Jongens wat gaat dit toch smullen worden !
Net 88 B-Front tracks gedownload, van zijn afspeellijst op Youtube.
Voor de liefhebbers:
-weg-
Eeh, het lijkt me sterk dat dit de bedoeling is hier...wrote:Net 88 B-Front tracks gedownload, van zijn afspeellijst op Youtube.
Voor de liefhebbers:
-weg-
269mb, 88 tracks.. Dat komt meer in de buurt van 128kbpswrote:![]()
![]()
Zijn vast geen 320kbps tracks. Heb het niet zo op yt downloads.
Ey van lieshoud, ga jij eigenlijk ook?wrote: Eeh, het lijkt me sterk dat dit de bedoeling is hier...
En doordeweeks Fuikiewrote:In Nijmegen is in elk weekend absoluut zat te beleven.
DoornroosjeBrebl
Vasim
Boven ff op dat apparaat staan hengstenwrote:En doordeweeks Fuikiewrote:In Nijmegen is in elk weekend absoluut zat te beleven.
DoornroosjeBrebl
Vasim
Op de Facebookpagina van afgelopen tijdmachine werd die plaat (your life) er op gezet als classic van de dag. En toen zei Jones dat hij hem ging draaien, vervolgens vroeg ik of hij hem ook op xqlusive wou draaien. En dat liked Jones vervolgens, EEN MENS MAG HOPENwrote:Ik kijk uit naar heel veel platen, maar ik hoop stiekem nog op B-Front - Fear en dat Jones nog de Your Life remix draait, dat zou de avond wel helemaal afmaken.
Ja godver touwtyfus, dat heb ik dan gemist op de tijdmachinewrote:Op de Facebookpagina van afgelopen tijdmachine werd die plaat (your life) er op gezet als classic van de dag. En toen zei Jones dat hij hem ging draaien, vervolgens vroeg ik of hij hem ook op xqlusive wou draaien. En dat liked Jones vervolgens, EEN MENS MAG HOPENwrote:Ik kijk uit naar heel veel platen, maar ik hoop stiekem nog op B-Front - Fear en dat Jones nog de Your Life remix draait, dat zou de avond wel helemaal afmaken.
Verdomme, wat duren de dagen lang.wrote:dit verkoopt uit binnen 3 dagen!!
wrote:Verdomme, wat duren de dagen lang.wrote:dit verkoopt uit binnen 3 dagen!!
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Precies dit!wrote:De eerste keer dat ik ooit naar een feest zou gaan was ik maanden van tevoren super enthousiast en kon ik echt niet wachten, dat gevoel heb ik nu voor het eerst pas weer zó erg
Amenwrote:Precies dit!wrote:De eerste keer dat ik ooit naar een feest zou gaan was ik maanden van tevoren super enthousiast en kon ik echt niet wachten, dat gevoel heb ik nu voor het eerst pas weer zó erg
+1 week vantevoren nog Hardbass, maar dat laat me min of meer koud in vergelijking met dit feest.wrote:Amenwrote:Precies dit!wrote:De eerste keer dat ik ooit naar een feest zou gaan was ik maanden van tevoren super enthousiast en kon ik echt niet wachten, dat gevoel heb ik nu voor het eerst pas weer zó erg