Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 15:24 
 
Hardtraxxer

Nu zelfs 41 graden volgens buienradar... :x :/
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Fantastisch weer". Zijn er oprecht mensen die 40 graden lekker vinden? :lol: Doe mij maar 15 graden en zon op een festival.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
"Fantastisch weer". Zijn er oprecht mensen die 40 graden lekker vinden? :lol: Doe mij maar 15 graden en zon op een festival.

22/23 graden, veel zon (niet te brandend) en een zacht briesje :loving:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
"Fantastisch weer". Zijn er oprecht mensen die 40 graden lekker vinden? :lol: Doe mij maar 15 graden en zon op een festival.

22/23 graden, veel zon (niet te brandend) en een zacht briesje :loving:

Hier zou ik voor elk festival voor tekenen.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op zich liever 40 graden dan die godganse schijtregen de gehele dag.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Op zich liever 40 graden dan die godganse schijtregen de gehele dag.


Hier begin ik serieus te twijfelen wat ik liever zou hebben.. geen van beiden eigenlijk
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb echt veel regen slechts een paar keer meegemaakt eigenlijk, maar wat een ellende. Overal blubber, en kiezen tussen overdekt met allemaal volk wat er niet hoort en er niet wil zijn óf buiten tot pap regenen.

Maar inderdaad Dominator vorig jaar en decibel 2 jaar geleden waren ook niet echt een succes. Sta je ook maar de hele dag voor jan lul op zon feest. Na de honderdste keer veelbetekenend naar een onbekende zucht en je hand over je voorhoofd halen ist ook wel leuk geweest
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

41 graden, gevoel 45... Dan sta je toch niet voor je plezier op een festival. Iets teveel van het goede, de tering.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, het wordt nu allemaal wel een beetje teveel van het goede.
Zou met een feestbus gaan vanuit Delft (plus minus 2,5 uur) zonder airco. Alleen een twee noodluiken die open kunnen en die wind geven tijdens het rijden. Sta je even in de file voor het terrein kan je zo een kippetje grillen in de bus.
Vriend van mij heeft zich aangeboden om maar met de auto heen te gaan met airco.
Zou trouwens wel lekker zijn als er in de avond een lekker onweersbuitje overkomt, maar wordt helaas nog niet voorspeld.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is het een kwibus? Nouja volgens mij maakt dat trouwens alsnog geen bal uit maar door die wielkasten wordt het altijd nog veel warmer dan in een gewone auto, net of de verwarming aanstaat.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2015 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is het een kwibus? Nouja volgens mij maakt dat trouwens alsnog geen bal uit maar door die wielkasten wordt het altijd nog veel warmer dan in een gewone auto, net of de verwarming aanstaat.


Nee wij hebben de Tournado bus Timothy ;) het zijn allemaal afgeschreven oude bussen die zijn opgebouwd. Kwibus heeft er wel een aantal met airco inderdaad.
Ben jij ook aanwezig Tim? Bus vanuit Den Haag?
Bericht Geplaatst op 01 jul 2015 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier een bus vanuit Wateringen.. ik sla een kruisje voor airco :cry:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2015 14:02 
 
Hardtraxx Newbie

tournado en kwibus hebben nooit airco >.<
Hopen dat ze door kunnen blijven rijden ipv die files voor wish
Bericht Geplaatst op 01 jul 2015 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Nee wij hebben de Tournado bus Timothy ;) het zijn allemaal afgeschreven oude bussen die zijn opgebouwd. Kwibus heeft er wel een aantal met airco inderdaad.
Ben jij ook aanwezig Tim? Bus vanuit Den Haag?

Ook prima bussen inderdaad!
Bericht Geplaatst op 01 jul 2015 15:38 
 
Hardtraxxer

In de brandende zon langzaam sterven in het harnas, zoals ik het altijd gewild heb :loving:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2015 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Auto, airco en parkeren nabij het centrum. Of je nu half uur loopt naar parkeerplek van wish of 25 minuten ri centrum, waar de auto niet de hele dag in snoeiheet weiland heeft gestaan... makkelijke keuze
Bericht Geplaatst op 01 jul 2015 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb er weer zin in, jammer genoeg maandag weer te werk. Wordt zondag op tijd weg dus.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks de hitte toch wel erg veel zin hierin. Zwembroek aan en gas erop :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde net dat er overleg wordt gehouden op dit moment of het festival wel doorgaat. Overigens weet ik niet waar die info precies vandaan komt. Dus nog even niet in paniek raken ;)

Edit: Info is opgepikt in de wandelgangen van de Gemeente Laarbeek. Afwachten dus.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:11 
 

remkovzki schreef:
Hoorde net dat er overleg wordt gehouden op dit moment of het festival wel doorgaat. Overigens weet ik niet waar die info precies vandaan komt. Dus nog even niet in paniek raken ;)

Edit: Info is opgepikt in de wandelgangen van de Gemeente Laarbeek. Afwachten dus.


Van de ene kant snap ik dat ze hier over nadenken mocht het echt zo zijn! Het wordt echt gevaarlijk warm.. Van de andere kant is het killing voor de organisatie van Wish. Als je kijkt welke kosten er allemaal al zijn gemaakt lijkt het me geen optie om dit evenement te cancellen ;)
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Punt is dat je mensen niet kunt dwingen gezond en verantwoord te feesten. Dit is ook een weekend toch? Je bent je er dan van bewust dat er een behoorlijke groep tussen zit die zich nergens wat van aan trekt. Best link
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:25 
 

Kiloknaller schreef:
remkovzki schreef:
Hoorde net dat er overleg wordt gehouden op dit moment of het festival wel doorgaat. Overigens weet ik niet waar die info precies vandaan komt. Dus nog even niet in paniek raken ;)

Edit: Info is opgepikt in de wandelgangen van de Gemeente Laarbeek. Afwachten dus.


Van de ene kant snap ik dat ze hier over nadenken mocht het echt zo zijn! Het wordt echt gevaarlijk warm.. Van de andere kant is het killing voor de organisatie van Wish. Als je kijkt welke kosten er allemaal al zijn gemaakt lijkt het me geen optie om dit evenement te cancellen ;)


Het feest later laten beginnen is ook een optie.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:27 
 
Hardtraxxer

5 tot 5 ipv 2 tot 2, waar moet ik tekenen :drool:
zal helaas niet gebeuren
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:30 
 
Hardtraxx Newbie

Zou het vreemd vinden dat er dan nu pas overleg wordt gepleegd, een dag voordat het feest begint. Het is al ruim een week bekend dat er zulke temperaturen aan zitten te komen...

Is een organisatie verzekerd voor zulke overmacht? Er zijn al zo gigantisch veel kosten gemaakt dat een aflasting een mega financiele strop is voor zo'n organisatie.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:35 
 
Hardtraxx Elite

Miorwl schreef:
Zou het vreemd vinden dat er dan nu pas overleg wordt gepleegd, een dag voordat het feest begint. Het is al ruim een week bekend dat er zulke temperaturen aan zitten te komen...

Is een organisatie verzekerd voor zulke overmacht? Er zijn al zo gigantisch veel kosten gemaakt dat een aflasting een mega financiele strop is voor zo'n organisatie.

Nope, als het goed is niet. Geld krijgen we ook niet terug te zien, het valt dan ergens onder(Kom ff niet op de naam).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten