Ff meetenwrote:Kaartje binnen, ondanks de week erna Electric Deluxe vs Distopian in Rotterdam!
Niet echt meer into de hardstyle, maar kan deze niet overslaan!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Kaartje binnen, zo aan het begin van het jaar kan dit wel eens het feest van 2016 worden!!
Top locatie, geluid en line-up is niks meer aan toe te voegen
zelf in Digital Punk heb ik deze keer een beetje hoop... 
Top locatie, geluid en line-up is niks meer aan toe te voegen
mijn ticket ook gekocht
dit kan ik gewoon niet missen!
..?wrote:ik ben een koalabeertje hihi
Na de set van B-Front op Freaqshow zo veel zin hierin. 
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
Ik ontken alles!wrote:..?wrote:ik ben een koalabeertje hihi
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Neem je dan weer een zak snoepjes voor mij mee?wrote:Kaartje binnen, ondanks de week erna Electric Deluxe vs Distopian in Rotterdam!
Hardtraxx snoepjes meeting?wrote:Neem je dan weer een zak snoepjes voor mij mee?wrote:Kaartje binnen, ondanks de week erna Electric Deluxe vs Distopian in Rotterdam!
Perziken, smurfen en kikkerswrote:Neem je dan weer een zak snoepjes voor mij mee?wrote:Kaartje binnen, ondanks de week erna Electric Deluxe vs Distopian in Rotterdam!
Ik wil alle smurfen met een rode muts. Hopen dat die er in zitten want in sommige zakken en trommels zitten die niet. 
Jahoor, Joey wil weer aan de smurfjes 
-
B
Soort zoekt soort hahahahahahahhahahaahhahahahahaha
wrote:Soort zoekt soort hahahahahahahhahahaahhahahahahaha
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Geen idee meer welke ik toen van jou heb gejat op Qbasewrote:Perziken, smurfen en kikkerswrote:Neem je dan weer een zak snoepjes voor mij mee?wrote:Kaartje binnen, ondanks de week erna Electric Deluxe vs Distopian in Rotterdam!
Niet echt meer into de hardstyle, maar kan deze niet overslaan!?
Degene met wie ik zou gaan heeft afgehaakt, is jarig die dag. Mensen die vanaf regio Nijmegen gaan met wie ik mee kan reizen misschien? 
-
JHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2012
- last seen Dec 2016
ik wacht hier al jaren op, ik ben blij dat B-front eindelijk zijn eigen feest heeft.
heel veel zin in.
heel veel zin in.
Aanwezig als we de contest mochten winnen, anders zit het er financieel even niet in vrees ik 
Nee sorry, ik woon in de bewoonde wereldwrote:Degene met wie ik zou gaan heeft afgehaakt, is jarig die dag. Mensen die vanaf regio Nijmegen gaan met wie ik mee kan reizen misschien?
WHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHGAGAHGHAGHGAHHKAHAHHwrote:Nee sorry, ik woon in de bewoonde wereldwrote:Degene met wie ik zou gaan heeft afgehaakt, is jarig die dag. Mensen die vanaf regio Nijmegen gaan met wie ik mee kan reizen misschien?
Nee.