Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 14:27 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 14:45 
 

Next please! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Next please! >.<

Mag wel ff opschieten, wil wel weten waar ik nou mn 50 euro aan heb uitgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 14:54 
 

Delt-A schreef:
Kiloknaller schreef:
Next please! >.<

Mag wel ff opschieten, wil wel weten waar ik nou mn 50 euro aan heb uitgegeven.


Ja daar heb ik dit jaar maar ff mee gewacht. Afgelopen twee jaar ook gewoon een ticket gehaald maar eigenlijk vielen de line-ups zwaar tegen! Wish is gewoon een vet feest maar was stukken vetter geweest als de line-ups interessanter waren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:02 
 
Hardtraxxer

Coone, van Pol en de voor mij onbekende Wiwek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wiwek is een aanrader :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Delt-A schreef:
Kiloknaller schreef:
Next please! >.<

Mag wel ff opschieten, wil wel weten waar ik nou mn 50 euro aan heb uitgegeven.


Ja daar heb ik dit jaar maar ff mee gewacht. Afgelopen twee jaar ook gewoon een ticket gehaald maar eigenlijk vielen de line-ups zwaar tegen! Wish is gewoon een vet feest maar was stukken vetter geweest als de line-ups interessanter waren ;)

Helemaal mee eens! Ongelofelijk fan van het concept Wish alleen heb hem vorig jaar ook vanwege de line-up links laten liggen.

Mocht er dit jaar weer wat moois staan (denkt even terug aan die heerlijke Tuneboy set in 2013) zeker overwegen om een kaartje te kopen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:14 
 
Hardtraxxer

AniThing schreef:
wiwek is een aanrader :D

Ben dit setje aan het luisteren, vooralsnog niet mijn ding maar zal neit te snel oordelen :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:25 
 

Youri! schreef:
AniThing schreef:
wiwek is een aanrader :D

Ben dit setje aan het luisteren, vooralsnog niet mijn ding maar zal neit te snel oordelen :thumbsup:


Oei totaal niet mijn ding! Zal dit niet snel opzoeken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
AniThing schreef:
wiwek is een aanrader :D

Ben dit setje aan het luisteren, vooralsnog niet mijn ding maar zal neit te snel oordelen :thumbsup:



live zijn die tracks echt baas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 18:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 20:57 
 
Hardtraxxer

Nice, hebben mij nog nooit teleurgesteld!

Als Van Hanegem senior maar thuis blijft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Nice, hebben mij nog nooit teleurgesteld!

Als Van Hanegem senior maar thuis blijft :lol:

Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 21:53 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Youri! schreef:
Nice, hebben mij nog nooit teleurgesteld!

Als Van Hanegem senior maar thuis blijft :lol:

Wat dan?


De helft van W&W = Willem van Hanegem junior
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat weet ik, maar uit je reactie dacht ik op te maken dattie ergens als MC had opgetreden ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:05 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Dat weet ik, maar uit je reactie dacht ik op te maken dattie ergens als MC had opgetreden ofzo. :P


Kom op, zakken zakken zakken zakken! Geen woorden maar daden1!!
Pak allemaal de hand vast van degene naast je. Hand in hand..
'Als ik zeg Jordy, zeggen jullie Clasie'
n-n-n-n-n-nul 10 is beter dan n-n-n-n-nul 20!!

Nee, doe maar niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel de uitspraak van; "Roken is slecht, vooral voor de gordijnen" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 20:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
On Wednesday, March 25th at 19:00h (CET), it will be exactly 100 days left until our new adventure will unfold. A perfect moment to release the complete line-up, don't you think?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 13:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers van 2005-2010 hardstyle... :whistle:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
Voor de liefhebbers van 2005-2010 hardstyle... :whistle:

Ik ben hier niet aanwezig, maar goeie zaak dat je (naar mijn idee) toch wel regelmatig wordt geboekt voor zulke setjes, je draait tenminste niet elke keer hetzelfde als sommige headliners die in dit genre draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kewll!!

En deze stond er ook nog niet:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jones schreef:
Voor de liefhebbers van 2005-2010 hardstyle... :whistle:
Ik ben hier niet aanwezig, maar goeie zaak dat je (naar mijn idee) toch wel regelmatig wordt geboekt voor zulke setjes, je draait tenminste niet elke keer hetzelfde als sommige headliners die in dit genre draaien ;)

Leuk om te horen, thanks! Ik heb expres vanaf 2015 puur op die stijl de focus gelegd en zie ook nu dat het z'n vruchten afwerpt in de vorm van boekingen. Gaat 'n mooi festivalseizoen worden zeg ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sta je mainstage of The Magic Show (?) area?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:16 
 

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten