Dit iddwrote:Het wordt al lastig zat om op een goed moment te gaan pissen.wrote:Ik heb zomaar het idee dat een eetpauze inplannen hier héél lastig gaat worden.
en dan Dark Moon missen ofzo, dat zou mij gebeuren
Dit iddwrote:Het wordt al lastig zat om op een goed moment te gaan pissen.wrote:Ik heb zomaar het idee dat een eetpauze inplannen hier héél lastig gaat worden.
Gwn lkkr veel snuife hoef je da 00k ni op te lette :p :p :pwrote:Het wordt al lastig zat om op een goed moment te gaan pissen.wrote:Ik heb zomaar het idee dat een eetpauze inplannen hier héél lastig gaat worden.
wrote:Iets met in herhaling vallen
wrote:wrote:Iets met in herhaling vallen

wrote:Het wordt al lastig zat om op een goed moment te gaan pissen.wrote:Ik heb zomaar het idee dat een eetpauze inplannen hier héél lastig gaat worden.
Die ga je binnenkort nog vaak genoeg horen. Ik zou meer balen als ik iets van 2-Sidez, Face The Truth, Sleepwalker, of Resimulated mis, die hoor je nooit meer.wrote:Dit iddwrote:Het wordt al lastig zat om op een goed moment te gaan pissen.wrote:Ik heb zomaar het idee dat een eetpauze inplannen hier héél lastig gaat worden.![]()
en dan Dark Moon missen ofzo, dat zou mij gebeuren
Achja, ik steek er een stokje voor.wrote:Hè toch, die vrouwelijke militanten lopen al over van ellende dan ga jij er nog met je schwanz bij.
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ik vermoed dat de beschikbare muziek daar ook geen heel positieve invloed op heeft gehad.wrote:Ik vond de laatste keer tijdens Radical The One Man Army het geluid best tegenvallen. Het was minder dan ik normaal gesproken gewend ben van de HMH. Ik vraag me daarom af of de organisatie hier verantwoordelijk voor is? Hoop dat het de 30e beter geregeld is.
Nonsens.wrote:Ik vermoed dat de beschikbare muziek daar ook geen heel positieve invloed op heeft gehad.wrote:Ik vond de laatste keer tijdens Radical The One Man Army het geluid best tegenvallen. Het was minder dan ik normaal gesproken gewend ben van de HMH. Ik vraag me daarom af of de organisatie hier verantwoordelijk voor is? Hoop dat het de 30e beter geregeld is.