Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:28 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Datum: 03rd, 04th & 05th July 2015
Locatie: Festivalterrein de Aa, Beek en Donk
Minimumleeftijd:18+
Website: WiSH Outdoor '15
Source: Facebookevent

THE LINE-UP:
►► Friday the 3rd of July
►MAINSTAGE
Showtek
Sunnery James & Ryan Marciano
3LAU
Jay Hardway
Funkmaster B

►►Saturday the 4th of July
► DEVOTED MAINSTAGE
W&W
NERVO
DANNIC
Firebeatz
DubVision
DBSTF
Mr. Belt & Wezol
Funkmaster B
MC Stretch

► DEDICATED
Noisecontrollers
Coone
D-Block & S-te-Fan
Frequencerz
E-Force
Bass Modulators
Audiotricz
Noisecult
Mc DV8

► DELICIOUS DUTCH
Mr. Polska
LNY TNZ
Boaz van de Beatz
Jebroer
Wiwek (Oui'Wack)
The Million Plan
Naffz & Mc Sherlock
David Ghetto
Flamboyant

► DUIKBOOT
Mike Mago
Tom Trago
Prunk
Cleavage
Ringbaan
Mikey Biemans
Eb & Vloed
LUCKY DONE GONE

► WiSHKUNDE
Pfirter
Joran van Pol
Abstract Division
Joey Daniel
CEES VAN BALEN B2B Hekkla
Kom-Plot
Link

► The Magic Show
Moridin LIVE
Warface
Tartaros & NV!N
The Machine LIVE
The Pitcher & Slim Shore
The Geminizers
Prefix & Density
Phuture Noize
Juized
Tim Dawes
MC Shizzler

► THEATRE OF THEMES
The Darkraver
Tony Star
Puinhoop Kollektiv
Hardstyle Flashback by Jones
Gustaf und Otto
AddyHaddy feat. Partynase
Ben de Show

► VILLA ANANAS
Mr. Bermuda
Jamie Johnson
Daani
Pieter Lepelaars

►► Sunday the 5th of July
► MAINSTAGE
Kensington
Typhoon & Band
FeestDJRuud
Dio & Band
Memphis Maniacs
Domien Verschuuren & Tjitse Leemhuis (3FM)
WiSH Allstars

► DELICIOUS DUTCH
The Partysquad
Mental Theo B2B The Prophet
DJ Dyna
Dirtcaps
Giocatori
Weslo
Jamie Johnson

► DELIVERY ROOM
Jordy Dazz
La Fuente
Julian Calor
Joey Dale
TV Noise
Ferreck Dawn
MC Iceman

► VILLA ANANAS
Sam Feldt
Mr. Bermuda
Jamie Johnson

► THEATRE OF THEMES
Special D.=
Lamme Frans
The Pitcher & Slim Shore
Puinhoop Kollektiv
De Alberti's
Addyhaddy & Partynase
Ben de Show

► DISCOVERY ROOM
Holl & Rush
JAGGS
Loopers
Daniël Dex
Badmeesters van het Diepe
Nick Brady
Dj Nickstylzz

A new Adventure awaits

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 01 dec 2014 20:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket binnen :cool:
Bericht Geplaatst op 01 dec 2014 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ticket binnen :cool:

Hier ook, en early zaterdag is iig al uitverkocht.
Bericht Geplaatst op 21 feb 2015 15:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Citaat:
Witness history in the making! For the first time, an act will be playing both WiSH Outdoor mainstages on the same day! D-Block & S-te-Fan will be rocking the Dedicated stage on the 4th of July! Their new big room alter ego DBSTF will make you bounce on the Devoted stage! That’s what we call #Bi-winning!
Bericht Geplaatst op 21 feb 2015 15:21 
 
Hardtraxxer

Vet! 6e keer op rij alweer :cool:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat ik ze wel even ga checken als DBSTF. :)
Bericht Geplaatst op 22 feb 2015 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat er weer zo'n landkaartje van het feest van tevoren op hun social media komt, kan ik alvast kijken hoe ik er met een zo'n groot mogelijke boog omheen kan.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2015 15:20 
 

Ik ga dit wederom serieus overwegen.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2015 17:31 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik hoop dat er weer zo'n landkaartje van het feest van tevoren op hun social media komt, kan ik alvast kijken hoe ik er met een zo'n groot mogelijke boog omheen kan.


Vind je het zo'n zaadfeest dan? Ik vind het juist een heerlijk feest :yay:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 02:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Delt-A schreef:
Ik hoop dat er weer zo'n landkaartje van het feest van tevoren op hun social media komt, kan ik alvast kijken hoe ik er met een zo'n groot mogelijke boog omheen kan.


Vind je het zo'n zaadfeest dan? Ik vind het juist een heerlijk feest :yay:


Een landkaart van het feest, niet van de locatie in Nederland waar het feest zich bevindt.. zie de post boven die van mij.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 18:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Waarom nou niet Showtek op beide stages :whistle:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 20:43 
 
Hardtraxxer

Waarom op vrijdag :mad:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2015 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Denk dat ik ze wel even ga checken als DBSTF. :)


leuk joost! Ik wil hier ook wel graag heen. Dannic :thumbsup: :thumbsup: En ook onwijs benieuwd naar dbstfn
Bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
The WiSH Outdoor Sunday (July 5th) just got even better! Welcome, Typhoon & Band, Feestdjruud, Mental Theo b2b The Prophet and Jordy Dazz!
Bericht Geplaatst op 25 feb 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat de HC stage weer terugkeert.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordy dazzz is ookleuk
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vanavond begint de kaartverkoop! Wish altijd wel een zekerheid. Kost niet zo overdreven veel (als defqon/decibel) en die opmaak is altijd subliem :love:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar zal het wel rond de 45-50 euro worden voor een kaartje ofzo, terwijl afgelopen jaren de line-up elk jaar minder aantrekkelijk is geworden.
Voor de zaterdag alleen nog maar Dannic, DBSTF & D-Block & S-te-Fan bekendgemaakt. Verder nog helemaal niks bekend over de zaterdag, ik wacht dus nog even met een kaartje kopen denk ik..
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Toch wordt het elk jaar weer duurder. Jammer..

Nou ja, kaarten zijn toch weer binnen :)
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaat dit heel snel?
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Nou ja, kaarten zijn toch weer binnen :)


Same here!
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 22:04 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
gaat dit heel snel?


Niet heul snel, maar kan me wel herinneren dat het de afgelopen jaren geruime tijd op voorhand al uitverkocht was. Ik zou zeggen koop ze gewoon, mocht je uiteindelijk niet gaan ben je ze zo kwijt toch :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 18:49 
 
Hardtraxx Elite

Vond dit vorig jaar wel wat tegenvallen, lag meer aan de line-up en ook de spanning voor de wedstrijd van het Nederlands Elftal waar ik toen meer mee bezig was dan met het feest. Ben sowieso ook niet zo'n fan van TMS, keek dus ook vooral uit naar Delete maar die stond tegelijk met de wedstrijd. Heb me toen het meest vermaakt op Code Black die dag.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:06 
 

Hard4Us schreef:
Vond dit vorig jaar wel wat tegenvallen


Alles behalve. Ik heb een gruwelijke DJ set van Special D meegemaakt die Zondag. Ik kan als een tevreden persoon sterven.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Hard4Us schreef:
Vond dit vorig jaar wel wat tegenvallen


Alles behalve. Ik heb een gruwelijke DJ set van Special D meegemaakt die Zondag. Ik kan als een tevreden persoon sterven.


Deze mening kan ik alleen maar delen, ongelofelijk vet (L)

Weekend kaarten zijn al gehaald, dit festival is qua programmering en aankleding gewoon geniaal. Beetje wisselen tussen Devoted, Wishkunde, Duikboot en al die kleine tentjes.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten