Uit het interview met B-Front in het Qlimax boekje maak ik op dat door elke act tracks gedraaid worden uit de periode waarin hij toen zat.wrote:Zonde trouwens dat Prefix & Density niet in de Blackbox staan, dat had het helemaal afgemaakt voor mij.
Kunnen ze die niet even switchen met DP, of hij moet oude tracks gaan draaien, dan kan het nog wel een mooi setje worden.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dat is zeer goed nieuws!wrote: Uit het interview met B-Front in het Qlimax boekje maak ik op dat door elke act tracks gedraaid worden uit de periode waarin hij toen zat.Dus worden oude tracks dan!
Mag de tijd ff 2 maanden vooruit?wrote:Uit het interview met B-Front in het Qlimax boekje maak ik op dat door elke act tracks gedraaid worden uit de periode waarin hij toen zat.wrote:Zonde trouwens dat Prefix & Density niet in de Blackbox staan, dat had het helemaal afgemaakt voor mij.
Kunnen ze die niet even switchen met DP, of hij moet oude tracks gaan draaien, dan kan het nog wel een mooi setje worden.Dus worden oude tracks dan!
Zal gelijk maar even het hele verhaaltje posten van hoe hij de avond wil invullen. Is voor zover ik weet niet online verschenen.

Thanks! Heel erg vet nieuws voor mij! Blij dat ik al een kaartje heb.
Ik krijg gewoon kippenvel bij het lezen van dat stuk
2-Sidez rond 12 uur aub en ik heb de beste verjaardag die ik mij kan bedenken
2-Sidez rond 12 uur aub en ik heb de beste verjaardag die ik mij kan bedenken
Denk dat de kans groot is! Groatis pilsswrote:2-Sidez rond 12 uur aub en ik heb de beste verjaardag die ik mij kan bedenken
Pff door dat interview krijg ik nog zoveel meer zin in, nog nooit zo'n torenhoge verwachtingen gehad van een feest, dit gaat fenomenaal worden 
Toch maar een ticket aangeschaft, dit is te vet om te laten schieten! 
wrote:Pff door dat interview krijg ik nog zoveel meer zin in, nog nooit zo'n torenhoge verwachtingen gehad van een feest, dit gaat fenomenaal worden
Verstandige keuze jongemanwrote:Toch maar een ticket aangeschaft, dit is te vet om te laten schieten!
Waar kan ik mijn euroknaller komen ophalen?wrote:wrote:Zal dit sneller uitverkocht raken dan One Man Army?Dit was mijn voorspelling op 05-11 in het Hard Bass topicwrote:Als XQ B-Front aangekondigd wordt zal de verkoop binnen 3 dagen uitverkocht zijn, durf ik te wedden voor een euroknaller!!
Hou ik je aanwrote:Groatis pilsswrote:2-Sidez rond 12 uur aub en ik heb de beste verjaardag die ik mij kan bedenken
Mooi.wrote:Hou ik je aanwrote:Groatis pilsswrote:2-Sidez rond 12 uur aub en ik heb de beste verjaardag die ik mij kan bedenken
Jarig zijn = trakteren. Niet andersom.
Helaas voor jou was deze weddenschap met Timothybwrote:Waar kan ik mijn euroknaller komen ophalen?wrote:wrote:Zal dit sneller uitverkocht raken dan One Man Army?Dit was mijn voorspelling op 05-11 in het Hard Bass topicwrote:Als XQ B-Front aangekondigd wordt zal de verkoop binnen 3 dagen uitverkocht zijn, durf ik te wedden voor een euroknaller!!
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Nog steeds niet uitverkocht. Gaat nog wel gebeuren, voor het eerst vind ik het keer goed als uitverkocht is en snel. Dat verdient B-Front
De laatste paar jaren waren de artist X-Qlusives pas een paar weken voor het feest uitverkocht. Vraag me toch af waar dat aan ligt, want ook bij Headhunterz, Wildstylez en NC was dat het geval en die waren toendertijd toch wel de top van de scene qua populariteit.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Dure maanden net voorbij, week na Hard Bass en week voor carnaval zal wel meespelen.wrote:De laatste paar jaren waren de artist X-Qlusives pas een paar weken voor het feest uitverkocht. Vraag me toch af waar dat aan ligt, want ook bij Headhunterz, Wildstylez en NC was dat het geval en die waren toendertijd toch wel de top van de scene qua populariteit.
Eerst HardBass en dan deze. 1 dezer dagen kaartjes halen.
Ziet er enorm goed uit.wrote:![]()
Resultaat
Hoeveel kost zo'n shirt bij Spreadshirt als je je .psd wilt sharen met ons? :p
Enkel logo op voorkant is volgens mij 25(?) exc verzendkosten 
Ook maar een kaartje aangeschaft. Heb er zin in