Zo'n 12,63 seconden in de rij gestaan en de kaarten zijn weer binnen! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Kutzooi net te laat, uitverkocht.
Na ongeveer een minuut was ik er doorheen, kaartjes binnen. 
Serieus? Hmm. Ik wou kaarten gaan halen, maar dit gaat wel hard zo.wrote:Kutzooi net te laat, uitverkocht.
edit: kaarten zijn nog wel te halen nu.
wrote:Kutzooi net te laat, uitverkocht.

verkoop hem voor €300 pb maarwrote:Kutzooi net te laat, uitverkocht.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Kaartjes binnen, word zeker het mooiste feest ooit 
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Ticket gehaald!
Ik denk dat ik me Hardbass ticket maar ga verkopen.. Want dit wordt toch wel een hele slag beter vermoed ik.
Ik denk dat ik me Hardbass ticket maar ga verkopen.. Want dit wordt toch wel een hele slag beter vermoed ik.
Tickets zijn binnen
blijft zonde dat het een week na hardbass is.
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2015
- last seen Jul 2026
wrote:Ticket gehaald!

tickets ook binnen. aanwezig met Vik. 
Fout. Dat is dus heel hardtraxx op pizza trakteren.wrote:Ik gok dat dit binnen 4 uurtjes is uitverkochtwrote:Zal dit sneller uitverkocht raken dan One Man Army?
waar kan ik mn bestelling alvast doorgevenwrote:Fout. Dat is dus heel hardtraxx op pizza trakteren.wrote:Ik gok dat dit binnen 4 uurtjes is uitverkochtwrote:Zal dit sneller uitverkocht raken dan One Man Army?
Ticket binnen
, kijk echt ontzettend uit naar dit feest. Sterke lijnert en een dikke locatie! Zie Bob al helemaal staan, zoals op Qlimax 2012 tijdens mysterias 
Pizza.wrote:Fout. Dat is dus heel hardtraxx op pizza trakteren.wrote:Ik gok dat dit binnen 4 uurtjes is uitverkochtwrote:Zal dit sneller uitverkocht raken dan One Man Army?
Kaartje hier ook binnen, hopelijk krijg ik nog iemand mee, anders solo. Dit mag ik niet missen.
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Anders ga ik wel meewrote:Kaartje hier ook binnen, hopelijk krijg ik nog iemand mee, anders solo. Dit mag ik niet missen.
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Hahaha valt tegen dit jawrote:Fout. Dat is dus heel hardtraxx op pizza trakteren.wrote:Ik gok dat dit binnen 4 uurtjes is uitverkochtwrote:Zal dit sneller uitverkocht raken dan One Man Army?
Idem...wrote:Anders ga ik wel meewrote:Kaartje hier ook binnen, hopelijk krijg ik nog iemand mee, anders solo. Dit mag ik niet missen... ben bang dat ik ook solo moet haha
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Tickets binnen
-
G
Ik ga denk ook mijn Hardbass kaartje verkopen. Vind de line-up daarvan niet zo heel boeiend.wrote:Ticket gehaald!
X-Qlusive B-Front line-up + geluid in HMH
Tickets zijn binnen. Hoop al 2 jaar op dit feest, dus dit wil ik echt niet missen