wrote:PSV zou ik überhaupt laten schieten.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Naar welk nummer van B-front kijken jullie het meeste uit?
Scary Noises en Liberate voor mij
.
Inner Creativity staat ook hoog op de lijst!
Scary Noises en Liberate voor mij
Inner Creativity staat ook hoog op de lijst!
Te veel om op te noemen, maar Universe en Virus steken er wel bovenuit.
B-Front & Faistos - Ouwe Gek (24 Mix) / B-Front & Faistos - Gazzerop / Dr Rude - Feelings (B-Front Remix)
Musical Analyses, Sleepwalker, God, Nomansland, alle anderen 
Ontzettend veel zin om Noctus Noa, Thousand And One Nights, Worth Fighting For, Universe, Night Colours Black, Loudness (B-Front Remix) en Atrocity (B-Front Remix) weer eens te horen, ach die man heeft zoveel belachelijk goeie dingen gemaakt. En een mooie gelegenheid dit om Symphonic Sound weer eens te draaien 
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by wootum on , edited 3 times in total.
-
S
2-Sidez - Sound (Is Not just Noise) 
2Sidez - Fuck It (Hard Edit), of het origineel.
En weer eens World Outside zou ook vet zijn.
En weer eens World Outside zou ook vet zijn.
Symphonic Sound
Neophobia
Virus
Development
Confuse (2-Sidez Remix)
Haunted
Ach wie hou ik voor de gek, ik wil gewoon z'n hele discografie horen.
Neophobia
Virus
Development
Confuse (2-Sidez Remix)
Haunted
Ach wie hou ik voor de gek, ik wil gewoon z'n hele discografie horen.
The Message, Sound (Is Not Just Noise), Rebirth en Auditory Nerve zou ik ook niet erg vinden. 
En oja, beter draaien ze de originele Fatality en niet die Hard Bass edit.
En oja, beter draaien ze de originele Fatality en niet die Hard Bass edit.
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
VIRUS 
Auditory Nerve, Nomansland, Undiscovered, Fearless, Virus en Inner Creativity!!!!!!
Ben trouwens wel benieuwd aangezien de nacht hebben opgedeeld in de labels. Betekend dit dat ze bijv. op het eind bij Roughstage alleen Roughstate tracks gaan draaien of niet? Iemand die hier antwoord op heeft? 
Bob weet het antwoordwrote:Ben trouwens wel benieuwd aangezien de nacht hebben opgedeeld in de labels. Betekend dit dat ze bijv. op het eind bij Roughstage alleen Roughstate tracks gaan draaien of niet? Iemand die hier antwoord op heeft?
Zou wel zonde zijn. Dan zul je bij Donkey Rollers geen platen van voor 2010 horen (kunnen ze dan wel een halfuur vullen?wrote:dat muziek gedraaid wordt van het betreffende label uit de tijd dat bfront daar bij zat
wrote:wrote:PSV zou ik überhaupt laten schieten.
Become The Sky, Lunatick (Original Mix), Haunted, State Of Perfection, Nomansland, God, Liberate, The Movement. Verder de rest van z'n discografie, maar deze in het bijzonder.wrote:Naar welk nummer van B-front kijken jullie het meeste uit?
Waarschijnlijk alsnog wel aanwezig als dit niet voor de 23e is uitverkocht 
Lijkt me eerder dat ze dan een set doen zoals in die tijd.wrote:Zou wel zonde zijn. Dan zul je bij Donkey Rollers geen platen van voor 2010 horen (kunnen ze dan wel een halfuur vullen?) en bijvoorbeeld bij Ran-D alleen maar nieuwe platen.