Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 x buiten, 2 x in een tent, mag nu wel weer buiten. De TMS area is de area waardoor ik elk jaar nog ben gegaan sinds 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het 50/50 he, ja had buiten de tent ook nog gebied waar speakers stonden, tussen de containers
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andersom was fijner geweest, tent achterin en vooraan open, zou er wel heel raar uitzien maarja :P

Vorig jaar hebben we daar wel een paar uurtjes staan stampen buiten, maar tijdens minder populaire dj's stond het daar bijna leeg en ik vond dat wel minder gezellig. Liever gewoon zoals in 2011 en 2012. Ohja en gooi er nog een Tuneboy Early HS set bij midden op de dag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tussen die containers. :thumbsup:


Dat was echt geniaal! 2012 alweer ofso....tijd gaat hard, Direct naast de mainstage, paar containers en klaar is kees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 21:54 
 
Hardtraxxer

die tuneboy set was legendarisch, was volgens mij ook de eerste keer dat een mainstream programmering een "tijdmachine" set durfde weg te zetten op een grote stage :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 08:47 
 
Hardtraxx Veteran

Forthehardest schreef:
die tuneboy set was legendarisch, was volgens mij ook de eerste keer dat een mainstream programmering een "tijdmachine" set durfde weg te zetten op een grote stage :D


Het was wat later op de dag omdat Tuneboy niet op tijd kon komen. Maar die set was inderdaad legendarisch! De eerste early set die ik echt 'bewust' heb meegemaakt. Zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 20:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik was bang dat Joost (Chicken) en ik toen door de file de set van Tuneboy gemist hadden door file. Was toch een zeer welkome verrassing toen we de tent binnen wandelden. Hele vette set toen idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Andersom was fijner geweest, tent achterin en vooraan open


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The magic show is iig weer iets met containers ^^

bron: snapchat wishoutdoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vermoed dat ze weinig af zullen wijken van de indeling die ze vorig jaar hadden. Deze was in mijn ogen dan ook prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Prefix & Density en Moridin tegelijk met Frequencerz :cry:
Wel chill dat ze de timetable op tijd vrijgeven.

Mijn planning:

14:00 - 15:30 TIM DAWES
15:30 - 17:00 BASS MODULATORS
17:00 - 18:00 THE PITCHER & SLIM SHORE
18:00 - 19:00 THE GEMINIZERS
Eten
20:00 - 20:30 THE MACHINE LIVE
20:30 - 21:30 PHUTURE NOIZE
21:30 - 23:00 NOISECONTROLLERS
23:00 - 00:30 FREQUENCERZ/P&D/Huilen
00:30 - 01:40 E-FORCE
01:40 - 02:00 ENDSHOW
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:

Prefix & Density en Moridin tegelijk met Frequencerz :cry:




En dat OOK nog eens tegelijkertijd met Jones; Hardstyle Flashback @ Theatre of Themes
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daar had ik al op gerekend toen ik wist dat hij daar af zou sluiten. Maar ik vind die laatste uurtjes op de main met het hardere werk altijd heel vet op WiSH, dus kies ik voor de mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dag Dedicated met misschien uitstapjes naar DBSTF/Warface en Prefix & Density. Hopen dat de stages er weer vet uitzien, kan ik wel waarderen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:57 
 

Special D die afsluit op zondag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ga hier geen planning voor maken, maar enige waar ik zeker heen ga zijn Noisecult, BM, Noisecontrollers en Jones.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt weer keihard zweten in die tent, met hoe de weersvoorspelling er nu uit ziet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 23:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Dat wordt weer keihard zweten in die tent, met hoe de weersvoorspelling er nu uit ziet..


Ja daar begint het wel op te lijken. Maar goed insmeren die dag :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Floorplan:

http://i.imgur.com/CTbyW7W.jpg

Spoiler Alert voor de Hardstyle Main, en House main ook een beetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die wordt echt een hel...
Ze verwachten dat vrijdag/zaterdag het hitte record wordt verbroken. Het record staat op 38.6 xd
Buienrader geeft dat het in Beek en Donk 39 graden wordt. :lol:
http://www.buienradar.nl/weer/beek_en_d ... 3#14daagse
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat wordt nog erger dan Decibel 2012. Ik vond het 2 jaar geleden in die pendelbus naar WiSH al snikheet, volgens mij was het toen minstens 10 graden minder heet, dit jaar weer pendelbus, ik weet wel dat ik water mee neem in de bus en me insmeer met een halve centimeter zonnebrand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Haha dat wordt nog erger dan Decibel 2012. Ik vond het 2 jaar geleden in die pendelbus naar WiSH al snikheet, volgens mij was het toen minstens 10 graden minder heet, dit jaar weer pendelbus, ik weet wel dat ik water mee neem in de bus en me insmeer met een halve centimeter zonnebrand.


Inderdaad, wij gaan ook met de bus....
Sta je half uur in de file op die eenbaansweg voordat je bij Beek en Donk rijdt in een feestbus zonder airco, en geen wind naar binnen omdat je stilstaat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Decibel met gunz4hire jaar en dominator 14... pfoe... warmte was toen niet normaal.

Stages zijn weer van hoog niveau, weer is goed... lekkere line up. Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 20:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Laatste nieuws (ook in verband met de komende hitte)

http://www.wishoutdoor.com/en/news/id-2 ... ZGUoRuvFaQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 10:02 
 

Ik had niet anders verwacht maar dan nog top geregeld! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten