Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 15:02 
 

hotymoty schreef:
Nope, als het goed is niet. Geld krijgen we ook niet terug te zien, het valt dan ergens onder(Kom ff niet op de naam).


Overmacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 15:08 
 
Hardtraxx Newbie

En buiten de financiele strop die de organisatie zou krijgen, beperkt de schade zich niet alleen tot de organisatie.
Wat te doen met alle mensen die zelf een busreis organiseren (waaronder bijv ik zelf). Zoon busreis kost dik €1000,- , wie zou dat moeten vergoeden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Miorwl schreef:
Zou het vreemd vinden dat er dan nu pas overleg wordt gepleegd, een dag voordat het feest begint. Het is al ruim een week bekend dat er zulke temperaturen aan zitten te komen...

Is een organisatie verzekerd voor zulke overmacht? Er zijn al zo gigantisch veel kosten gemaakt dat een aflasting een mega financiele strop is voor zo'n organisatie.

Nope, als het goed is niet. Geld krijgen we ook niet terug te zien, het valt dan ergens onder(Kom ff niet op de naam).

Ligt eraan, bij de ticketverkoop kun je ook zo'n Europese verzekering afsluiten, die rond de €2 is maar iedereen altijd weg vinkt, omdat het feest toch wel door gaat. Met zo'n verzekering lijkt het mij dat je je geld sowieso terug krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spoiler: het feest gaat gewoon door ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 18:59 
 

Frenchkicks schreef:
Spoiler: het feest gaat gewoon door ..

niks aan het handje.

verschillende koelbaden, airco in tent zou ik voor gaan.

hopen dat t er komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Na de honderdste keer veelbetekenend naar een onbekende zucht en je hand over je voorhoofd halen ist ook wel leuk geweest


Haha herkenbaar dit, was ook bij beide feesten, en enige wat ik vandaag dacht was. Blij dat ik niet op een strand op een festival sta >.< Bij Dominator heeft het m'n feest echt verpest. Maar vrienden van me vonden het HEERLIJK.

Struggles van een ginger denk ik dan maar... Volgens mij gaat dat zaterdag wel goed komen, komt vast nog wel een regen buitje langs een deze dagen, dat scheelt al zo een paar graadjes :) Succes iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Punt is dat je mensen niet kunt dwingen gezond en verantwoord te feesten. Dit is ook een weekend toch? Je bent je er dan van bewust dat er een behoorlijke groep tussen zit die zich nergens wat van aan trekt. Best link

Ik kan me inderdaad best voorstellen dat hier partijen als de gemeente zich nu mee gaan bemoeien.. Ook al is het een totale catastrofe voor de organisatie, doden zit niemand op te wachten. En met deze temperaturen is de kans echt groot dat die gaan vallen omdat wat je zegt, er een groep mensen is die zich nergens wat van aantrekt en zich alsnog vol werkt met van alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb ticketswap een beetje in de gaten zitten houden voor dit feest.

Toen het uitverkocht was stonden er ongeveer 30 op. Dat zwakte af naar 10.
Toen kwamen de nieuwsberichten dat het zó warm zou worden op wish, en nu staan er ineens 240 tickets op.

Tickets staan er nu op voor de helft van de prijs (€25,-). Heb er zelfs voorbij zien komen van €21,05

Wel grappig om te zien. Mensen gaan ook gewoon niet meer omdat het zo warm wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Heb ticketswap een beetje in de gaten zitten houden voor dit feest.

Toen het uitverkocht was stonden er ongeveer 30 op. Dat zwakte af naar 10.
Toen kwamen de nieuwsberichten dat het zó warm zou worden op wish, en nu staan er ineens 240 tickets op.

Tickets staan er nu op voor de helft van de prijs (€25,-). Heb er zelfs voorbij zien komen van €21,05

Wel grappig om te zien. Mensen gaan ook gewoon niet meer omdat het zo warm wordt.


Wat ik ook niet heel gek vind. Ik ben voor de verandering juist ook eens blij dat ik een weekend geen festival heb. Moet er niet aan denken met zulke temperaturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Aristo schreef:
Heb ticketswap een beetje in de gaten zitten houden voor dit feest.

Toen het uitverkocht was stonden er ongeveer 30 op. Dat zwakte af naar 10.
Toen kwamen de nieuwsberichten dat het zó warm zou worden op wish, en nu staan er ineens 240 tickets op.

Tickets staan er nu op voor de helft van de prijs (€25,-). Heb er zelfs voorbij zien komen van €21,05

Wel grappig om te zien. Mensen gaan ook gewoon niet meer omdat het zo warm wordt.


Wat ik ook niet heel gek vind. Ik ben voor de verandering juist ook eens blij dat ik een weekend geen festival heb. Moet er niet aan denken met zulke temperaturen.

Dit inderdaad. Dominator vorig jaar was echt een hel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 01:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weerbericht draait alweer bij. Een heerlijke regenbui met die hitte zou wel heel chill zijn :D Zolang het maar geen hevige onweer en evacuatie toestand wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 08:03 
 

Van 41 naar 35 nu! Dat is nog steeds heel warm maar al wel een stuk beter :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 08:51 
 

Laatste info:

http://www.wishoutdoor.com/en/news/id-2894/laatste-nieuws-en-maatregelen-weer!/#.VZYwwHi-1Ig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:



- Muntprijs water is gehalveerd naar 1 munt (0,5l)

Dat is nou nog es een goede actie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 08:55 
 

Norther66 schreef:
- Muntprijs water is gehalveerd naar 1 munt (0,5l)

Dat is nou nog es een goede actie :worship:


Je bent me net voor! Inderdaad heel netjes :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 03:09 
 
Hardtraxx Elite

Wat een bazig feestje! Geluid was echt super goed bij de Dedicated! Dblock & stefan draaide echt hemels, al die nieuwe plaatjes en allemaal oude klappers van hun! Geen enkel setje viel me tegen, alleen Eforce vond ik niet zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Kiloknaller schreef:



- Muntprijs water is gehalveerd naar 1 munt (0,5l)

Dat is nou nog es een goede actie :worship:


Zeker een pluspunt, hierdoor zou ik dus meer water gaan drinken ipv bier of Red Bull.
Maar ik denk dat ze door die gratis tappunten ook anders niks verkopen kwa water, of zit ik hier nu flink fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Norther66 schreef:
Kiloknaller schreef:



- Muntprijs water is gehalveerd naar 1 munt (0,5l)

Dat is nou nog es een goede actie :worship:


Zeker een pluspunt, hierdoor zou ik dus meer water gaan drinken ipv bier of Red Bull.
Maar ik denk dat ze door die gratis tappunten ook anders niks verkopen kwa water, of zit ik hier nu flink fout?

Ik denk dat je hier nog vrij goed zit. Waarom nog een flesje water kopen voor ruim 5 euro als je gratis je flesjes kunt bijvullen? Als je het één muntje maakt hebben mensen nog iets van "oh het is toch maar één muntje, ik haal wel een nieuwe".
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Super feest, vooral bij Dedicated gestaan, geluid en de stage waren weer fenomenaal :woot: Veel oude platen gehoord ook in de loop van de dag, met name bij Audiotricz (Rate Reducer remix, Complex Situation) en DBST (Here is Comes, Shiverz en nog een aantal). Ook de andere stages zagen er leuk uit, Theatre of Themes was gezellig, alsof je in de kroeg stond :)

Wel jammer dat sommige tracks echt veel te veel gedraaid worden, daarom gaan deze tracks me echt tegen staan op een gegeven moment (Colleteral Damage, May God be with you all).

Verder is er super omgegaan met de hitte op het feest: muntprijs voor water naar beneden, veel verkoelingsplekken, watergevecht :D Het werkte ook wel mee dat het vanaf een uur of 5 bewolkter werd.

Drukte was overal goed te doen vond ik en je werd overal snel geholpen (bar, muntenbalie). Sfeer over het hele terrein was gezellig, aankleding ook (had soms echt het gevoel dat ik door een tropisch dorpje liep). Volgend jaar weer een zekerheidje ^^

edit: Ow, The Machine kan niet zo heel lekker plaatjes draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest weer. Fantastische stages, alles goed geregeld dit jaar, hulde voor de organisatie :worship:
Ik kan me ook geen enkel setje herinneren dat me echt tegen is gevallen. Bass Modulators, Audiotricz, Warface (klein stukje van gezien, Pattern 2 :loving: ), The Machine (mixwerk was wel magertjes), D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers. Heerlijk om te zien dat oudere nummers weer vaker in setjes terugkomen, de afwisseling tussen oud en nieuw zet echt iets moois neer. Setjes van E-Force en Frequencerz waren redelijk voorspelbaar, maar het verveelt niet. Het meeste werk van Frequencerz is briljant naar mijn mening; en ook de nieuwe platen zijn fantastisch. (Daarnaast was Delusion (2014 edit) weer een kippenvelmomentje, en dat zal voorlopig ook wel nog zo blijven)

Ik heb geen negatieve dingen gehoord of gezien, dus volgend jaar is dit ook weer een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mega vermaakt.. rond 4u binnen na halfuurtje lopen vanaf parkeren in het dorp. Achteraf veel ellende gescheeld met dat weiland.

Setjes v.d dag door warface, noisecontrollers, dbstf (hardstyle) en zeker voor Jones. Sfeer tijdens Jones was magistraal mooi. Genoten van zoveel classics.

Ohja; solar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 13:22 
 

Special D _0_

schoolplein hits en Saifam kneiters op de zondagmiddag. Wat een geniale gezelligheid.

En die kleine van Slim Shore over t publiek, fucking genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Special D _0_

schoolplein hits en Saifam kneiters op de zondagmiddag. Wat een geniale gezelligheid.

En die kleine van Slim Shore over t publiek, fucking genieten!

Special D moeten missen :( Maten waren hier na 10 min op uitgekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ontzettend gaaf weekend gehad ^^ Jones was het absolute hoogtepunt, maar ook D-Block & S-Te-Fan (draaiden een halve Tijdmachine set) en Noisecontrollers (Solar :loving: ) waren genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17-jarige festivalbezoeker Wish Outdoor uit Sint-Oedenrode overleden
Geplaatst op
08 juli 2015

BEEK EN DONK - Een 17-jarige bezoeker van het festival Wish Outdoor in Beek en Donk, is in de nacht van zondag op maandag overleden, mogelijk als gevolg van drugsgebruik. De bezoeker, afkomstig uit Sint-Oedenrode, werd volgens de politie onwel na afloop van het muziekfestival.


De politie doet geen mededelingen over de mogelijke oorzaak van het overlijden.

http://www.ed.nl/regio/best-e-o/sint-oe ... -1.5065026
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten