iedereen die hier aanwezig was!!