Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 13:03 

Artiest

Jurheinen schreef:
Op de Facebookpagina van afgelopen tijdmachine werd die plaat (your life) er op gezet als classic van de dag. En toen zei Jones dat hij hem ging draaien, vervolgens vroeg ik of hij hem ook op xqlusive wou draaien. En dat liked Jones vervolgens, EEN MENS MAG HOPEN

Wie weet, wie weet... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 14:04 

Hardtraxx Veteran

Jones schreef:
Jurheinen schreef:
Op de Facebookpagina van afgelopen tijdmachine werd die plaat (your life) er op gezet als classic van de dag. En toen zei Jones dat hij hem ging draaien, vervolgens vroeg ik of hij hem ook op xqlusive wou draaien. En dat liked Jones vervolgens, EEN MENS MAG HOPEN

Lunatick origineel zou ook wel leuk zijn :$ Die is zo ondergesneeuwd door de Raw mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 14:22 

Bierkoning

Doe dan de NC remix als je toch een keer een andere wilt. Maar zal toch wel gewoon de Raw Mix worden (niks mis mee overigens).

Oja en

Pommer schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 14:32 

Hardtraxx Veteran

Jones schreef:
Jurheinen schreef:

Je hebt hem op De Tijdmachine niet gedraaid toch? :P Your Life
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 14:52 

Hardtraxx Veteran

Jones schreef:
Jurheinen schreef:

:cry: :cry: Dat zou dan al gelijk 1 van de hoogtepunten van de avond zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 16:17 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Jones schreef:
Jurheinen schreef:

Lunatick origineel zou ook wel leuk zijn :$ Die is zo ondergesneeuwd door de Raw mix.

Raw mix nog nooit live gehoord dus zou voor mij ook niet verkeerd zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 17:43 

Hardtraxx Veteran

Heeft Pommer al gezegd dat ie er zin in heeft trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 18:28 

Hardtraxx Veteran

Jones schreef:
Jurheinen schreef:

Ik kan me ook nog herinneren dat je ooit beloofd hebt om Volumez (Old Version) te draaien.. Mooie gelegenheid toch? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 20:33 

Bierkoning

corneelwr schreef:
Heeft Pommer al gezegd dat ie er zin in heeft trouwens?

Hmm nee, excuus ik had denk ik wat duidelijker moeten zijn:

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMEEEEEE!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 21:18 

Hardtraxx Veteran

Nee ik niet, kut feest :x Al koop ik wel een ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 01:24 

Hardtraxx Veteran

B-Front & The Pitcher zijn weer een collab aan het maken. In een filmpje op de facebook van The Pitcher zegt Bob dat het bijna uitverkocht is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 10:15 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Jones schreef:
Jurheinen schreef:

Ik kan me ook nog herinneren dat je ooit beloofd hebt om Volumez (Old Version) te draaien.. Mooie gelegenheid toch? :$

Edit dankzij Jones: Holy shit wat lijkt 2 Best Enemies - Les Drums veel op deze plaat zeg :huh:
Lekkere plaat trouwens Old Version wel echt een stuk lekkerder dan de New imo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 12:01 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/ThePitcherDJ/v ... permPage=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 12:26 

Artiest

Uberhout schreef:

Ik ga het sowieso overwegen, beloof ditmaal niets... ^^

ErikZ schreef:
Holy shit die lijkt veel op 2 Best Enemies - Les Drums zeg
Lekkere plaat trouwens Old Version wel echt een stuk lekkerder dan de New imo

En dan te bedenken dat Volumez al af was voordat Les Drums voor de eerste keer werd gedraaid... ;) :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 12:30 

Hardtraxx Veteran

Jones schreef:
En dan te bedenken dat Volumez al af was voordat Les Drums voor de eerste keer werd gedraaid... ;) :nono:

Post ge-edit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 12:53 

Hardtraxx Veteran

Vind 'm meer op Phases lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 14:35 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Vind 'm meer op Phases lijken

Potverdorie ja :huh: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 03:57 

Hardtraxx Veteran

Het ziet er naar uit dat na joey, ook bobje de HmH kan uitverkopen. Toch wel een goed teken en mooi signaal :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 14:17 

Hardtraxx Veteran

Ik gun het Bob natuurlijk van harte, maar ik hoop tbh niet dat het helemaal uitverkoopt :P Een ongeëvenaarde sfeer verwacht ik hier sowieso wel, of het nu uitverkoopt of niet, maar dan ben je in ieder geval zeker van genoeg ruimte :D

Nog nooit in de HMH geweest trouwens, hoe zit het hier met de drukte wanneer het volledig uitverkocht is, en is de tweede zaal gewoon snel en makkelijk te bereiken? En hoe is het geluid/horecagelegenheden hier?

Inb4 'zijn er ook kluisjes?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 14:19 

Hardtraxx Veteran

Zijn er ook klu.. oh wacht.

Als ik lees dat het er naar uit ziet dat het uitverkocht kan raken toch nu maar even mn ticket veiligstellen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 15:05 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Nog nooit in de HMH geweest trouwens, hoe zit het hier met de drukte wanneer het volledig uitverkocht is, en is de tweede zaal gewoon snel en makkelijk te bereiken? En hoe is het geluid/horecagelegenheden hier?

Ben er zelf maar 1x geweest met X-Qlusive Legends maar wat ik me kan herinneren is dat het best wel meevalt.

Tweede zaal is te bereiken via een brede trap dus dat gaat goed. Op de '1ste verdieping' heb je aan de linkerkant zaal 2. Als je de trap verder omhoog gaat naar de '2de verdieping' kom je uit op de tribunes van zaal 1.

Naarmate de avond vordert wel opletten met gladheid. Zowel in de zaal, gangen als op de trap. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 15:11 

Hardtraxx Veteran

Gladheid op te trappen hebben ze wel opgelost, daar heb ik tenminste nog nooit last van gehad. Geluid is altijd prima in orde, alleen is de vloer ontiegelijk glad wat later op de avond. De tweede area is altijd wel heel erg vet bij de HMH. Goeie bekleding, (bijna) altijd goed geluid en altijd veel ruimte, zeker sinds de nieuwe indeling.
De tribunes zijn ook altijd erg prettig met veel ruimte, alleen is het geluid daar wel een stuk minder.

Wat ik verwacht is dat het rond 12 uur in zaal 1 helemaal vol zal staan, dat zal even vervelend zijn, maar dat zal niet te lang duren. Het zijn meestal pieken bij de HMH, daarna gaan er veel naar de tribune of zoeken andere ruimtes op om te eten/rusten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 15:14 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zomaar het idee dat een eetpauze inplannen hier héél lastig gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 15:15 

Hardtraxx Crew

Joey schreef:
Ik heb zomaar het idee dat een eetpauze inplannen hier héél lastig gaat worden.

Het wordt al lastig zat om op een goed moment te gaan pissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 15:22 

Hardtraxx Veteran

Het is voor mij alweer 5 jaar geleden dat ik in de HMH was, maar toendertijd heb ik nooit last gehad van gladheid in de zaal. Alleen in de gangen was het wel een schaatsbaan
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten