Altijd leuk geïrriteerde boeren 
Same problem here. Huis kopen is niet goedkoopwrote:Aanwezig als we de contest mochten winnen, anders zit het er financieel even niet in vrees ik
Same problem here. Huis kopen is niet goedkoopwrote:Aanwezig als we de contest mochten winnen, anders zit het er financieel even niet in vrees ik
Ik snap hem eigenlijk niet eens. Je weet dat Nijmegen een van de grotere studentensteden van Nederland is?wrote:Nee sorry, ik woon in de bewoonde wereldwrote:Degene met wie ik zou gaan heeft afgehaakt, is jarig die dag. Mensen die vanaf regio Nijmegen gaan met wie ik mee kan reizen misschien?
Idd. Als hij nou vroeg of iemand vanuit regio Angeren zou komen zou ik het nog begrijpen.wrote:Ik snap hem eigenlijk niet eens. Je weet dat Nijmegen een van de grotere studentensteden van Nederland is?wrote:Nee sorry, ik woon in de bewoonde wereldwrote:Degene met wie ik zou gaan heeft afgehaakt, is jarig die dag. Mensen die vanaf regio Nijmegen gaan met wie ik mee kan reizen misschien?
Ik wil B-front zijn gehele discografie horen
Ja. Raven, Blear en ik.wrote:Gaat er ook iemand vanaf regio Angeren?
Weet wel dat Nijmegen een grote stad is, maar verder is daar niet heel veel naar mijn ideewrote:Ik snap hem eigenlijk niet eens. Je weet dat Nijmegen een van de grotere studentensteden van Nederland is?wrote:Nee sorry, ik woon in de bewoonde wereldwrote:Degene met wie ik zou gaan heeft afgehaakt, is jarig die dag. Mensen die vanaf regio Nijmegen gaan met wie ik mee kan reizen misschien?
Zit je toch naast, kun je ook prima uitgaan en zo, aardig wat hardstyle feestjes, en natuurlijk de Zomerfeesten met de Vierdaagsewrote:Weet wel dat Nijmegen een grote stad is, maar verder is daar niet heel veel naar mijn idee
2-Sidez om 00:00? We blijven dromen.wrote:Ik ben echt rete benieuwd naar de time table
wrote:TT maakt me niet heel veel uit, gok zo dat ik daar om half 10 al ben
In dat geval kan ik later komenwrote:wrote:TT maakt me niet heel veel uit, gok zo dat ik daar om half 10 al benjij ben gek, ik heb me tentje al voor de deur staan man
Ik ga juist naar Feyenoord-Ado de volgende dag, Hopen dat ik het redwrote:Normaal ga ik eerst naar het voetbal en dan later naar het feest. Voor dit laat ik zelfs PSV schieten, wil hier vanaf het begin bij zijn