Zouden ze een Tissue kraampje hebben?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik vermoed dat ze gratis tissues uitdelen aan iedereen die naar de wc gaat.
-
K
Ik mag toch aannemen dat iedereen in de bus 2-Sidez wil zien?wrote:Het enige wat het voor mij nou nog kan verpesten is als de bus via party-vervoer een latere aankomsttijd heeft dan dat 2sidez begint.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Als Hardcore begint ben ik weg.wrote:Iedereen wil toch van begin tot eind niets missen?
Over hardcore gesproken, hopelijk pakt Nosferatu er oudere plaatjes als When Angels Cry, Sick Of It All, Drunk With A Gun etc. bij aangevuld met nieuwer werk als Sancity Of Space en Riders Of Retaliation. Dan zou dat setje echt perfect zijn als afsluiter voor mij 
Iemand een idee wanneer de uitslag van de contest komt trouwens? Ik ben niet zo goed in dat soort dingen afwachten 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Denk dat hij vooral recente hardcore platen pakt met misschien paar oude. Maar dan ben ik lekker eerder weg. Zodat ik redelijk op tijd thuis benwrote:Over hardcore gesproken, hopelijk pakt Nosferatu er oudere plaatjes als When Angels Cry, Sick Of It All, Drunk With A Gun etc. bij aangevuld met nieuwer werk als Sancity Of Space en Riders Of Retaliation. Dan zou dat setje echt perfect zijn als afsluiter voor mij
Hier zou ik ook voor tekenenwrote:Over hardcore gesproken, hopelijk pakt Nosferatu er oudere plaatjes als When Angels Cry, Sick Of It All, Drunk With A Gun etc. bij aangevuld met nieuwer werk als Sancity Of Space en Riders Of Retaliation. Dan zou dat setje echt perfect zijn als afsluiter voor mij
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Komt er eigenlijk een XQ-Bfront Merchandise? Ik heb nog nooit een shirt ofzo gekocht van een feest maar van dit legendarische feest
zou ik best een vest willen. Laatste keer dat ik bij een XQ was is headhunterz geweest dus kan het me niet meer zongoed herinneren. Op XQ holland na dan.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Ik heb nog nooit X-Qlusive merchandise gezien en ben er bij 7 geweest 
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Over merchandising gesproken, als iemand nog interesse heeft in het 2-Sidez logo bestandje stuur me een pm 
X-Qlusive Holland & Legends had wel merchandise.wrote:Ik heb nog nooit X-Qlusive merchandise gezien en ben er bij 7 geweest
Is er vast wel. Zoveel mogelijk geld binnen proberen te harken als organisatie.
Toch maar besloten Hardbass én deze te gaan. Potverdrie zin an. 
Iets met in herhaling vallen