Super feest, vooral bij Dedicated gestaan, geluid en de stage waren weer fenomenaal

Veel oude platen gehoord ook in de loop van de dag, met name bij Audiotricz (Rate Reducer remix, Complex Situation) en DBST (Here is Comes, Shiverz en nog een aantal). Ook de andere stages zagen er leuk uit, Theatre of Themes was gezellig, alsof je in de kroeg stond
Wel jammer dat sommige tracks echt veel te veel gedraaid worden, daarom gaan deze tracks me echt tegen staan op een gegeven moment (Colleteral Damage, May God be with you all).
Verder is er super omgegaan met de hitte op het feest: muntprijs voor water naar beneden, veel verkoelingsplekken, watergevecht

Het werkte ook wel mee dat het vanaf een uur of 5 bewolkter werd.
Drukte was overal goed te doen vond ik en je werd overal snel geholpen (bar, muntenbalie). Sfeer over het hele terrein was gezellig, aankleding ook (had soms echt het gevoel dat ik door een tropisch dorpje liep). Volgend jaar weer een zekerheidje

edit: Ow, The Machine kan niet zo heel lekker plaatjes draaien