Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 22:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Have fun iedereen! :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 22:32 
 

Joey schreef:
Net in al m'n enthousiasme van de trap afgeflikkerd, helaas niet meer aanwezig dus... Kan wel janken :cry:

Yo, balen man! Ik heb wel iemand die je kaartje over wilt nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 22:36 
 
Hardtraxxer

mocht iemand nog een ticket te koop hebben, ik zou er graag eentje willen overkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 23:31 
 

Joey schreef:
Net in al m'n enthousiasme van de trap afgeflikkerd, helaas niet meer aanwezig dus... Kan wel janken :cry:


Nee Joey dat meeeen je niet :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keng schreef:
Joey schreef:
Net in al m'n enthousiasme van de trap afgeflikkerd, helaas niet meer aanwezig dus... Kan wel janken :cry:


Nee Joey dat meeeen je niet :oh:

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 00:50 
 
Hardtraxxer

Jones is zijn belofte nagekomen held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 01:48 
 
Hardtraxx Addict

Nu al een top avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IT'S THE MF 2-SIDEZ!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 04:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Is het leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 05:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fackzooi, onze bob is er nu al klaar mee. Toch geen tijd om naar huis te gaan :@
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 08:11 
 
Hardtraxxer

Potverdrie, "Universe" gewoon voor de climax afbreken... Overigens enige minpuntje van de hele avond/nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 08:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thunderbeats :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 08:52 
 
Hardtraxxer

Man man man, wat was dit bizar vet! Iedereen die links voorin stond, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODVERDOMME MOOI FEESTJE GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 09:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gta Ripper schreef:
Man man man, wat was dit bizar vet! Iedereen die links voorin stond, bedankt!

Ik stond de eerste paar uur ook links voorin, met allemaal onbekenden staan feesten, mss dat jij er 1 van was? :P

Wat een feest trouwens :loving: Morgen even klein verslagje typen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 09:30 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Gta Ripper schreef:
Man man man, wat was dit bizar vet! Iedereen die links voorin stond, bedankt!

Ik stond de eerste paar uur ook links voorin, met allemaal onbekenden staan feesten, mss dat jij er 1 van was? :P

Wat een feest trouwens :loving: Morgen even klein verslagje typen


Zou goed mogelijk kunnen zijn. Stond praktisch heel de nacht links voorin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:

(L)

Dit was zo vet en onverwachts!

Prima feest gehad. Talloze bekenden en heerlijke muziekjes gehoord. Wel richting t eind gemerkt dat de meeste hedendaagse raw steeds minder aantrekkelijk is voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 09:43 
 
Hardtraxxer

Wat een feest, in 1 woord grandioos! Heb de hele nacht met een big smile in de zaal gestaan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 09:48 
 

Wat een feest!! :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 09:59 
 
Hardtraxxer

Gta Ripper schreef:
Zou goed mogelijk kunnen zijn. Stond praktisch heel de nacht links voorin.


Yesss, hier nog eentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier nog 1. Vooraan ongeveer waar het hek "uitstak" aan de linkerkant met een berg Hardtraxxers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik daar ook tussen gestaan heb heel de avond zonder verder iemand te kennen.
Wat een feest. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Albatrots schreef:
Hallow
Dit gaat mn eerste solo feest worden dus lijkt me leuk wat mensen te meeten.
Ik ben te herkennen aan een psycho shirt, grijze korte broek, rode air max die eruit zien alsof ze de avond niet gaan redden en het feit dat ik waarschijnlijk dus vriendloos ben. Ik draag ook blond haar en heb mooie ogen.
Ik zal waarschijnlijk zo albatrots op de eerste die me herkent zijn dat hij/zij een biertje van me krijgt.


:lol:

Zo eens aan de dik 2 uur durende bedevaartstocht beginnen. Zin in!


Volgende keer wel ff moeilijker maken, en niet jezelf voorstellen aan een grote groep hters :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou.. Beter dan dit gaat het niet worden denk ik.. Wat een geniaal goed feest was dit zeg!! Die intro van B-Front.. Manmanman wat was dat goud zeg.. Echt kippenvel tot op het bot :loving:
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten