Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
17-jarige festivalbezoeker Wish Outdoor uit Sint-Oedenrode overleden
Geplaatst op
08 juli 2015

BEEK EN DONK - Een 17-jarige bezoeker van het festival Wish Outdoor in Beek en Donk, is in de nacht van zondag op maandag overleden, mogelijk als gevolg van drugsgebruik. De bezoeker, afkomstig uit Sint-Oedenrode, werd volgens de politie onwel na afloop van het muziekfestival.


De politie doet geen mededelingen over de mogelijke oorzaak van het overlijden.

http://www.ed.nl/regio/best-e-o/sint-oe ... -1.5065026


Oeee.. ook echt 17 jaar. Dat komt even dubbel zo hard aan voor de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pfff. Kan de organisatie in ieder geval niet worden verweten dat ze geen maatregelen hebben getroffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de nacht van zondag op maandag, dus wie weet heeft hij de zondag editie bezocht. Die is voor alle leeftijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 17:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En voor de duidelijkheid: het was ook niet op het terrein van Wish zelf, maar in de buurt van Gemert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Geen enkel setje viel me tegen, alleen Eforce vond ik niet zo goed.

:x :lol: Wat zeg jij nou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
hotymoty schreef:
Geen enkel setje viel me tegen, alleen Eforce vond ik niet zo goed.

:x :lol: Wat zeg jij nou...


De spaghetti was heel lekker, alleen de saus lustte ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Radical Redemption draaide echt vet! Alleen vond ik zijn eigen platen niet zo. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zegt dat hij alle sets op die van E-Force na goed vond.

Jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hij zegt dat hij alle sets op die van E-Force na goed vond.

Jezus.


Bedankt voor de opheldering :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graag gedaan. Bij nog meer vragen of problemen, PB maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
hotymoty schreef:
Geen enkel setje viel me tegen, alleen Eforce vond ik niet zo goed.

:x :lol: Wat zeg jij nou...


Mag ik vragen wat hier zo gek aan is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, het feit dat er eerst A wordt beweerd, en daarna B. In dezelfde zin. "Alles was vet! Alleen één ding was niet vet."

Moest ik gewoon om lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nou, het feit dat er eerst A wordt beweerd, en daarna B. In dezelfde zin. "Alles was vet! Alleen één ding was niet vet."

Moest ik gewoon om lachen :P


Aha ok :) Ik stond naast hem bij E-force op Wish, maar was volgens mij gewoon lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 15:20 
 
Hardtraxx Elite

kevin-field schreef:
The Skribbler schreef:
Nou, het feit dat er eerst A wordt beweerd, en daarna B. In dezelfde zin. "Alles was vet! Alleen één ding was niet vet."

Moest ik gewoon om lachen :P


Aha ok :) Ik stond naast hem bij E-force op Wish, maar was volgens mij gewoon lachen.

Kan je er überhaupt nog wel iets van herinneren :x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 09:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hardstyle/jones-wish-outdoor-2015-hardstyle-flashback-t51391.html

Voor de liefhebbers... Mijn "Hardstyle Flashback" liveset op WiSH staat online! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 13:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aftermovie

https://www.facebook.com/WishOutdoor/vi ... =2&theater
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten