Ik ga (tot nu toe) ook solo dus ik zeg vroeg in de avond een meeting doen.wrote:Idem...wrote:Anders ga ik wel meewrote:Kaartje hier ook binnen, hopelijk krijg ik nog iemand mee, anders solo. Dit mag ik niet missen... ben bang dat ik ook solo moet haha
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Ik ga (tot nu toe) ook solo dus ik zeg vroeg in de avond een meeting doen.wrote:Idem...wrote:
Anders ga ik wel mee.. ben bang dat ik ook solo moet haha
@ Theon en Chroman, jullie kunnen vast al aansluiten in de trein als er niemand bobt 
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Waar wonen jullie?
Ik ga zelf met de auto vanuit Heerenveen.
Natuurlijk ook mijn kaartje binnen, nog nooit zo uitgekeken naar een feest! 
Ik zie op facebook wel een paar vrienden op aanwezig staan, maar ik kijk tegen die tijd wel hoe en wat. Ik ben sowieso wel in voor een meeting, ik (her)ken Theon wel een beetje.wrote:@ Theon en Chroman, jullie kunnen vast al aansluiten in de trein als er niemand bobt
@Grudgie, wij komen uit Oss, haal je ons op?
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Primawrote: @Grudgie, wij komen uit Oss, haal je ons op?
Ja, anders haal je gewoon iedereen uit Oss op?
Heb je een bus?
Heb je een bus?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Hier vanuit Den Bosch! Heb er echt zin in nu al!
Prima!wrote:@ Theon en Chroman, jullie kunnen vast al aansluiten in de trein als er niemand bobt
Hoe dan? Ergens op facebook voorbij zien komen?wrote:ik (her)ken Theon wel een beetje.
Ik zat bij jou op de middelbare school. Niet in dezelfde klas of zo, maar ik weet wel wie jij bentwrote:Hoe dan? Ergens op facebook voorbij zien komen?wrote:ik (her)ken Theon wel een beetje.
Oh god de middelbarewrote:Ik zat bij jou op de middelbare school. Niet in dezelfde klas of zo, maar ik weet wel wie jij bentwrote:Hoe dan? Ergens op facebook voorbij zien komen?wrote:ik (her)ken Theon wel een beetje.
Lijkt me een geschikt feest om eens wat HT'ers te spreken 
Aanwezig
Pre-party in de trein vanaf Sittard tot aan station Bijlmer Arena
Pre-party in de trein vanaf Sittard tot aan station Bijlmer Arena
Aanwezig! Wilde hem eigenlijk laten schieten, maarja B-front HMH en gebrek aan ruggengraat.
Ik begrijp meteen waar je gebruikersnaam vandaan komtwrote:Aanwezig! Wilde hem eigenlijk laten schieten, maarja B-front HMH en gebrek aan ruggengraat.
Denk er ook aan om een kaartje te kopen, dan maar alleen.
Last edited by Stefann4 on , edited 1 time in total.
Ik begrijp meteen waar je gebruikersnaam vandaan komt.
Weekje van tevoren HardBass, maar ik heb meer zin in XQ!
wrote:Ik begrijp meteen waar je gebruikersnaam vandaan komtwrote:Aanwezig! Wilde hem eigenlijk laten schieten, maarja B-front HMH en gebrek aan ruggengraat.
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Ook hier heb ik nu al gigantisch veel zin in, kan zomaar het beste feest ooit worden. 
Zonde trouwens dat Prefix & Density niet in de Blackbox staan, dat had het helemaal afgemaakt voor mij.
Kunnen ze die niet even switchen met DP, of hij moet oude tracks gaan draaien, dan kan het nog wel een mooi setje worden.
Kunnen ze die niet even switchen met DP, of hij moet oude tracks gaan draaien, dan kan het nog wel een mooi setje worden.
Hij staat bij de A2 periode van B-Front, dus als hij oudere plaatjes gaat draaien kan dat heel vet worden. Helaas heb ik niet zoveel vertrouwen in DP (o.a. Door Tijdmachine)wrote:Zonde trouwens dat Prefix & Density niet in de Blackbox staan, dat had het helemaal afgemaakt voor mij.
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.