Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:17 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
Leuk om te horen, thanks! Ik heb expres vanaf 2015 puur op die stijl de focus gelegd en zie ook nu dat het z'n vruchten afwerpt in de vorm van boekingen. Gaat 'n mooi festivalseizoen worden zeg ik!

Ja ik zie je sowieso op Hardfest en mss wel op Defqon.1 (maar dat hangt van de TT van die dag af, zijn zo veel vette artiesten xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up voor de (hardstyle) mainstage. Aangezien ik waarschijnlijk daar het grootste deel van de dag sta vanwege veel bekenden. Coone is de enige die mij niks doet, dus dan denk ik even uitstapje naar The Magic Show. Verder even kijken hoe de timetable is, want wil eigenlijk The Geminizers, Juized en Phuture Noize ook wel zien. En wellicht Jones ook wel even een bezoekje brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Sta je mainstage of The Magic Show (?) area?

Ik sluit af in de "Theatre Of Themes"...

The Skribbler schreef:
Jones schreef:
Leuk om te horen, thanks! Ik heb expres vanaf 2015 puur op die stijl de focus gelegd en zie ook nu dat het z'n vruchten afwerpt in de vorm van boekingen. Gaat 'n mooi festivalseizoen worden zeg ik!

Ja ik zie je sowieso op Hardfest en mss wel op Defqon.1 (maar dat hangt van de TT van die dag af, zijn zo veel vette artiesten xd )

Keuzes maken he! :lol: En er komen nog meer dingen aan die nog niet zijn aangekondigd... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:01 
 

Special D op zondag! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:05 
 

stefaneke schreef:
Special D op zondag! :love:


Ja alweer! :thumbdown: Man wat was dat een domper vorig jaar (dat hij niet op zaterdag stond zeg maar) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel nog steeds om zondag te gaan. Ik weet dat ik ook 2 dagen kan gaan, maar om 2 uur s'nachts naar huis te gaan is ook kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:18 
 

Kiloknaller schreef:
stefaneke schreef:
Special D op zondag! :love:


Ja alweer! :thumbdown: Man wat was dat een domper vorig jaar (dat hij niet op zaterdag stond zeg maar) ;)


Special D op zondag was een van mijn beste evenementervaringen ooit ;).

Waarschijnlijk net klaar met tentamens rond deze tijd, ff bezien hoe het loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fijne line up en stage indeling _0_ Belt en wezol op mainstage :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hier ga ik me weer twee dagen ontzettend vermaken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat organisatie hun belofte niet nakomt. Waar is Partyraiser?

E-Force, Frequencerz en Noisecontrollers op de main zijn wel erg prettig.
Warface, The Pitcher, Phuture Noize, Prefix & Density op TMS zijn ook erg fijn.
Verder Mr. Polska, Je Broer en Boaz V.D Beatz en de Hardstyle Flashback by Jones ook wel lekker.



Las overigens in een boekje laatst dat Wish Outdoor ook iets gaat doen i.c.m. het 125e sterfjaar van Vincent van Gogh. Leuk dat ze iets mee doen, ze krijgen er ook subsidie voor schijnbaar. Dus dat kan leuk uitpakken qua aankleding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En gelijk maar kaartje gehaald. Tering veel zin in. Zal verder niet veel bij de hardstyle staan btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat het zo ver is, de line up ziet er wel heel tof uit!

Ben er drie jaar geleden geweest, was echt een prachtig dagje. Even kijken of ik dit jaar (ondanks de afstand) weer aanwezig zal zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 21:37 
 
Hardtraxx Newbie

Zijn weer hele weekend aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Deze line up is gewoon geniaal, voor alle area's is een fijne programmering neer gezet. Ik zou echt nog niet weten waar ik allemaal naar toe ga, maar een bezoekje aan Pfirter en hossen in de Theatre Of Themes zijn wel een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is het terrein hier eigenlijk? Alles dicht bij elkaar? Druk in de wandelgangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 08:09 
 

Tickets te winnen op I'm In voor alle 3 de dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 10:20 
 

teupie schreef:
Hoe is het terrein hier eigenlijk? Alles dicht bij elkaar? Druk in de wandelgangen?


Ruim en vaak meer dan genoeg ruimte. Genoeg wc's en meestal vlotte bediening. Alleen munten halen duurde de afgelopen jaren nogal lang. Te weinig verkooppunten en niet slim neergezet. Maar volgens mij was dat vorig jaar al een stuk beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond de entree en muntjes ook altijd een minpunt. Vorig jaar ben ik niet geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 14:29 
 
Hardtraxxer

Munten halen duurt elk jaar vrij lang inderdaad, verder top georganiseerd festival met geweldig mooie stages :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bijna uitverkocht.

1 uur geleden gingen de laatste 500 tickets in de verkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

... stond iig op de facebook pagina, en nu is het weer weg? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen! Waarschijnlijk een beetje schipperen tussen Dedicated en TMS, wellicht nog een uitstapje naar DBSTF en Jones.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 08:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Benieuwd welke podia nu open air worden. Vorig jaar vond ik de TMS maar kut in een tent. Jaren ervoor Open Air was vele malen beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 09:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tussen die containers. :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten